Mies reissaa ja harrastaa naispuolisen ystävän kanssa
Itse en ko harrastuksesta piittaa. On alkanut jurppia. Yleensä silloin kotona ja hoidan perhettä. Onneksi ei lapset kuitenkaan enää pieniä. Miten muut suhtautuisivat?
Kommentit (15)
Parempi tuokin kuin kirjoittaa kaiket päivät palstalle Mies sitä/tätä/tota-provoja.
Onko mulla oikeutta kieltää harrastusta mieheltä? En ole ollut aiemmin mustasukkainen enkä nytkään, silti alkanut korpeamaan kun aina yksin kotona kökötän... ap
Vierailija kirjoitti:
Onko mulla oikeutta kieltää harrastusta mieheltä? En ole ollut aiemmin mustasukkainen enkä nytkään, silti alkanut korpeamaan kun aina yksin kotona kökötän... ap
Ei ole oikeutta kieltää. Oikeus sinulla on valita se miten suhtaudut jos hän ei lopeta vaikka pyytäisit sitä.
Mun mielestä aika iso pointti on se että millainen tämä naisystävä on, mitkä teidän välit on, luotatko häneen, entä mieheesi? Minun miehelläni on ja on ollut naispuoleisia ystäviä sekä sellaisia, joihin luotan 100% että sellaisia jotka eivät koskaan tulisi ansaitsemaan luottamustani käytöstensä perusteella.
Miehellä on uusi tyttöystävä. Jonain päivänä, kun olet jo menettänyt järkesi ja itsekunnioituksesi, mies kertoo että muuttaa nyt Seija-Tertun luokse asumaan. Olet silloin antanut heille kivasti aikaa seurustella ennen lopullista päätöstä.
Nämä on näitä kuuluisia "ystävättäriä".
Jos et ole tavannut muikkelia, hän on toinen nainen.
Mitä he harrastavat? Jos nyt käyvät vaikka yhdessä salilla tai ryhmäliikunnassa, niin en nyt niin ihmeellisenä pitäisi. Kuitenkin lähes aina muita ihmisiä paikalla, joten kiinnijäämisen riski olisi suuri. Lisäksi toiminta keskittyisi harrastukseen, ei heihin.
Jos taas harrastavat vaikka retkeilyä, olisin mustasukkainen. Eli viettäisivät toisiinsa keskittyen paljon aikaa poissa katseilta.
Ja kuka tämä nainen on? Onko joku uusi tuttavuus, eksä vai lapsuudenystävä? Se vaikuttaisi myös aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi pitää jalkavaimoa.
Ja se on ap.
Mies luulee sinua äidikseen. Paha juttu.
Ikävää ettet piittaa seksistä.