Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannettavan näppäimistölle kaatui desin verran vettä?

Vierailija
20.01.2019 |

Onko mahdollista, että alkaa toimimaan kuivuttuaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/14 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta ota akku pois siitä jos se on suinkin mahdollista ja anna kuivua päivä tai pari.

Vierailija
4/14 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on entinen kone nyt.

Vierailija
5/14 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tiesi, ettei saisi käyttää hiustenkuivaajaa tiedä sitten.

Annetaan kuivua nyt rauhassa, huomenna on uusi kannettava noudettavissa.

Oli kylläkin hankittu miehen käyttöön hitaamman koneen tilalle, päätyy nyt sitten minun pöydälleni,

Täytyy testata se, mikäli hyvä, hankkia itselle samanlainen, jos tuo minun kastunut nopea koneeni ei ala toimimaan.

Vierailija
6/14 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita uuniin 50C ja paista 2h

Vierailija
7/14 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin toimii enää. Näppäimistölle kaatuneen veden pitäisi olla niin puhdasta, ettei se johda sähköä, mitä se tuskin oli.

Vierailija
8/14 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivamista voi nopeuttaa laittamalla läppärinmentävään pussiin (kuivia) riisinjyviä kerros, kone mukaan ja pussin suu kiinni. Riisi imee ympäristöstä kosteutta hyvin tehokkaasti, ehkä vuorokauden päästä voisit kokeilla lähtiskö pelaamaan.

Vierailija
9/14 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kaatui joskus lähes 10 vuotta sitten kokonainen tuoppi vettä kannettavan näppäimistölle sen ollessa käynnissä. Nostin koneen ilmaan ja käänsin väärinpäin niin vettä vaan valui joka välistä. Kone oli käynnissä niin otin laturin pois seinästä ja jätin akun loppumaan itsekseen (kone ei siis sammunut tuosta veden kaatumisesta). Jätin koneen sillälailla kansi auki nurinpäin kuivumaan pariksi päiväksi. Olin tosi yllättynyt kun sen jälkeen toimi ihan täydellisesti vielä muutaman vuoden, ennenkuin hajosi muista syistä. Mutta se tuntui muutenkin olevan tosi kestävä kone.

Vierailija
10/14 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaatu olutta ja hajos kovalevy

Ehkä jotain muutakin hajos, mutta en ole vieläkään saanut aikaiseksi ostaa uutta kovoa. Tapahtumasta on jo kohta puolitoistavuotta.

Ehkä ensivuonna saan aikaiseksi ostaa kovon.

Miksihän kovalevyn ostaminen on niin vaivalloista?

Maitoa kuitenkin haen kaupasta ja kananmunia. Kovalevyä en jaksa ostaa. Tämänkin viestin aikana olisin voinut googlata sopivan ja tehdä melkein ostokset samassa ajassa. En vaan ilmeisesti halua?

Osaatteko sanoa mikä minua vaivaa?

Vierailija
11/14 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kokeilla tuota riisiä.

Kiitokset kaikille neuvoista.

Vierailija
12/14 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä kaatui joskus lähes 10 vuotta sitten kokonainen tuoppi vettä kannettavan näppäimistölle sen ollessa käynnissä. Nostin koneen ilmaan ja käänsin väärinpäin niin vettä vaan valui joka välistä. Kone oli käynnissä niin otin laturin pois seinästä ja jätin akun loppumaan itsekseen (kone ei siis sammunut tuosta veden kaatumisesta). Jätin koneen sillälailla kansi auki nurinpäin kuivumaan pariksi päiväksi. Olin tosi yllättynyt kun sen jälkeen toimi ihan täydellisesti vielä muutaman vuoden, ennenkuin hajosi muista syistä. Mutta se tuntui muutenkin olevan tosi kestävä kone.

Eikö tuossa ole aika suuri sähköiskun vaara?

Vierailija
13/14 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kokeilla tuota riisiä.

Kiitokset kaikille neuvoista.

Toimi meillä!

Vierailija
14/14 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annettiin kuivua pari päivää "ilmassa" näppäimistö alaspäin.

.

Nyt toiminut 2 päivää kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan.

.

Terveisin  Ap