Muistellaan 90-luvun tv-sarjoja.
Vietin lapsuuteni 90-luvulla ja ehdin tuon vuosikymmenen aikana katsoa mielestäni aikamoisen määrän televisiosarjoja. Osan nimen muistan yhä, osaa en. Joskus mietityttää että mikähän se ja se sarja oli, josta on jäänyt jokin kohtaus mieleen.
Muistan katsoneeni esim.:
Hulluna sinuun
Kauniit ja rohkeat
Tunteita ja tuoksuja
Kuuma piiri
Villi Pohjola
Lucy show
Frasier
Kullannuppu
Lemmenlaiva
Kate ja Allie
Cosby show
Ota ja omista
Cosbyn tutkimukset
Nanny
Ricki Lake show
Tyttökullat
Kyllä isä osaa
Marienhof
Andromeda
Dawson's creek
Ally McBeal
Frendit
Kolmas kivi auringosta
Aikahyppy
Charlien enkelit
Megavisa
Onnenpyörä
Speden spelit
Ei itketä lauantaina
Beverly Hills
Melrose Place
Pulmuset
Baywatch
Ritari Ässä
Hugo
Hälytys 911
Enkelin kosketus
Onnenpäivät
Erilaiset ystävät
Nämä siis sarjoja joita tv:stä näki tuolloin, riippumatta siitä miltä vuosikymmeneltä ovat. Kaikkea en kuitenkaan enää muista. Mieleen on jäänyt myös se yksi ohjelma jossa oli Keri Russell ja jokin ohjelma jossa yksinhuoltajaisä muutti kahden teinin kanssa saarelle johonkin.
Kommentit (77)
Nytpä muistan vielä:
Koti kuntoon
Hynttyyt yhteen
ja se yksi oli siis Felicity
Blondi tuli taloon
Ruusun aika
Sydän toivoa täynnä
No onpa "hauska" aloitus, kun aloittaja kirjoittaa suuren osan itse.
Vierailija kirjoitti:
Taas tää alotus...
Mitä tämä meinaa?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin suurimman osan niistä joita itse katsoin. Varmaan on muitakin?
Hyviä oli sarjat silloinkin. Myös Beverly Hills 90210.
Vierailija kirjoitti:
Voithan listata samoja ohjelmia ja muistojasi niistä.
Vierailija kirjoitti:
Osa noista on 80 -luvulta vallan.
Kyllä, myös 60 ja 70-luvuilta, mutta kuuluvat 90-luvulla näkyneisiin ohjelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Mummo
Mummoa muistan katsoneeni myös, taisi olla sekin sitten 90-luvun puolella näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Mummo
Mä en tykännyt Mummosta, vaikka sitä katoinkin. Se mummo ei ollu ulkoisestikaan yhtään mummo. Ärsyttävä oikeestaan eikä siinä ollu mitään ihanaa. Vit tupää lähinnä.
Muistaako kukaan 90-luvun alussa näkyneitä toimistosarjoja, muistan katsoneeni jotain sarjaa, mutta en voi tietää sen nimeä kun en muista osasinko vielä lukea ohjelmatietoja.
Iltapäivisin näkyi ainakin klo kolmen teinisarjoja joiden nimiä en enää muista. Mitähän niitä oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummo
Mummoa muistan katsoneeni myös, taisi olla sekin sitten 90-luvun puolella näkynyt.
Ilmeisesti olen keskusteluun liian nuori kun luulin jonkun haukkuvan apn mummoksi.
Poistun paikalta häpeämään.
Kate & Allie oli paras! Ja myöhemmin olisko 10 vuotta sitten tullut sarja" Toinen jalka haudassa", näitä kumpaakaan ei ole lukuisista pyynnöistäni huolimatta uusittu.
Kaikki moraalittomat paskat vaan uusitaan, vihaan Yleä =Ylenanto.
90-luvulla näkyi paljon muutakin kuin nuo listaamani, olin esim. liian nuori ymmärtämään Twin Peaksia tai Salaisia kansioita, vaikka muistan niistä vilauksen nähneenikin. Twin Peaksin olen katsonut vasta tällä vuosikymmenellä.
Taas tää alotus...