Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nytkö sitten on hyvä??

Vierailija
20.07.2008 |

Painoin reilu vuosi sitten yli 90 kg. Sitten 80, 70, 60, ja nyt 58. Oonko mä nyt sitten jotenkin onnellisempi? Tietty ihan kivaa, itse asiassa helkkarin mahtavaa, kun kehtaa pukeutua, mutta jotenkin en osaa olla iloinen tästä. Kertoisko joku joitain hyviä puolia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastua diabetekseen ja sepelvaltimotautiin.

Vierailija
2/11 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pystyt pitämään elämäntapasi järkevinä. Ja voit tuntea tyytyväisyyttä itseesi kun olet onnistunut mahtavasti laihdutusurakassa.

Mut eihän laihtuminen ole mikään ihmekonsti joka ratkaisisi kaikki elämän murheet ja ongelmat. Varsinkin jos on laihduttanut jotain epämääräistä huolta ja ongelmia ajatellen, ja pohjimmiltaan olikin kyse muusta kuin painosta, tai jonkun toisen ihmisen mieliksi, niin voi olla että käy niin että ei se tuokaan sitä tyydytystä mitä oli odottanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

syystä mulla oli hyvä kunto silloin "isonakin", eli sen suhteen ei juurikaan muutosta. Tietty nuo sairastumisriskit on tosi hyvä juttu. ap

Vierailija
4/11 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvitellut että elämä on ihanaa hoikilla.. :( ap

Vierailija
5/11 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomenna heräisit ja huomaisit että elämäsi olisi ihanaa niin mikä pitäisi olla toisin?

Vierailija
6/11 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisivat jäädä historiaan!! ap

Jos huomenna heräisit ja huomaisit että elämäsi olisi ihanaa niin mikä pitäisi olla toisin?

Vierailija
7/11 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin numeroista mitä vaaka näyttää.

Hyvät puolet on että vältyt monelta sairaudelta. Nivelvaivat ovat yleisiä pitkään ylipainoisilla olleilla. Lisäksi verenpainetauti ja muut sydän- ja verisuonitaudit uhkaa samoin diabetes jos on runsaasti ylipainoa. Lisäksi aivoinfarktin ja aivoverenvuodon riski nousee runsaasti ylipainoisilla ja tämä on tosi.

Minä ymmärrän vasta nyt keski-ikäisenä laihduttaa toivottavasti sinä teit sen nuorempana.

Vierailija
8/11 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten alkaakin murrosikä ;)

Vierailija
9/11 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tämä tästä joskus jotenkin iloksi muuttuisi! :) ap

Vierailija
10/11 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!!

ps. mikä on salaisuutesi laihdutuksessa?

Vierailija
11/11 |
20.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä itsekään miten tämä lopultakin onnistui! En edes ollut millään dieetillä, ehkä juuri siksi.. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan