Miksi "luonnolliset" palkkikulmakarvat omaavat eivät nypi tai vahaa kulmiaan?
Sellaiset kulmakarvat ovat yksinkertaisesti rumat ja mauottomat. Nuorikin nainen näyttää keski-ikäiseltä mieheltä sellaisilla naamakarvoilla. Nyppiminen on helppoa ja nopeaa, samoin vahaaminen. Miksi ette tee sitä?
Kommentit (11)
Koska en jaksa tapella oman kehoni luonnollisia toimintoja vastaan vaan siksi koska jotain vastaantulijaa vituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tekisin niin?
Ne ovat rumat ja mauttomat. Antavat kantajastaan yksinkertaisen kuvan. Vielä jos ovat liian tummat niin...
Vierailija kirjoitti:
Koska on muotia että kulmakarvat ovat luonnontilassa ja pörröiset.
Se että jokin on muotia ei tee siitä hyvännäköistä. Ennemminkin niin, että aika typerää ja lammasmaista olla huolehtimatta kulmakarvojen siisteydestä muodin takia.
Musta on niin huvittavaa, miten muita voi häiritä niiiiin paljon muiden ulkomuoto. Samaan aikaan kuulutetaan, kuinka kaikkien tulisi pukeutua ja olla just niinku itse haluaa. En vaa ymmärrä.
Miks pitäis? On kuule ihan muut asiat mielessä. Jos kulmakarvat tekee minusta ruman ja mauttoman jonkun mielest ni on kyl ihan hänen ongelma. Ei mun. Mun mielest se mitä sä näet katsoessas muita on aika rumaa ja mautonta.
Ei kiinnosta.