Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkään parisuhteessa olleet...tietääkö miehenne koska on "se aika kuusta" ...

Vierailija
21.01.2019 |

...ilman että asiasta tarvitsee erikseen sanoa?

Pitkään parisuhteessa olleet...tietääkö miehenne koska on "se aika kuusta" ...

Vaihtoehdot

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää paremmin kuin minä, sillä hänellä on apsi sitä varten puhelimessaan, toisin kuin minulla.

Vierailija
2/23 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Hän on aina viikkoa ennen menkkoja todella äreä, joten siitä jo tietää mitä on tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tietää. Ilmaisee sen muuttumalla ärsyttäväksi.

Vierailija
4/23 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIetää epäillä menkkojen lähestymistä kun ärsyynnyn tosi helposti kaikesta ja suunnilleen myöskin siitä osaa päätellä koska edelliset menkat on olleet että milloin on taas tulossa.

Vierailija
5/23 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahattomasti vihjailen aina asiasta. Minulla menee alaselkä kipeäksi päivä ennen alkamista, ja sitä tulee aina valiteltua. Mieskin on jo oppinut mitä selkäkivut tarkoittaa.

Vierailija
6/23 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää. Melkein päivälleen (kierto on mulla kellon tarkka). Varautuu ostamalla suklaata :D

Vierailija
7/23 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten miehenne suhtautuvat menkkoihinne?

tuntuu että omani muuttuu hieman etäisemmäksi tuolloin, siis että vierastaa sitä ajatusta menkoista tai kokee sen vähän vastenmielisenä eikä siksi oikein osaa suhtautua nautraalisti

Vierailija
8/23 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut vuosikausiin "sitä aikaa kuusta", koska hormonikierukka.

Vierailija
9/23 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, enkä tiedä. Tai no, jos sattumalta näen roskiksessa jotain siteiden käärepapereita, niin osaan kyllä päätellä. Muutoin sitä ei saa selville kuin siten, että jos yrittää lähestyä vaimoa eroottisessa mielessä, tämä sitten tappaa tunnelman toteamalla, että "on menkat", eli torjunnan muoto muuttuu tavanomaisesta. Vaimo on päivittäin ihan normaalisti vihainen ja äreä, joten siitä ei pysty vetämään johtopäätöksiä. 

Vierailija
10/23 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan, kun en itsekkään tiennyt ennen kuin asensin puhelimeen apsin sitä varten. En koskaan ole muistanut pitää mitään kalenteria siitä. Ja vähän hassulta tuntuu tuo sana ”vihjailla”. Niin kuin siinä olisi jotain hävettävää.

Vierailija
11/23 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuntuu että omani muuttuu hieman etäisemmäksi tuolloin, siis että vierastaa sitä ajatusta menkoista tai kokee sen vähän vastenmielisenä eikä siksi oikein osaa suhtautua nautraalisti

Ei mitenkään. Hänelle kelpaisi seksi silloinkin, itse en vain tunne silloin mitään niin en viitsi.

Vierailija
12/23 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa että joutuu vihjailemaan asiasta? Miten niin joutuu? Ekö voi vain sanoa tai olla sanomatta jos mies ei tiedä?

Omani todellakin tietää ajankohdat, saattaa jopa kysyä joko alkoivat. Ei vaikuta meillä mihinkään, normaalisti seksiä jne. Vähän varovaisempi täytyy vain olla kun olen aika kipeä ekat päivät. 

Vierailija
13/23 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on raskauksien ja imetysten välissä ollut niin epäsäännöllinen kuukautiskierto, että se yllättää minut itsenikin, joten mieskään ei osaa ennustaa niitä. En ole varma osaisiko arvioida mihin aikaan kuusta ne olisivat jos olisivat säännölliset, todennäköisesti. Mies ei kuitenkaan pelkää verta, joten ei ole edes ennen lapsia tullut erityisesti puheeksi kuin, että pyyhe alle ja vähän erilailla tietenkin.

Vierailija
14/23 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja tiedän paremmin kuin kumppanini. Latasin P-tracker sovelluksen play kaupasta. Nyt tiedän milloin on hyvä aika varata kotiin suklaata, siivota ja mennä kalaan :DD

Vierailija
15/23 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttuu huolehtivaisemmaksi. Oon aika kipeä parina ensimmäisenä päivänä, huolehtii että on kipulääkettä ja olen ottanut tarpeeksi, huolehtii että on siteitä, hieroo alaselkää, tekee mulle "pesän" sohvalle (roudaa sinne peitot ja tyynyt että mulla ois mukava olla). Sitten kun kivut loppuu, loppukuukautisten aikaan käyttäytyy normaalisti. Toki pitää huolen, jos ollaan jonnekin reissaamassa että pääsen vessaan säännöllisesti.

Vierailija
16/23 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään. Itseäni rehellisesti vähän pelotti ja iljetti omasta puolestani seksi kuukautisten aikaan, mutta miehen haluisin se ei näytä vaikuttavan. Itse olin estoinen varmasti eniten sen vuoksi, että pelkäsin veren ällöttävän miestä, mutta ei niin ei sitten, antaa mennä :D itse koen, että etenkin menkkojen ensimmäiset päivät, kun vuoto ei ole olematonta, kostun enemmän ja se verikin "auttaa". Ja jostain luin, että emättimen verenkierto on muutenkin vähän kiihkeämpää kuin normaalisti, joten tunto on jopa parempi kuin muulloin. Mutta kyllä sitä silti (ainakin omasta puolestani) on kaikista kiihottunein ja halukkain oviksen aikaan.

Vierailija
17/23 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja tiedän paremmin kuin kumppanini. Latasin P-tracker sovelluksen play kaupasta. Nyt tiedän milloin on hyvä aika varata kotiin suklaata, siivota ja mennä kalaan :DD

Niin jos naisella on PSM niin sehän on sitten ennen kuukautisia, mutta kuulostat kultaiselta :D

Vierailija
18/23 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pitkässä suhteessa tietää milloin se aika (50)v on ohitettu.

Vierailija
19/23 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaation aikana saa olla kunigas ja kuukautisten aikana 0 lol

Vierailija
20/23 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa sanoa tietääkö suoraan, mutta mulla on pillerit joten aika tasaiseen tahtiin tiettyyn aikaan tulevat ja kestää sen about 5 pv (D:) joten ei sillon useinkaan ehdottele mitään. En osaa sanoa teitääkö vai aistiiko olemuskesta vai päätteleekö vessareissujen pituudesta :D itse en kauheasti kiukuttele ja raivoa menkka-aikaan mutta itkuisempi ja tunteikkaampi olen kai. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän