Miehen hääpäiväyllätys minulle olikin sitten reissu Helsingin Sea Lifeen, yötä hotellissa ja takaisin kotiin
Olin odottanut jotain vähän parempaa. Hotellissakin oli varattu normaali huone, ei edes saunallista huonetta vaikka mies tietää että rakastan saunaa. Meillä ei ole sitä kotona.
Kommentit (14)
Älä ole noin kiittämätön. Taidat olla aika nirppanokka joka nakkelee niskojaan ukollensa ties mistä syistä. Ymmärrätkö, että tuolla asenteella aiheutat ajan myötä kitkaa suhteeseen. Pahimmassa tapauksessa ukkosi kyllästyy ja lähtee hakemaan lämpöä aidan toiselta puolelta. Siis rauhoitu ja lopeta tuo teinimäinen kiukuttelu.
Vierailija kirjoitti:
Älä ole noin kiittämätön. Taidat olla aika nirppanokka joka nakkelee niskojaan ukollensa ties mistä syistä. Ymmärrätkö, että tuolla asenteella aiheutat ajan myötä kitkaa suhteeseen. Pahimmassa tapauksessa ukkosi kyllästyy ja lähtee hakemaan lämpöä aidan toiselta puolelta. Siis rauhoitu ja lopeta tuo teinimäinen kiukuttelu.
Etkö tiedä mitä sana "sitten" aloituksen otsikossa tarkoittaa? Se tarkoittaa että aloitus on provo.
Ja nyt meidän pitäisi haukkua sinun valitsema mies? No ei kiitos.
Ap:llä ei edes ole miestä. Kunhan lietsoo mies nais vihaa.
Mulle kelpaisi oikeen hyvin. En saa koskaan mieheltä mitään.
Vau, oon kateellinen! Olis hienoa päästä sinne katselemaan kaloja :)
No ihan kiva. Mun mies ei koskaan osta vuosipäivälahjoja tai -kortteja, vie kyllä syömään kun tajuaa mikä päivä on.
Kurjaltahan se tuntuu, mutta kyllä mä tota silti 365 päivää vuodessa rakastan.
Olisin todella iloinen tuollaisesta yllätyksestä, ihan vaikka näin 15 vuodenkin jälkeen. Mitä muuten itse hankit miehellesi hääpäiväyllätykseksi?
Mikä olikaan sinun hääpäiväyllätyksesi miehellesi?
No miehelle ostin kalliin rannekellon.
Ap
SeaLife kieltämättä saattaisi tuossa tilanteessa hämmentää.
Eiköhän kannattaisi olla iloinen, että järjesti jotain. Miksi aina pitää valittaa!
Sea Life? Hyvin outo mies...