Mikä siinä on että naiset pelottaa minua
Olen muuten elämässäni saavuttanut melkein kaiken mitä haluan mutta se ihminen kenet haluaisin en sitä saavuttaa voi. Koen pelon sekaista kunnioitusta kaikkia naisia kohtaan enkä uskalla lähestyä heitä. Perjantaina kohtasin naisen jota kauniimpaa en ole ikinä nähnyt. Paniikkikohtaus tuli ja oli pakko lähteä.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se nainen kohtelee sinua? Jos yrität jutella normaalisti ja rohkaistua kun hän vastaa ystävällisesti.
Hän on oikein ystävällinen ja ihana. Vastaa ystävällisesti ja muutenkin on oikein mukava täydellinen. Se tässä onkin pahinta🙈
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele että naiset ovat ihmisiä siinä missä miehetkin.. ei mitään erikoista.
Ei toimi, eikä ole toivottavaa. Nainen joka "ei ole mitään erikoista" on pelkkä pano. Pelonsekainen kunnioitus on merkkinantoa aidosta halusta uhrautua naisen puolesta.
No jos se on mielestäsi hyvä juttu niin mikä sitten on ongelmana :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele että naiset ovat ihmisiä siinä missä miehetkin.. ei mitään erikoista.
Ei toimi, eikä ole toivottavaa. Nainen joka "ei ole mitään erikoista" on pelkkä pano. Pelonsekainen kunnioitus on merkkinantoa aidosta halusta uhrautua naisen puolesta.
No jos se on mielestäsi hyvä juttu niin mikä sitten on ongelmana :D
Minä en tiiä mitä tuon päässä liikkuu mutta itse en tarkoita tuota. En edes tiedä miltä sellaset "panot" tuntuu
Ap
Hommaa karhuntalja ja nuija ja sitten poraan kallioon luolan ja laitat kyltin "Täällä asuu mies!"
Voi kun se meninkin noin😂
Ap