Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nuoruuden rakkaus

Vierailija
17.01.2019 |

Mulla on ilmeisesti kolahtanut kovaa tuo oma nuoruuden rakkaus. Olin noin 14-15 v kun seurusteltiin. Olin koko sen ajan ihan hulluna siihen tyyppiin. Erosimme oikeastaan pojan omien ongelmien takia, hänellä oli paha olla. Olemme edelleen kavereita. Nähdään muutaman kerran vuodessa nykyään jossain juhlissa tms. Välillä törmään kadulla ja moikataan, juttelemaan ei sen kummemmin jäädä. Itse olen seurustellut nyt 11 v. nyk. avomiehen kanssa ja meillä on lapsi. Tuo nuoruuden rakkaus seurustelee myös. Ajoittain nään vieläkin hänestä joitain unia että palaamme yhteen ja olen onneni kukkuloilla. Viime yönä näin unta että jostain syystä yhtäkkiä tämä nuoruuden rakkaus oli siinä edessäni ja puhuimme siitä että en ole missään vaiheessa oikeastaan häntä unohtanut ja hän myönsi saman :D Noh sitten mun avomies yhtäkkiä tuli siihen ja kuuli kaiken ja pettyneenä lähti menemään ja itse jäin vain tyytyväisenä tämän nuoruuden rakkauden kainaloon. Sitten heräsin. Tänään sitten ajatukset ovat pyörineet hänessä. Olen 30-vuotias nainen, tämä on ihan hullua miten voin vieläkin muka haikailla perään.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme