Millainen nössykkä antaa pettämisen anteeksi?
Kyllä voi olla itsetunto alhaalla, jos antaa itseään kohdella kynnysmattona!
Jos kumppani menee harrastamaan seksiä jonkun muun kanssa, niin se tarkoittaa sitä, että sinä et kiinnosta kumppaniasi, hän ei arvosta sinua pätkän vertaa, käyttää hyväksi jne. Sellaiselleko ihmiselle annat uuden mahdollisuuden elämässäsi? Ja hän käyttää hyväuskoisuuttasi varmasti vielä hyväkseen!
Kommentit (23)
Me ollaan miehen kanssa mietitty että jos kokeiltaisiin muitakin, ihan vaan piristykseksi. Säännöt on sellaiset että ei kukaan tuttu, ei kotikaupungissa ja vain yhdenillanjuttuja. En minä nyt tiedä onko tämä sen säälittävämpää kuin se että erotaan kun alkaa kyllästyttään. Niinhän suurin osa tekee. Meillä on ihan hyvä yhdessä, kaivataan vaan jotain jännitystä ja inspiraatiota.
Minä annoin. Lopulta.
Meillä oli pitkään riitaista ja ikävää. Miehen baarireissun jälkeen löytyi käytetty kortsu. Ja kerran oli lompakossa kortsuja, varmuudeksi.
Mies oli asiasta todella pahoillaan.
Tämän jälkeen mies kuitenkin ilmoitti että haluaa erota. Ei rakasta ja kaikki pelkkää paskaa.
Mietittyäni asiaa tarkkaan, ymmärsin että minä en halua eroa. Siinä olisi rikottu paljon hyvää, myös lasten koti. Ymmärsin myös omat virheeni.
Kuitenkin erosimme, olimme vapaita tekemään mitä huvittaa. Erilleen emme muuttaneet.
Pienillä muutoksilla ja suurella tahdonvoimalla olemme nyt onnellisempia kuin aikoihin. Yhteys on löytynyt uudelleen ja rakkaus palannut.
Olisiko kaikki pitänyt heittää romukoppaan yhden pettämisen vuoksi?
Tapapettäjät ovatkin sitten asia erikseen.
Ihmettelen välillä ihmisten mustasukkaisuutta ja omistuksenhalua.Jos kumppani pettää,niin se pettää..Syitä tähän on monia. Pitäisin kuitenkin suurempana tragediana, esim puolison tai oman lapsen kuolemaa,sairastumista tmv.Olen itse suhteessa miehen kanssa,joka ei halua seksiä kanssani,ei ole varmaan koskaan halunnutkaan.Pitäisin omaa vieraissa käymistä täysin oikeutettuna.En ole kuitenkaan niin vielä niin tehnyt.
Minun kaltaiseni mies. - Riippuu toki "hieman" siitä, miten tai kuinka pettäminen kävisi ilmi, kuinka pettäjä käyttäytyisi asian slevittyä minulle ja mitä tuo pettäminen käytännössä tarkoittaisi. Kumppanin hairahtuminen ja vain satunnainen seksin harrastaminen jonkun toisen kanssa olisi toki harmillista kuulla, mutta satunnainen ja siten yksittäinen puhtaasti ja vain "seksi seikkailusta" paljastuminen olisi liian pieni ja mitätön hinta päättää ja purkaa monin tavoin muutoin tyydytystä ja nautintoa sitä ennen antanut parisuhde ja lähteä van sen vuoksi eri teille. Tai ainakin itse olisin todennäköisesti valmis yrittämään, jos toinen sitä toivoisi ja odottaisi.
Jännä miehen voi aina armahtaa, mutta kiltille miehelle ei edes sitä yhtä mahdollisuutta tutustua.
Mieheni on rikas joten annan vapauksia hänen hakea esim peppuseksiä muualta. Elämäni on luksusta joten jonkun bimbon paneminen ei sitä rakkautta heilauta.
Vierailija kirjoitti:
Asiat ei aina ole noin mustavalkoisia.
Minun mieheni antoi minulle pettämisen anteeksi. Enkä pettänyt häntä siksi, että en arvostaisi häntä, käyttäisin hyväksi tai mitään muutakaan.
Jotkut sairaudet, kuten minun tapauksessani kaksisuuntainen mielialahäiriö ajavat ihmisen tekemään jotain, mitä ei muuten koskaan tekisi.
Eli jos olisit väkivaltainen ja heittelisit seinälle, niin sekin kuuluisi antaa anteeksi ja odottaa seuraavaa kertaa?
Sillä se seuraava kertahan on vain ajan kysymys ikävä kyllä.
Minä. Olen lihava, mieheni inhoaa ulkonäköäni. Meillä on omakotitalo ja talous turvattu. Minä katselen muualle, koska en halua, että elintasoni laskee, jos eroaisimme. En halua joutua pienipalkkaisena lähiöön köyhänä asumaan.
Kuinkahan paljon sanoma oy:n perhe maksoi siitä että 6/6 kommentti sensoroidaan?
Vierailija kirjoitti:
Minä. Olen lihava, mieheni inhoaa ulkonäköäni. Meillä on omakotitalo ja talous turvattu. Minä katselen muualle, koska en halua, että elintasoni laskee, jos eroaisimme. En halua joutua pienipalkkaisena lähiöön köyhänä asumaan.
Lähiössä köyhänä saattaisit olla onnellisempi miehen kanssa joka oikeasti rakastaa. Elät illuusiossa.
