Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin naispuolisen rakastajattaren, vaikka olen heteronainen ja perheellinen

Vierailija
19.01.2019 |

Tiedän, että jos minulla olisi toinen mies, niin parisuhteeni päättyisi. Haluaisin kuitenkin rakkautta ja läheisyyttä, joten nainen ei olisi niin huono juttu. Toivoisin niin kovasti, että yhtäkkiä ihastuisin naiseen ja saisin romantiikkaa ja paljon rakkautta. Jep, oon ehkä maailman noloin ajatusteni kanssa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy maksullisissa.

Vierailija
2/15 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä mikään hetero ole...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on nyt vähän käsitteet hukassa. Tarkistapa vaikka sanakirjasta, mitä tarkoittaa hetero.

Vierailija
4/15 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen hetero. Harmittaa kovasti se, että kukaan nainen ei ole koskaan kiinnostanut seksuaalsesti tai romanttisesti. Siksi tämä jää vain haaveeksi, että joku muija joskus kiinnostaisi.

Ap

Vierailija
5/15 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että oletko koskaan edes ollut naisen kanssa? :D Fantasia on ihan eri asia. 

Vierailija
6/15 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi kohdata kaltaisesi henkilö (itse olen vapaa). Olen ihastunutkin todella syvästi erääseen naiseen, mutta en ole oikein varma tunteiden molemminpuolisuudesta. Mitä ikäluokkaa edustat? Missä päin Suomea asut? Mua voisit kiinnostaa kyllä, kunhan se ihastumiseni jossain vaiheessa helpottaisi.

Vierailija
7/15 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen hetero. Harmittaa kovasti se, että kukaan nainen ei ole koskaan kiinnostanut seksuaalsesti tai romanttisesti. Siksi tämä jää vain haaveeksi, että joku muija joskus kiinnostaisi.

Ap

Nohjoo. Miksi edes haikailet moista? Jos olet hetero, eivätkä naiset kiinnosta, niin kannattaa keskittyä siihen omaan mieheesi.

Vierailija
8/15 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi kohdata kaltaisesi henkilö (itse olen vapaa). Olen ihastunutkin todella syvästi erääseen naiseen, mutta en ole oikein varma tunteiden molemminpuolisuudesta. Mitä ikäluokkaa edustat? Missä päin Suomea asut? Mua voisit kiinnostaa kyllä, kunhan se ihastumiseni jossain vaiheessa helpottaisi.

Huomaatko ap miten helppoa on saada lepakko rakastaja? Vaihdat vain sen rakkauden ja romantiikkasi sanaan seksi.

Vierailija
9/15 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varo ap tätä... Tunnetaan palstalla Terapeuttihulluna...

Vierailija
10/15 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rakastajattaret ovat naispuolisia.

Vierailija
11/15 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nohjoo. Miksi edes haikailet moista? Jos olet hetero, eivätkä naiset kiinnosta, niin kannattaa keskittyä siihen omaan mieheesi.

Meillä on todella etäiset välit miehen kanssa, ja olen ihastunut toiseen mieheen. Tämä tuntuu niin väärältä. Haikailen sitä että ihastuisin naiseen, niin tuntuisi vähemmän väärältä.

Ap

Vierailija
12/15 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin kelpaisi, ihan seksisuhteeseen ja noin. Naimisissa olen myös.

Vierailija
13/15 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Meillä on todella etäiset välit miehen kanssa, ja olen ihastunut toiseen mieheen. Tämä tuntuu niin väärältä. Haikailen sitä että ihastuisin naiseen, niin tuntuisi vähemmän väärältä.

Ap

Oot kyllä sekaisin.

Vierailija
14/15 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet parisuhteessa jossa et saa rakkautta ja romatikkaa jota kaipaat? Miksi?

Vierailija
15/15 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet parisuhteessa jossa et saa rakkautta ja romatikkaa jota kaipaat? Miksi?

Meillä on pieni lapsi, ja yritämme kovasti työstää parisuhdettamme myös ammattilaisen luona. En saa ihastustani mielestäni ja tunnen syyllisyyttä. Tuntisin vähemmän syyllisyyttä jos kyseessä olisi nainen. Joo sekaisin taidan olla.

Ap