Voi ennustaa kahdelle halukkaalle.
Kommentit (70)
Mitenkä raha- asiat jatkossa minulla.
Kysyn miten selviän tulevaisuudessa ja yksinäisyys painaa.
Milloin saan vakavan parisuhteen? Missä tulen tapaamaan hänet?
ahdistunut kirjoitti:
Jee :) Kysymykseni olisi että pääsenkö eroon eräästä ihmisestä jota kohtaan olen alkanut tuntea melko negatiivisia fiiliksiä? Ollaan työkavereita.
Kyllä pääset eroon, ei epäilystäkään. Tämä ihminen tulee häviämään elämästäsi. Hän kadehtii sinua...
Vierailija kirjoitti:
Ennusta kiitos
Näin näyn "elonpyörästä". Tunnet olevasi jumiutunut. Energiaa on, mutta se kiertää kehää. Tämän vuoden syksy on ihanaa aikaa sinulle. Taloudellinen mukava yllätys tulossa loppu vuodesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennusta kiitos
Näin näyn "elonpyörästä". Tunnet olevasi jumiutunut. Energiaa on, mutta se kiertää kehää. Tämän vuoden syksy on ihanaa aikaa sinulle. Taloudellinen mukava yllätys tulossa loppu vuodesta.
Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä raha- asiat jatkossa minulla.
Hankaluutta vähän tämä vuosi taloudellisesti. Ei kuitenkaan kannata masentua. Pyydän sinulle auttavia voimia...
Jatkanko nykyisessä työpaikassani vai löydänkö uuden työpaikan?
Onko mahdollista että palaisin vanhaan työpaikkaani takaisin?
Onnistunko työssäni, tulenko menestymään?
Saako lääkäri vihdoin vuosia *ersesilmässä olleen dildon pois?
Hyvä Voi
Kerrotko minulle mitä näet minulle! Kiitos!
Pääsenkö tänäkään vuonna naimaan?
Kilttimiäs.
Vierailija kirjoitti:
Minulle myös mikäli sopii.
Ihanaa rakkautta näkyy ensi kesälle. Hih, oikein lämmittää tänne asti. Näin virastotalon...valkea. Sillä on joku merkitys elämällesi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä näet minulle tänä vuonna?
Näen kylmää. Kuolema.
Jee :) Kysymykseni olisi että pääsenkö eroon eräästä ihmisestä jota kohtaan olen alkanut tuntea melko negatiivisia fiiliksiä? Ollaan työkavereita.