Te keiden mies petti ja jätti uuden naisen takia?
Kuinka monta vuotta meni "unohtaa" asia?
Kauan olitte katkeria, vihaisia ja surullisia?
Mitä kun aloitte itse tapailemaan uutta, olitteko silti katkeria exällenne?
Kommentit (4)
Toivuin suurimmaks osaks jo harkinta-aikana. Mut seuraava vuos meni itseeni tutustuessa ja paikatessa. Aloin käymään terapiassa heti ja se varmaan kans autto. Kaikki tunteet meni ohi, ei jäänyt yhtään katkeruutta. Sitten tapasin nykyisen mieheni, mentiin naimisiin kun erosta oli kulunut 3,5v. Nyt ollaan oltu yhdessä 13v. Hakeudu kans samantien ihmistenilmoille ja tutustu uusiin ihmisiin ja aloita joku harrastus jota aina oot halunnut.
Tsemppiä! Pärjäät kyllä, ero ei ole maailmanloppu!!
Olin helpottunut että pääsin eroon ex ukosta vaikka petti ja jätti ja ajoi mut ja lapset pois. Elämänlaatu parani huomattavasti.
No meillä oli se suhde aika sairas pari viimestä vuotta mutta en päässyt irti. Oli alistanut mut henkisellä ja fyysisellä väkivallalla ja itse olin kai läheisriippuvainen ja yritin aina uskoa miehen muutokseen vaikka tiedoston että elämä on yhtä helvettiä. Oli sairaalloisen mustasukkainen ja rajoitti elämää pahasti.
Olen aika varma että petti useampaan otteeseen. Sit se lainas multa rahaa et pääsi jouluksi lapsensa luokse. Kävi panemassa tuota lapsensa äitiä, pysyi pari viikkoa juomassa ja pokas lennosta kaverinsa naisen.
Tokenin itse tuon parin viikon aikana sen verran että tajusin et "täähän on mahtava juttu!"
Vihaa, surua ja katkeruutta en suostunut potemaan moisen takia vaikka tunsin oloni turvalliseksi vasta kun vaihdoin asuntoa, mun ei tarvinnut pelätä enää. Tai no katkeruus tuli siinä vaiheessa kun olin suhteessa ihanan miehen kanssa ja haaveiltiin lapsesta, sitten multa meni munasarjat ja oon hedelmätön, exä tartutti klamydian.
Pelkäsin oikeasti tuon uuden naisen puolesta alkuun. Mutta muuten itselle on ollut pelkkää ylämäkeä ja elämä on paljon iloisempaa, kaikki on paljon paremmin. Exästä en tiedä, hyvä jos on muuttunut ja ihan sama vaikka ei.
Miksi? Evvk. Ei ketään ihmistä voi omistaa.
Aikuisella ihmisellä on oma tahto. Tehköön kuten haluaa.