Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selkeä kilpirauhasen vajaatoiminta, ei lääkitystä

Vierailija
21.01.2019 |

Hei! Olen 15v tyttö ja olen varma, että minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta. Syön D vitamiinia joka päivä, noudatan terveitä elämäntapoja ja mitään puutostiloja ei ole. Kaikki klassiset oireet on, väsymystä, turvotusta, hiukset tippuu isoina tuppoina päästä. Tsh arvo oli kesällä yli 10, mutta lääkäri haluaa vain seurata tilannetta. Olen ollut "seurannassa" varmaan kuusivuotiaasta lähtien. Yksityiseen ei ole varaa, terveyskeskuksessa hoidetaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luontaistuotteet eivät ole sellaisia mörköjä kuin täällä uskotellaan. Käytätkö maitotuotteita? Jos käytät, lopeta ja ota käyttöön päivittäinen jodilisä, sillä 1. maidon vasta-aineet voivat saada elimistösi hyökkäämään kilpirauhasta vastaan 2. tarvitset jodia, jotta kilpirauhanen voisi toimia. 

Lisäksi ottaisin käyttöön luontaistuotteista tyrosiinin, koska sekin tukee kilpirauhasta. 

Tajua, että puhut kasvuikäiselle lapselle. Häivy ääliö.

Niin? Kasvuikäinen vasta tarvitseekin toimivan kilpirauhasen. 

Vierailija
22/23 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan verikokeista nämä tulokset ja joka kerta ne on yli 5. En käytä maitotuotteita.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan verikokeista nämä tulokset ja joka kerta ne on yli 5. En käytä maitotuotteita.

Ap

Jos et käytä maitotuotteita, mistä saat jodia riittävästi (et suolasta). Sinun pitää ottaa sitä purkista ja luontainen lähde on keinotekoista parempi esim. 

https://www.luontaistuotejasmin.com/tuotteet.html?id=10/1019

https://www.ruohonjuuri.fi/kelpasan-merilevatabletit-vogel-6422100082511