Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olla kiitollinen ja tyytyväinen?

Vierailija
20.01.2019 |

Luin tuota aloitusta, missä kysyttiin millä tavoin olet pitänyt tänään huolta itsestäsi
https://www.vauva.fi/keskustelu/3371054/milla-tavoin-olet-pitanyt-itses…

Tuli mieleen että monet kykenevät olemaan kiitollisia ja iloisia arkisista pienistä jutuista. Itseltä ei niin vain onnistu, vaan kaipaan suuria elämyksiä ollakseni "elossa". Haluaisin että näin ei olisi.

Kerro vinkkisi kuinka olet kiitollinen ja tyytyväinen ihan pienistäkin jutuista, opeta siis tuo taito minulle kiitos : )

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy muutaman kerran kuoleman porteilla ja sairasta/ läheisesi sairastaa ehkä vakavasti ja koe muutama Siperia opettaa- kriisi, niin alat kummasti nauttimaan kaikesta. That` s it!

Sit ei tartte enää arkea hohdottaa turhanpäiväisillä instagran- kuvilla.

Luovu vertailutyperyydestä! Elä itsellesi.

Vierailija
2/3 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen pitää keskittyä. Pysähtyä miettimään. Mitä on ne isot ja pienet asiat, jotka nyt on hyvin tai ainakin vois olla paljon huonomminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä pysty toiselle suoraan opettamaan, pitää itse asiaan syventyä, lue kirjoja, tapaa sellaisia ihmisiä, katso uutisia, dokumenttejä, elokuvia.

Tuo mitä joku sanoi kuolemasta ja sairauksista, on totta, mutta jotkut katkeroituvat, toiset ottavat oppina.

Itselle henkisyys on mikä rauhoittaa ja en edes ole uskovainen, sen ymmärtäminen että olemme yhtä kaikki, pientä tähtipölyä ja kaikki mitä täällä tapahtuu ja miten ne asiat koet, on pitkälti siitä kiinni miten siihen asennoidut.

Maailmassa tapahtuu paljon pahaa, mutta myös paljon kaunista ja hyvää, joten itse voi päättää, mihin huomionsa kiinnittää ja miten niihin suhtautuu.