Olen toivottoman ihastunut hieman lihavaan ja todella kauniiseen naiseen :(
Mutta olen niin ujo etten kykene tekemään asialle mitään, ja se vaivaa minua suuresti. Luulen että tämä juttu ei koskaan etene tästä, ja koitan vain kuolettaa tunteeni, vaikka todella vaikealta tuntuukin. Nainen ei tästä tiedä mitään, joten muut eivät tästä kärsi kuin minä :(
Kommentit (25)
Ja sun ongelma on mikä? Se, että nainen on hieman lihava tai liian kaunis vai se, että olet liian ujo ilmaistaksesi tunteesi?
Käske sitä laihduttaa ja näytä samalla six pack!
Vierailija kirjoitti:
Käske sitä laihduttaa ja näytä samalla six pack!
Sanoin jo että olen ujo.
Ap
Oletko ihastunut siihen josta just tuolla joku valittaa toisessa ketjussa?
Hieman lihava ei voi olla kaunis kuin läskien av-mammojen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
No miten hänen paino liittyy asiaan?
Siten, että tämän aloituksen kirjoitti joku lihava nainen. Muistatko Reginan Naisten unelmia palstan? Tää on vähän sen tyylinen. Ap haaveilee, et joku ihastuisi häneen.
Pieni lihavuus liittyy miten? Mitä jos sinusta puhuttaisiin vähän laihana, lyhyenä, kaljuna, lihavana, junttina, rumana? Onko sinusta merkitystä?
Onhan se ongelma, että olet ihastunut hieman Lihavaan naiseen, koska täällä av-palstalla sellaisesta ei tykätä! Lakkaa heti ihastelemasta sitä! Ihastu johonkin laihaan!
Vierailija kirjoitti:
Sopivasti lihava on ihana :D
Ei ole. Se on hikinen, hengästynyt, huonokuntoinen ja just saamassa kakkostyypin diabeteksen tai sydärin.
Näyttäähän nuo hieman lihavatkin kelpaavan kun vähän ympärilleen katsoo. Hoikillekin pojille.
Eikä lihavat ole leppoisia? eikös joku ujo nössö voisi mennä vaan seuraan?
Mainitsin lievän ylipainon sen takia, kun yleensä väitetään että sellaiset naiset eivät voisi olla kauniita. Mutta tämä on äärettömän kaunis, ja kyse on mielestäni vain pienestä ylipainosta, ei mistään sairaalloisesta lihavuudesta. Ehkä olisi pitänyt jättää mainitsematta. Mutta mitäpä väliä tällä millään on, halusin vain vuodattaa tänne. Ja btw: olen todella timmissä kunnossa oleva maajoukkuetason urheilijamies itse, joten repikää siitä.
Ap
Onnex timmi kirjoitti:
Näyttäähän nuo hieman lihavatkin kelpaavan kun vähän ympärilleen katsoo. Hoikillekin pojille.
Ja varsinkin niille. Yleensö hoikalla on joku pulska matkassa, jos ihan vaan kaupassakin katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Mainitsin lievän ylipainon sen takia, kun yleensä väitetään että sellaiset naiset eivät voisi olla kauniita. Mutta tämä on äärettömän kaunis, ja kyse on mielestäni vain pienestä ylipainosta, ei mistään sairaalloisesta lihavuudesta. Ehkä olisi pitänyt jättää mainitsematta. Mutta mitäpä väliä tällä millään on, halusin vain vuodattaa tänne. Ja btw: olen todella timmissä kunnossa oleva maajoukkuetason urheilijamies itse, joten repikää siitä.
Ap
Sitten eikun menoksi nainen ihastuu sinuun ikihyviksi. onnea! Lupaa meille että menet.
Mulle kelpaisi hoikka poika
Pulska
No miten hänen paino liittyy asiaan?