Miksi bodari ei uskalla sanoa että vetää aineita
Kommentit (19)
Häpeävät henkistä heikkouttaan, bodari joka myöntää aineiden käytön on edes jollain osa-alueella rehellinen.
No oisko siksi, että ne ovat laittomia? Tunnustelevatko ihmiset rikoksia julkisesti kovin usein? Haluaako monikaan poliisia ovelle? Tahvo.
Koska se on fuskua. Toki kaikki isot miehet ei käytä aineita, kuten esimerkiksi minä. lihas vaan tarttuu paremmin kuin useimmilla.
Vierailija kirjoitti:
No oisko siksi, että ne ovat laittomia? Tunnustelevatko ihmiset rikoksia julkisesti kovin usein? Haluaako monikaan poliisia ovelle? Tahvo.
Jaa? Niim siksihän niitä testovalmisteita ja muita saa mm. laittomien aineiden kaupasta nimeltä apteekki.
Silloin mennään pahasti myötähäpeän puolelle kun bodarille on kasvuhormonin käytön takia tullut iso roinamaha ja silti väittää ettei ole koskaan käyttänyt mitään.
ehkä koska ei vedä. sitten ku on joku 150 kilonen 22v järkäle jolla 10-päkit jokainen lihas parin nyrkin kokoinen jne ja hauikset 80cm ympäryysmittaa voi epäillä aineita mutta jos jollai on hieman enemmän lihsta kun keskiverto sohvaperunalla niin on vaan törkeää vihjailla.
Ei se paljoa vaadi raahata itseään 6pv viikossa tunti kävly/spinneri/juoksua ja tunti raudannostoa niin että hädin tuskin kykenee kävelemään ja hikeä valunu ainakin pari litraa per kerta. Tota duunaa 8kk niin ihme jos ei saa pikkasen massaa ja lihaserottuvuutta aikaiseksi ja heti tietty haukutaan narkiksi.
MiesOletettu999 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa? Niim siksihän niitä testovalmisteita ja muita saa mm. laittomien aineiden kaupasta nimeltä apteekki.
No jos lääkäri määrää testosteronia tai kasvuhormonia tms. muuhun kuin sairauden tai puutostilan hoitoon, hän tekee rikoksen ja menettää kiinni jäädessään lääkärin oikeutensa. Apteekki myy hormoneja vain reseptillä. Toki niitä voi myös varastaa mutta sekin sattuu olemaan rikos.
Kyl se vähä loukkaa ku käynyt kuitenkin yli 10v salilla käyny ja joskus jotku kysyy et mitä pitää ottaa saadakseen ton kunnon
No oisko vaikka et tekee siitä harrastuksesta säännöllisen ja syö oikein ja käy siellä salilla enemmän kuin kerran kuussa
mitä sitä suotta kertomaan. voit olla siviiliasuinen virkamies, joka on määrätty keräämään tietoa erilaisista aineista. vaikket olisikaan, niin mitä sitä tuntemattomille kertomaan siitä että lihaset on aineilla hankittu.
Miesten logiikka on aika yksinkertainen tässä.
Kaikkienhan jotka on isompia kuin mies X itse on pakko käyttää steroideja.
on samantekevää mitä joku tuntematon laittaa suuhunsa. jos on joku sukulainen tai tuttu, niin voi kertoa aineitten vaaroista. jos henkilö osallistuu kilpailuihin ja epäilee aineitten käyttöä, niin voi tehdä tuomareille nimettömän ilmiannon.
Olisin todella imarreltu, jos mun oletettaisiin käyttävän hormoneita.
Joskus mua naurattaa ajatus, että mähän olen hormoneita käyttävä bodari. Käyn siis salilla ihan vaan jaksaakseni töissä ja hormoneita käytän reseptillä, koska itsellä ei ole hormonituotantoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyl se vähä loukkaa ku käynyt kuitenkin yli 10v salilla käyny ja joskus jotku kysyy et mitä pitää ottaa saadakseen ton kunnon
No oisko vaikka et tekee siitä harrastuksesta säännöllisen ja syö oikein ja käy siellä salilla enemmän kuin kerran kuussa
Mua ottaa kans tää päähän, vaikken itse bodari olekaan. Ikävää, että aletaan tekemään johtopäätöksiä tietämättä toisen taustoja.
Itse aiheeseen: luulen, että niitä hävettää. Sehän on fuskaamista. Tietävät, että on niitäkin, jotka saa isot lihakset ilman mömmöjä. Naisena pikkasen säälin aineita käyttäviä miehiä. Tulee mieleen, että eivätkö muulla tavoin tunne itseään mieheksi.
Niin, aineiden käyttöhän ei ole edes kielletty kai heillä? Ei heitä testata mitenkään.