Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen toivottoman ihastunut hieman lihavaan ja todella kauniiseen naiseen :(

Vierailija
18.01.2019 |

Mutta olen niin ujo etten kykene tekemään asialle mitään, ja se vaivaa minua suuresti. Luulen että tämä juttu ei koskaan etene tästä, ja koitan vain kuolettaa tunteeni, vaikka todella vaikealta tuntuukin. Nainen ei tästä tiedä mitään, joten muut eivät tästä kärsi kuin minä :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen mielestään sinäkin olet lihava, joten voit hyvin puhua hänelle.

Eivät kaikki naiset halua, että miehellä on hyvännäköiset kasvot.

Vierailija
22/25 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et lähesty naista? Kai te kuitenkin tunnette jostain kun kerran olet ihastunutkin?

Vierailija
24/25 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähesty ja kysyy kahville. Jos tulee tyrmäys niin aina voi todeta, että no tottakai noin kauniilla on jo poikaystävä ja toivottaa hyvät päivänjatkot!

Vierailija
25/25 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on aikuisesta naisesta, ei siis mikään epävarma parikymppinen, niin naiset kyllä näkevät miehen ihastuksen. Niinpä arvelen, että nainen saattaa jo aavistaa kiinnostuksesi häntä kohtaan.  Ja valitettavasti suurin osa naisista odottaa mieheltä aloitetta, mikä on joskus väärin arempia ja ujompia miehiä kohtaan.

Et kertonut, miten hyvin tunnet jo naista: tervehdittekö, oletteko jollakin tavalla jo tuttuja vai onko kyse täysin vieraasta? Kaikki sellainenkin vaikuttaa, miten sinua pystyisi asiassa auttamaan.

Sinulla on kuitenkin vain kaksi vaihtoehtoa: tartut tilaisuuteen, koetat tutustua naiseen tai annat asian olla. Mieti oletko valmis jatkamaan elämääsi niin, ettet edes yrittänyt? Kun kerran pidät itsestäsi huolta, urheilet, niin olet tuttu suoriutumaan ja pyrkimään tiettyyn tavoitteeseen. Voisitko hyödyntää sitä metodia nyt naisen kohdalla, että kerta kaikkiaan vain menet eteenpäin ja olet antamatta periksi? 

Ujous pitää sisällään myös pelkoja ja torjutuksi tulemisen ahdistusta. Jos niin ikävästi kävisi jatkat kuitenkin hengittämistä ja olet yhtä kokemusta viisaampi. 

Kiitos myös meidän hieman lihavien naisten puolesta, että edes joskus joku mies tunnustaa sen olevan kaunista kauneuden lisäksi. 

Onnea matkaan! Sinä selviät, vaikka aivan idoottimaisia vastauksia täältä sait. Muista, ettemme kaikki ihmiset ole yhtä kovia ja pilkkaavia. Arvostamme avoimuutta, herkkyyttä ja voimaa, jota sinussa on avatessasi asiaa myös täällä.