Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsi pelkää äitipuoltaan

Vierailija
15.05.2006 |

oli viikonlopun isällään, ja taas kertoo, kuinka äitipuoli on haukkunut tyhmäksi ym. Tällä naisella on itsellään saman ikäinen lapsi. Minun lapseni käy puheterapiassa ja toimintaterapiassa, kärsii keskittymisvaikeuksista. Aloittaa ensi syksynä eskarin tuettuna.

äitipuolen lapsi osaa jo lukea, kirjoittaa, laskea ym, mutta ei kai silti tarvitse haukkua minun lastani tyhmäksi!

lapsi tuntuu suorastaan pelkäävän sitä akkaa

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun lapseni isä olisi niin vastuuton, että antaisi narttunsa haukkua omaa lastaan, niin ei muuten tarttisi enää mun tyhmää kakaraani tavata!

Tee lasten suojeluilmoitus, sano, että koska hän on lapsesi äitipuoli, niin teet ilmoituksen henkisestä väkivallasta.

Sulla on siihen oikeus! Jokaisella äidillä on oikeus suojella omaa lastaan tuollaisilta lutjakkeilta! Että voi ihminen olla typerä!

Viisivuotiaan ei kuulu lukea, eskarissa vasta opetellaan kirjaimet!

Vierailija
2/3 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen akan kouluikäinen lapsi kuulemma haukkuu minun lastani, ja on ilmeisesti myös saanut pienemmän lapsen mukaan tähän. isän mukaan siis lapset lällättelevät ja haukkuvat, äitinsä ei. mutta minun lapseni sanoo muuta. isä sanoo että puuttuvat kyllä kotona tähän asiaan ja ovat tehneet selväksi lapsille ettei minun lastani saa haukkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi väitti että kiusaan ja pahoinpitelen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme