Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkärini sanoo aina en halua

Vierailija
16.01.2019 |

kysyn että olisiko mahd saada toimivia lääkkeitä hän vastaa "en haluaisi määrätä niitä"
kun en ole todellakaan väärinkäyttäjä miksi ei voisi määrätä? ja tämä ei ole mikään vitsi. aina sama vastaus joka asiaan "en haluaisi,kun en nyt haluaisi"
eli toisin sanoen hän ei halua hoitaa minua.! ohjaisi sitten toiselle joka mahdollisesti haluaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkarissa ihan yleistä näinä päivinä. Auta armias jos pitäisi vaikka kipuun saada buranaa vahvempaa, siinähän sitten kärvistelet. Yksityisillä vähän eri meininki koska olet maksava asiakas.

Vierailija
2/9 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lääkkeistä nyt on kysymys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa lääkäri kysyi, että onko mulla kotona jotain särkylääkettä. Vastasin että 400 Buranaa löytyy. Joo, se on hyvä, et tarvi muuta. Just.

Vierailija
4/9 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

opioideista vaan ja kun hän ei ottanut mitään laskua kun kävin vastaanotolla myös yksityisellä ei ole tullut postissakaan.

Vierailija
5/9 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee se joskus toisinkin päin. Pyysin 600mg Buranaa ja terveyskeskuslääkäri vielä varmisti, että riittääkö 600mg, vai laitetaanko 800mg. Vakuutin 600mg:n riittävän.

Vierailija
6/9 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina vaan noita lasten lääkkeitä panadol burana ei mitään apua krooniseen kipuun 

Vierailija
7/9 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

opioideista vaan ja kun hän ei ottanut mitään laskua kun kävin vastaanotolla myös yksityisellä ei ole tullut postissakaan.

Ei ne ole mitään "opioideja vaan". Todella hyvä mun mielestä että lääkärit on pikkusen varovaisempia määräämään lääkkeitä jotka aiheuttaa riippuvuutta. Se on ihan se ja sama että oletko nyt väärinkäyttäjä vai et, kun niistäkin ihmisistä päihderiippuvaisia voi tulla ketkä joutuu vahvoja lääkkeitä käyttämään joten ihan hyvä että ei niitä tosta noin vaan jaella. Ei kaikki päihderiippuvaiset oo niitä perusnipoja. 

Vierailija
8/9 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkareissa tyrkytetään myös liian helposti insuliiniin siirtymistä 2t diabeetikoille. En tiedä miksi. Ehkä siksi kun siellä on asiantuntemattomia lääkäreitä joilla ei ole diabetestietämystä. Näin Helsingissä, jossain muussa kunnassa voi olla toisin. Itse käyn nykyään vuosikontrollissa yksityisellä ja erikoislääkärillä. Hänen mukaansa ei ole mitään syytä siirtyä insuliiniin vaan tabut riittävät.

Vierailija
9/9 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terkkareissa tyrkytetään myös liian helposti insuliiniin siirtymistä 2t diabeetikoille. En tiedä miksi. Ehkä siksi kun siellä on asiantuntemattomia lääkäreitä joilla ei ole diabetestietämystä. Näin Helsingissä, jossain muussa kunnassa voi olla toisin. Itse käyn nykyään vuosikontrollissa yksityisellä ja erikoislääkärillä. Hänen mukaansa ei ole mitään syytä siirtyä insuliiniin vaan tabut riittävät.

Yksityisellähän yritetään kaikin tavoin miellyttää potilasta, kun terveyskeskuksessa taas pyritään saamaan hyvä hoitotasapaino. Paljonko HBa1c oli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi