Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei enää koskaan naista.

Vierailija
16.01.2019 |

En ymmärrä vaihtuvia mielipiteitä, en kärsi enää hetkeäkään jonkun tasapainottumuudesta. En myöskään suostu toivomuskaivoksi, enkä anna senttiäkään. Mahtavaa kun ei tarvitse miellyttää ketään. Mielellään sitä miellyttää ihmisiä, mutta tuo pakko miellyttää justiinaa on poissa!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Housuttomana lumihangessa uiva mies ei kiinnosta. En halua väkivaltaista juoppoa, joka jahtaa alaikäisiä. Yhtään laiskaa ja epäsiistiä miestä en suostu elättämään.

N

Vierailija
2/24 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapallo kiittää. Hitaasti mutta varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään huoli enää yhtään miestä. En ole enää kenellekkään ilmainen kodinkone, kun toinen rilluttelee ympäriinsä ja kittaa kaljaa.

Vierailija
4/24 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Jatkuvasti oli joka asiasta vinkumista. Nautin kun saan olla rauhassa. Ei tarvitse katsoa eikä kuunnella tasapainotonta ihmistä, joka ei ole mihinkään tyytyväinen. Vieläpä helvetin laiskakin.

Vierailija
5/24 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Kyllä mun mies saa olla oma itsensä ja pitää omat rahansa. Seuraavalla kerralla sitten valitset paremmin.

Vierailija
6/24 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä kyllä, muttei saman katon alle vakituiseen :)

En tarvitse "kolmatta lasta".

Vierailija
7/24 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin eläminen on parasta. Ei tarvitse olla tilivelvollinen kenellekään. Kukaan ei vaadi tai odota mitään. Hyvä niin.

M40

Vierailija
8/24 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on juuri paras seurustelumuoto. Kumpikin asuu omissa kodeissaan ja tapaa kun sille tuntuu.

M40

Vierailija
9/24 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään huoli enää yhtään miestä. En ole enää kenellekkään ilmainen kodinkone, kun toinen rilluttelee ympäriinsä ja kittaa kaljaa.

Maapallo kiittää. Hitaasti mutta varmasti.

Vierailija
10/24 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on juuri paras seurustelumuoto. Kumpikin asuu omissa kodeissaan ja tapaa kun sille tuntuu.

M40

Niin on.

Vierailija
11/24 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Olen tullut samaan tulokseen, vaikken vielä tällaisessa vakiparisuhteessa olekaan ollut.

2v sinkkuna 13v suhteen jälkeen ei kaipaa mitään "24/7" yhdessä nyhväystä :)

Vierailija
12/24 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Minäkään en enää ainakaan asuisi kenenkään kanssa, jos tämä suhde loppuisi.

Vierailija
13/24 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta perhe, siis mies ja lapset on parasta mitä maailmassa on. Rakastan perhettäni ja haluan vaalia sitä.

Vierailija
14/24 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Sääli vaan että naiset haluavat jotain lisää kun rakastuvat. Eli pilaavat hyvän jutun.

Pahimmat ovat ne monet yhoot jotka etsivät jotain tosi suhdetta vaikka varsinkin siinä tapauksessa pitäisi olla vaan seksiä ja heippa seuraavaan kertaan. Ei se uusi mies ole sen lapsen isä joten turha yrittää tehdä siitä sellaista tai edes ollenkaan ottaa sitä mukaan niihin kuvioihin.

Vierailija
15/24 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Sääli vaan että naiset haluavat jotain lisää kun rakastuvat. Eli pilaavat hyvän jutun.

Pahimmat ovat ne monet yhoot jotka etsivät jotain tosi suhdetta vaikka varsinkin siinä tapauksessa pitäisi olla vaan seksiä ja heippa seuraavaan kertaan. Ei se uusi mies ole sen lapsen isä joten turha yrittää tehdä siitä sellaista tai edes ollenkaan ottaa sitä mukaan niihin kuvioihin.

Nämä lisävaatimukset ovat myös yksi syy päätökseeni. Ap

Vierailija
16/24 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Onneksi sinä et päätä kaikkien miesten puolesta! Olen onnellisesti naimisissa itseäni monta vuotta nuoremman miehen kanssa, ja hän on turvallinen aikuinen lapsilleni. Enkä yritä vääntää hänestä heille isää.

Vierailija
17/24 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Olen tuon ekan viestin kirjoittaja, 2 lasta, yhteishuoltajuus heidän isänsä kanssa mutta minä pääasiallisena huoltajana. Olen itse avioeroperheen lapsi, jossa muutettiin äidin ja siskon kanssa isäpuolen luo vanhempieni erottua ja homma toimi hyvin, sain myöhemmin velipuolen ja äiti&isäpuoli ovat edelleen yhdessä 30v jälkeenkin. Silti, itse en ole hetkeäkään miettinyt asumista miehen kanssa, ainakaan niin pitkään kun lapset asuvat kanssani.

Vaikka tässä parin vuoden sinkkuaikana on ihastumisia ollut niin ei ole silti tullut mieleenkään uusperhekuviot. Vakisuhteen voisin aloittaa vain siinä tapauksessa että omat kodit pidetään.

Vierailija
18/24 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmettelen naisten reaktiota kun kerron päätöksestäni. Osa on jopa suuttunut siitä että en halua elämääni enää naista. Mikä oikeus tästä on suuttua. Minulla on huonoja kokemuksia, mitä en halua toistaa yhä uudestaan ja uudestaan, onhan tämä kuitenkin minun elämäni. Ap

Vierailija
19/24 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmettelen naisten reaktiota kun kerron päätöksestäni. Osa on jopa suuttunut siitä että en halua elämääni enää naista. Mikä oikeus tästä on suuttua. Minulla on huonoja kokemuksia, mitä en halua toistaa yhä uudestaan ja uudestaan, onhan tämä kuitenkin minun elämäni. Ap

No sellainen nainen ei ole sinua varten sitten. Kyllä löytyy ihan reippain mitoin naisia, jotka ovat siinä samaa mieltä kanssasi, ettei enää koskaan miestä nurkkiin asumaan. Et todellakaan ole ainoa, jolla on huonoja kokemuksia.

Vierailija
20/24 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Minäkin olen lopettanut miesten miellyttämisen ja puf, elämä on ihanaa. Onnittelut päätöksestäsi!