Haluaisin naispuolisen rakastajattaren, vaikka olen heteronainen ja perheellinen
Tiedän, että jos minulla olisi toinen mies, niin parisuhteeni päättyisi. Haluaisin kuitenkin rakkautta ja läheisyyttä, joten nainen ei olisi niin huono juttu. Toivoisin niin kovasti, että yhtäkkiä ihastuisin naiseen ja saisin romantiikkaa ja paljon rakkautta. Jep, oon ehkä maailman noloin ajatusteni kanssa.
Kommentit (15)
Sulla on nyt vähän käsitteet hukassa. Tarkistapa vaikka sanakirjasta, mitä tarkoittaa hetero.
Kyllä olen hetero. Harmittaa kovasti se, että kukaan nainen ei ole koskaan kiinnostanut seksuaalsesti tai romanttisesti. Siksi tämä jää vain haaveeksi, että joku muija joskus kiinnostaisi.
Ap
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että oletko koskaan edes ollut naisen kanssa? :D Fantasia on ihan eri asia.
Minua kiinnostaisi kohdata kaltaisesi henkilö (itse olen vapaa). Olen ihastunutkin todella syvästi erääseen naiseen, mutta en ole oikein varma tunteiden molemminpuolisuudesta. Mitä ikäluokkaa edustat? Missä päin Suomea asut? Mua voisit kiinnostaa kyllä, kunhan se ihastumiseni jossain vaiheessa helpottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen hetero. Harmittaa kovasti se, että kukaan nainen ei ole koskaan kiinnostanut seksuaalsesti tai romanttisesti. Siksi tämä jää vain haaveeksi, että joku muija joskus kiinnostaisi.
Ap
Nohjoo. Miksi edes haikailet moista? Jos olet hetero, eivätkä naiset kiinnosta, niin kannattaa keskittyä siihen omaan mieheesi.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi kohdata kaltaisesi henkilö (itse olen vapaa). Olen ihastunutkin todella syvästi erääseen naiseen, mutta en ole oikein varma tunteiden molemminpuolisuudesta. Mitä ikäluokkaa edustat? Missä päin Suomea asut? Mua voisit kiinnostaa kyllä, kunhan se ihastumiseni jossain vaiheessa helpottaisi.
Huomaatko ap miten helppoa on saada lepakko rakastaja? Vaihdat vain sen rakkauden ja romantiikkasi sanaan seksi.
Vierailija kirjoitti:
Varo ap tätä... Tunnetaan palstalla Terapeuttihulluna...
Kaikki rakastajattaret ovat naispuolisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNohjoo. Miksi edes haikailet moista? Jos olet hetero, eivätkä naiset kiinnosta, niin kannattaa keskittyä siihen omaan mieheesi.
Meillä on todella etäiset välit miehen kanssa, ja olen ihastunut toiseen mieheen. Tämä tuntuu niin väärältä. Haikailen sitä että ihastuisin naiseen, niin tuntuisi vähemmän väärältä.
Ap
Minullekin kelpaisi, ihan seksisuhteeseen ja noin. Naimisissa olen myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNohjoo. Miksi edes haikailet moista? Jos olet hetero, eivätkä naiset kiinnosta, niin kannattaa keskittyä siihen omaan mieheesi.
Meillä on todella etäiset välit miehen kanssa, ja olen ihastunut toiseen mieheen. Tämä tuntuu niin väärältä. Haikailen sitä että ihastuisin naiseen, niin tuntuisi vähemmän väärältä.
Ap
Oot kyllä sekaisin.
Olet parisuhteessa jossa et saa rakkautta ja romatikkaa jota kaipaat? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Olet parisuhteessa jossa et saa rakkautta ja romatikkaa jota kaipaat? Miksi?
Meillä on pieni lapsi, ja yritämme kovasti työstää parisuhdettamme myös ammattilaisen luona. En saa ihastustani mielestäni ja tunnen syyllisyyttä. Tuntisin vähemmän syyllisyyttä jos kyseessä olisi nainen. Joo sekaisin taidan olla.
Ap
Käy maksullisissa.