Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies olla kiinnostunut, vaikka ei koskaan soita?

Vierailija
17.01.2019 |

Vastaa kyllä puheluihini, tai soittaa takaisin kun ei pysty (työn takia) vastaamaan. Itse ei soita. Näemme harvakseltaan, molempien töiden takia. Kun näemme, mies huomioi ja hellii, seksi on mahtavaa jne. Näkee muuten kyllä vaivaa tavatakseen minua. Mitä tästä nyt pitäisi päätellä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis tuo on ainoa vika ettei soita ? on sulla murheet voi luoja

Vierailija
2/11 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en soita. Ei kerro mitään kiinnostuksestani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä vaikea aihe. Mahdoton jopa.

Tapasin netistä naisen, oltais oltu erittäin hyvin yhteensopiva pari. Tykästyttiin toisiimme. En ehdotellut tapaamisia sen useammin kuin mitä niitä oli sen muutama viikossa. Mutta soittelin kyllä useana päivänä. Olin niin fiiliksissä siitä että ollaan niin hyvä match. Kului neljä viikkoa ja nainen ei ollut enää kiinnostunut.

Nyt tapasin netistä uuden naisen ja ollaan vieläkin enemmän hyvin yhteensopiva pari. En ole edellisestä viisastuneena soittanut naiselle kertaakaan. Ja olen erittäin tarkka etten viestittele yhtään aktiivisemmin kuin hänkään. Ihan syvältä tällaiset asiat mutta en yhtään halua antaa ymmärtää olevani superkiinnostunut. Vaikka sitä olenkin.

Vierailija
4/11 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies näkee vaivaa, että tapaa sinut, hellii ja huomioi aina kun näette ja seksikin on mahtavaa. Ja sinä ruikutat soittamisesta ? Kun täydellistä ihmistä ei valitettavasti ole. Jos se on sinulle noin äärimmäisen tärkeää, niin mitä jos vaikka ihan avaisit sille miehelle sen suusi ja kertoisit ?

Vierailija
5/11 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on harvakseltaan? Kerran, kaksi viikossa?

Vierailija
6/11 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä vaikea aihe. Mahdoton jopa.

Tapasin netistä naisen, oltais oltu erittäin hyvin yhteensopiva pari. Tykästyttiin toisiimme. En ehdotellut tapaamisia sen useammin kuin mitä niitä oli sen muutama viikossa. Mutta soittelin kyllä useana päivänä. Olin niin fiiliksissä siitä että ollaan niin hyvä match. Kului neljä viikkoa ja nainen ei ollut enää kiinnostunut.

Nyt tapasin netistä uuden naisen ja ollaan vieläkin enemmän hyvin yhteensopiva pari. En ole edellisestä viisastuneena soittanut naiselle kertaakaan. Ja olen erittäin tarkka etten viestittele yhtään aktiivisemmin kuin hänkään. Ihan syvältä tällaiset asiat mutta en yhtään halua antaa ymmärtää olevani superkiinnostunut. Vaikka sitä olenkin.

Tää on tarkka paikka. Mä myös viestittelin nettideitille (olin kiinnostunut) joka päivä, sain myös vastauksia mutta kovin nihkeesti. No lopetin tuon koska en halua olla vaivaksi, jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta, olisi voinut sanoa sen myös suoraan. 

Vierailija
7/11 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaako mies sulle niitä tapaamisia vai ehdotatko sinä? Mikset kysy siltä että eikö hän oo soittelevaa tyyppia vai miksi asia on näin? Helpoiten selviää tollaset asiat keskustelemalla. Jotkut ihmiset ei vaan yksinkertasesti oo viestittelijöitä eikä soittelijoita. 

Vierailija
8/11 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin ottaisin tuon tilanteen mikä ap:llä! Minulla mies soittelee jatkuvasti mutta munaa ei anna. Joten älä valita jos hellii ja antaa sulle, mitä väliä soittaako vaiko eikö! 

Vierailija
9/11 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on harvakseltaan? Kerran, kaksi viikossa?

Kerran vuodessa.

Vierailija
10/11 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin ottaisin tuon tilanteen mikä ap:llä! Minulla mies soittelee jatkuvasti mutta munaa ei anna. Joten älä valita jos hellii ja antaa sulle, mitä väliä soittaako vaiko eikö! 

Ja sinä olet tuollaisen miehen kanssa syystä että ? niin ,miksi ihmeessä?

Vierailija
11/11 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään soittele, paitsi jos on jotain asiaa, joka ei voi odottaa. Viestittelen kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi