Miksi mun ”Aamulla metrossa” aloitus poistettiin?
tulin koneen ääreen takaisin ja se oli hävinny. Mitä siihen oli kirjoitettu, että sellainenkin avaus pitää poistaa. Höh.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Koska heikinnäköisistä puhuminen on kielletty.
Ahaa. Saako puhua muista fyysisistä rajoitteista esim. heikkokuuloisista.
ap
Onko ihminen fyysisesti rajoittunut, jos näyttää Heikiltä?
Vierailija kirjoitti:
Onko ihminen fyysisesti rajoittunut, jos näyttää Heikiltä?
ei automaattisesti.
Kirjoituksesihan oli hyvä ja esitti kiinnostavan näkökulman. Yritetään laittaa se takaisin?
Aamulla metrossa
Edessäni istui nuori mies. Hänellä oli todella kauniit kasvot ja lempeä olemus ja ilme.
Katsoin tarkemmin. Hänen housunsa olivat rikki molemmista polvista ja hänen puseron hihansuut olivat rispaantuneet resoreista auki. Vaatetus oli hyvin vaatimaton, ei todellakaan viimeistä muotia, vaan erittäin last season, ellei suoraan kirpparilta.
Hänen luettuaan kännyä, huomasin, että hän oli hyvin heikkinäköinen. Silloin se meinasi tulla: itku. Tuntui pahalta, ettei hänellä ollut edes ehjiä vaatteita. Harmittaa, kun en sanonut hänelle mitään, edes jotain kannustavaa. Kunpa tapaisin hänet uudelleen, en jäisi sanattomaksi.
Kaikkea hyvää hänelle.
Täällä ei hyväksytä enää mitään kiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoituksesihan oli hyvä ja esitti kiinnostavan näkökulman. Yritetään laittaa se takaisin?
Aamulla metrossa
Edessäni istui nuori mies. Hänellä oli todella kauniit kasvot ja lempeä olemus ja ilme.
Katsoin tarkemmin. Hänen housunsa olivat rikki molemmista polvista ja hänen puseron hihansuut olivat rispaantuneet resoreista auki. Vaatetus oli hyvin vaatimaton, ei todellakaan viimeistä muotia, vaan erittäin last season, ellei suoraan kirpparilta.
Hänen luettuaan kännyä, huomasin, että hän oli hyvin heikkinäköinen. Silloin se meinasi tulla: itku. Tuntui pahalta, ettei hänellä ollut edes ehjiä vaatteita. Harmittaa, kun en sanonut hänelle mitään, edes jotain kannustavaa. Kunpa tapaisin hänet uudelleen, en jäisi sanattomaksi.
Kaikkea hyvää hänelle.
Thank you
Nuori mies oli kuin itse rauhallisuus, pyörii nyt mielessäni. Mua hävettää, etten sanonut mitään.
Koska heikinnäköisistä puhuminen on kielletty.