Mies ei tue ruokaremontissa
Tein uudenvuodenlupauksen, että alan syömään eettisemmin ja laihdutan. Aloin tekemään mm. kasvisruokaa. Mitä teki mies? Ilmoitti olevansa sekasyöjä, eikä tue minua yhtään. Ajattelin, että kyllä nälkä porsaan kotiin ajaa, mutta eipä näytä ajavan.
Mies ei ole koskaan ennen tehnyt ruokaa kotona, mutta yhtäkkiä aloitti. Ostaa omat aineksensa ja paistaa itselleen pihvejä sun muuta, vaikka en edes tiennyt hänen osaavan kokata. Välillä syö tekemääni ruokaa ja paistaa siihen lihaa tai kalaa lisäksi. Tai sitten ostaa valmista palvelutiskistä.
Minua niin ärsyttää, ettei voi tukea minua elämänmuutoksessani. Pahinta on, että nuuhkiessani hänen ruokiaan meinaa itsekurini pettää. Miten saisin miehen muuttamaan tapansa yhteiseksi hyväksi?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla ei selvästikään tueta kumppania eettisemmän ja terveellisemmän elämän tavoittelussa. ☹️
Tukeminenko on vain sitä että kun toinen yhtäkkiä päättää muuttaa ruokavalionsa niin toisen pitää alkaa syömään tasan samalla tavalla?
Kumma juttu. Kun joku päättää lopettaa tupakanpolton tai vähentää alkoholinkäyttöä, niin suhtautumien on aivan toisenlaista. 🤔
Ei mulla ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla ei selvästikään tueta kumppania eettisemmän ja terveellisemmän elämän tavoittelussa. ☹️
Tukeminenko on vain sitä että kun toinen yhtäkkiä päättää muuttaa ruokavalionsa niin toisen pitää alkaa syömään tasan samalla tavalla?
Kumma juttu. Kun joku päättää lopettaa tupakanpolton tai vähentää alkoholinkäyttöä, niin suhtautumien on aivan toisenlaista. 🤔
Ei mulla ainakaan.
Kerro lisää.
Meillä nainen ei tue edes keittiöremontissa, tahtoo vain, ei tue.