Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies saa vähemmällä työllä kaikki edut perheessä?

Vierailija
20.01.2019 |

Miksi kunnioitatte miehiä, vaikka miehet pilkkaavat talon "emäntiä" ja "perheen naisia" alempiarvoisina. Mikael Forsselia kutsuttiin ohjelmassa perheen naiseksi, ja hirveä älämölö syntyi. Se kun merkitsee että perheen nainen on alisteinen. :) Myönsitte siis, että naiseus perheessä on huono ja nolo asia. Nainen vain raataa, antaa muille ja palkaksi saa pilkkaa ja alemman aseman.

Haloo, miksi ette tee jotain? Ihan turhaan te niitä aviomiesten isien nimiä kannatte, teille nauretaan vain entistä enemmän. Katsotte miestenne naisvihaa vain läpi sormien ja olette itsekin mukana siinä. Ihan hirveää.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka saa ja kuka ei saa. Täällä mies osallistuu 50/50 TYÖPÄIVÄN JÄLKEEN kun itse olen lasten kanssa kotona päivät. En ota yksin vastuuta kodista, ruuasta enkä lasten kasvatuksesta koska inhoan kotitöitä. Mies hoitaa lasten yöheräilyjä siinä missä minäkin vaikka nousee aamulla ennen 05.00. En ole koskaan kuullut pilkkaa vaan arvostusta, vaikka teen pienemmän osan. Viikonloput antaa aina minun nukkua myöhään vaikka hänellä rankemmat viikot.

Kunnioitan kyllä täysin miestäni ja hän on sen ansainnut. Kunnioitus on molemminpuolista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla