Ärsytti uskovaistyttöjen muka ei -ulkonäkökeskeisyytensä!
Oli sellaisten luomutyylisten tyttöjen kerho jossa julistettiin rentoutta ja kaikkien hyväksymistä- mikä pisti silmään ei kukaan heistä ollut kuitenkaan milliäkään lihava esim.
No ystävyytemme jatkui ja tuli ilmi sitten ihan hirveä lenkkeilu ja suihkussakin karheitten kintaitten käyttö ettei vaan tule sitä selluliittia. Oli käytössä kalliit porkkanaöljyt ja mitä muuta ja vahdattiin jokaista näppylääkin.
Ja sitten se syöminen kyläänkin tultiin oman porkkanapussin kanssa ja syötiin ihan kuin hiiri ja vain tietysti vihreää teetä ja luomutruokia jne.
Eli olikin hirveän tiukat ne ulkonäkökriteerit. Nudelookkia meikattiin n tunti että näyttäisi ettei yhtään meikkiä:)
Kommentit (15)
Alapeukuista päätellen myös vihreäpunalikat tekevät tätä feikkausta?
Kaikelle jaksatkin olla kateellinen. :)
Ai joku elää terveellisesti? No se vasta on pinnallisuuden huippu. Itsevarmat ihmiset syövät ahdistukseensa roskaruokaa, polttavat tupakkaa ja juovat viinaa.
Matkustelu ei näyttänyt olevan luomusta kaukana sitten toisaalta.
Vierailija kirjoitti:
Ai joku elää terveellisesti? No se vasta on pinnallisuuden huippu. Itsevarmat ihmiset syövät ahdistukseensa roskaruokaa, polttavat tupakkaa ja juovat viinaa.
Minä elä terveellisesti muttei minun maailmaani huulipuna ja ripsari romuta :). Syön myös kaikkea, myös pullaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä elä terveellisesti muttei minun maailmaani huulipuna ja ripsari romuta :). Syön myös kaikkea, myös pullaa.
Eli et elä terveellisesti arvon Kaloriina.
Miksi/miten päädyit heidän seuraansa?
Vierailija kirjoitti:
Kaikelle jaksatkin olla kateellinen. :)
Tämä on sinun sanomasi ei minun:) Ei tarvitse olla kateellinen minusta nuo tuhlaavat aikaansa turhuuteen- siihen vielä mistä itse saarnaavat turhuutena. Näin tuossa luihua asennetta jonkinverran. Minusta tuo pitää paljastaa. Tarttuivathan itsekin huulipunaani.
Vierailija kirjoitti:
Miksi/miten päädyit heidän seuraansa?
Siten että eräs heistä toivoi minulta ensin palvelusta jonka tein ilomielin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et elä terveellisesti arvon Kaloriina.
Kyllä elän, pulla silloin tällöin ei romuta minua. Se joka väittää muuta elää itse epäterveesti.
Joku on kateellinen. Tai katkera.
Uskovaisilla, ainakin vl, ei ole itsestäänselvyys saada aviopuolisoa.
On heitäkin jotka haluavat elää terveellisesti ja huolehtia ulkonäöstään, miehistä piittaamatta. Älä yleistä.
Miehillä on vientiä, tytöillä ei välttämättä.
Sääli koska heissä on niin paljon kauniita tyttöjä. Kannattaa aina kohdella heitä ystävällisesti ja kunnioittavasti.
Miten rentouden ja kaikkien hyväksymisen korostaminen on ristiriidassa sen kanssa että huolehtii itsestään? Ehkä tuossa on pointtina se, että ei arvostella MUITA, vaan hyväksytään jokainen sellaisenaan. Jokainen saa itse päättää kuinka paljon panostaa ulkonäköönsä. Itse esim. tykkään huolehtia itsestäni mahdollisimman luonnonmukaisesti, mutta en arvostele muita sen mukaan meikkaako tai jaksaako ylipäätään juurikaan panostaa ulkonäköönsä.
Vierailija kirjoitti:
Miten rentouden ja kaikkien hyväksymisen korostaminen on ristiriidassa sen kanssa että huolehtii itsestään? Ehkä tuossa on pointtina se, että ei arvostella MUITA, vaan hyväksytään jokainen sellaisenaan. Jokainen saa itse päättää kuinka paljon panostaa ulkonäköönsä. Itse esim. tykkään huolehtia itsestäni mahdollisimman luonnonmukaisesti, mutta en arvostele muita sen mukaan meikkaako tai jaksaako ylipäätään juurikaan panostaa ulkonäköönsä.
No siten että julkisivunsa oli juuri sellainen että ennen minnekään lähtöä ei muka laittauduta - totuus olikin sitten ihan toinen. kauneuteen kun ei saanut kiinnittää muka ollenkaan huomiota edes - siinä kohtaa kyllä huvitti.
Lopputulema oli että ne käyttivät n 10 kertaa enemmän aikaa ulkonäköönsä kuin minä vaikka ripsivärini ja huulipunanni vievät vaan sen 3 min! Näitä paheksuttiin salaa.