Minä annan anteeksi.
Nyrkkini eivät.
M
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on rikas joten annan vapauksia hänen hakea esim peppuseksiä muualta. Elämäni on luksusta joten jonkun bimbon paneminen ei sitä rakkautta heilauta.
Ei siinä mitään jos haluat olla ha.lve.ksittava se.lkära.ngaton lap.am.ato lo.mpa.kko.lo.inen. Jokainen meistä osansa valitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni antoi minulle pettämisen anteeksi. Enkä pettänyt häntä siksi, että en arvostaisi häntä, käyttäisin hyväksi tai mitään muutakaan.
Jotkut sairaudet, kuten minun tapauksessani kaksisuuntainen mielialahäiriö ajavat ihmisen tekemään jotain, mitä ei muuten koskaan tekisi.Eli jos olisit väkivaltainen ja heittelisit seinälle, niin sekin kuuluisi antaa anteeksi ja odottaa seuraavaa kertaa?
Sillä se seuraava kertahan on vain ajan kysymys ikävä kyllä.
Hä ?
Millainen nössykkä pitää olla jos ei ikinä petä?
Etenkin jos olet mies
Vierailija kirjoitti:
Minä annoin. Lopulta.
Meillä oli pitkään riitaista ja ikävää. Miehen baarireissun jälkeen löytyi käytetty kortsu. Ja kerran oli lompakossa kortsuja, varmuudeksi.
Mies oli asiasta todella pahoillaan.Tämän jälkeen mies kuitenkin ilmoitti että haluaa erota. Ei rakasta ja kaikki pelkkää paskaa.
Mietittyäni asiaa tarkkaan, ymmärsin että minä en halua eroa. Siinä olisi rikottu paljon hyvää, myös lasten koti. Ymmärsin myös omat virheeni.
Kuitenkin erosimme, olimme vapaita tekemään mitä huvittaa. Erilleen emme muuttaneet.
Pienillä muutoksilla ja suurella tahdonvoimalla olemme nyt onnellisempia kuin aikoihin. Yhteys on löytynyt uudelleen ja rakkaus palannut.
Olisiko kaikki pitänyt heittää romukoppaan yhden pettämisen vuoksi?
Tapapettäjät ovatkin sitten asia erikseen.
Miehesi kyllä vaikuttaa kuvauksesi perusteella tapapettäjältä. Hyvä, että käytti kuitenkin kortsuja.
Vierailija kirjoitti:
Älä suotta häpeä, kaltaisiasi on todella paljon. Tällä palstalla varsinkin. Surullistahan se on, mutta jos ei saa itseään aikanaan koulutettua tai tee mitään, niin sitten se on joko elettävä siivellä ja katseltava toiseen suuntaan kun mies panee menemään, tai muutettava johonkin slummilähiön koppiin asumaan. Valintoja, valintoja.
En tajua miksi niin moni nainen alentaa itsensä alun alkujaan miehen elätiksi. Onko siinä se, että ei tarvitse käydä töissä vai mikä? Itselleni on ollut lapsesta lähtien selvää, että jokainen hoitaa oman tonttinsa taloudellisesti ja muutenkin. Siksi ei tarvitsekaan alistua katsomaan kaiken maailman älyttömyyksiä, vaan voi lähteä vapaasti menemään jos homma ei miellytä.
Petin ex- miestäni. Toivoin että saamme liittomme pelastettua ja yritimmekin. Huomasin ettei mieheni pääse siitä yli ja minä elin syyllisyydessä. Erosimme lopulta.
Nyt kun mietin niin onneksi erosimme! Emme olisi pystyneet elää enää normaalia parisuhdetta pettämisen jälkeen. Ei petetty eikä pettäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä suotta häpeä, kaltaisiasi on todella paljon. Tällä palstalla varsinkin. Surullistahan se on, mutta jos ei saa itseään aikanaan koulutettua tai tee mitään, niin sitten se on joko elettävä siivellä ja katseltava toiseen suuntaan kun mies panee menemään, tai muutettava johonkin slummilähiön koppiin asumaan. Valintoja, valintoja.
En tajua miksi niin moni nainen alentaa itsensä alun alkujaan miehen elätiksi. Onko siinä se, että ei tarvitse käydä töissä vai mikä? Itselleni on ollut lapsesta lähtien selvää, että jokainen hoitaa oman tonttinsa taloudellisesti ja muutenkin. Siksi ei tarvitsekaan alistua katsomaan kaiken maailman älyttömyyksiä, vaan voi lähteä vapaasti menemään jos homma ei miellytä.
Niin. Miksi kyseinen henkilö ei laihduta, jos se olisi kaiken onnen avain? Miksi hän ei vähitellen hanki koulutusta ja omaa työtäkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Miksi kyseinen henkilö ei laihduta, jos se olisi kaiken onnen avain? Miksi hän ei vähitellen hanki koulutusta ja omaa työtäkin?
Koska on kivempi ajaa miehen bemarilla sinne Prismaan ostamaan suklaata ja herkkuja ja laittaa sitten facebookiin jotakin imeliä päivityksiä. Töissäkään ei tarvitse käydä. Ei kai sitä jaksa opiskellakaan siinä tilanteessa.
Jotkut sairaudet, kuten minun tapauksessani kaksisuuntainen mielialahäiriö ajavat ihmisen tekemään jotain, mitä ei muuten koskaan tekisi.