Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin yliopistossa opiskelevat, missä asutte?

Vierailija
17.01.2019 |

Onko täällä Hgin yliopistossa opiskelevia? Kuinka pitkä matka teillä on kouluun ja missäpäin asutte? Olen menossa sinne opiskelemaan ja mietin kannattaako muuttaa niin lähelle kuin pääsee vaiko vähän kauemmas. Helsingin keskusta ei hirveesti houkuta tietenkään mutta jos sieltä saa halvalla opiskelijaluukkuja ja suurin osa siellä asuu niin mikä jottei.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Helsingin keskustasta saa halpoja asuntoja. Sanan 'halpa' voit muutenkin unohtaa, kun etsit asuntoa. Paitsi ehkä jonkun osakunnan kautta. Yliopistolle pääset kyllä nopeasti, jos asut radanvarressa (metro- tai juna).

Mille etäisyydelle kannattaa sitten muuttaa niin sehän riippuu siitä, mitä itse haluaa. Selvittäisin myös, millä kampuksella tulee opiskelut olemaan, koska yhteydet vaikkapa Viikkiin on eri kuin yhteydet Helsingin keskustaan.

Vierailija
2/13 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tahansa pk-seudulta pääsee julkisilla kulkuvälineillä yliopistolle. Harva asuu kävelymatkan päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ydinkeskustassa jugend-talossa isin ja äidin ostamassa kaksiossa :)

Vierailija
4/13 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asuin 3 km päässä keskustakampukselta, kun opiskelin yliopistossa. Joten kuljin sinne fillarilla. Ostin bussilipun vain lumisille kuukausille, muuten säästin siinä, että kuljin pyörällä kaikkialle.

Vierailija
5/13 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kruunuhaassa on paljon opiskelijoiden solukämppiä, jos edullista etsii keskustasta.

Itse asun jätkäsaaressa yksin kaksiossa, kun ei ole rahasta kiinni oma elämiseni (teen töitä opiskelujen ohella ja tienaan hyvin). Matkaa yliopistolle n. 2km.

Vierailija
6/13 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutakuinkin Kampin metroaseman kupeessa yhtiövastikkeen (170 e/kk) hinnalla.

Vierailija
7/13 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusta on kauhean kallis. Mistä päin muutat?Osta kämppä metro (tai juna) radan varresta niin pääset yliopistolle helposti,esim Espoossa vaikka Otaniemessä voi olla kohtuuhintaista asuntoja.Minä opiskelen Hgin yliopistossa mutta ammatillista jatkotutkintoa eli ei tarvi käydä siellä joka päivä. Tulen kotoa autolla,ajan Tapiolan liityntäparkkiin ja siitä metrolla.

Vierailija
8/13 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vuokralaisena kaksi syksyllä aloittanutta opiskelijaa mun sijoitusasunnossa. Matkaa stockalle 5 min kävellen.

Vierailija
9/13 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ydinkeskustassa jugend-talossa isin ja äidin ostamassa kaksiossa :)

That's my girl! Vai oliko daddy's girl.

Vierailija
10/13 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kerrostalossa.

Vierailija
11/13 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun systerin kanssa Eirassa mutsin kämpässä, kun se asuu Ulkomailla

127 m2, 4h, k, s

Vierailija
12/13 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan keski-Suomesta. Tosiaan en mieluusti keskustaan muuttaisi, tai ylipäätään Helsinkiin muutamia alueita lukuun ottamatta, mietin vaan että jos siellä asuu suurin osa muista opiskelijoista = sosiaalinen elämä.

Keskustan kampukselle olen menossa.

Ap

Vierailija
13/13 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsi asuu täällä metron varressa, omakotitalostamme erotetussa omassa kaksiossa. Metrolla on kätsy kulkea, kun pääsee ihan viereen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän