Bachelor-Jonin morsianehdokkaista kolme odottaa esikoistaan! / Perustaako ihmiset nykyään perheen välittömästi?
Iltalehti uutisoi tänään, että Bachelor-Jonin kolme naisehdokasta sarjan tiimoilta odottavat esikoistaan. Formaatti on kuvattu syksyllä 2017, ja jaksot on näytetty telkkarissa keväällä 2018.
Onko nykypäivänä ihan normaalia, että vielä reilu vuosi sitten naiset ovat olleet sinkkuja, ja sitten ollaankin jo päätä pahkaa tutustuttu uuteen mieheen ja nyt ollaan raskaana? Ja tämä kaikki on siis tapahtunut kutakuinkin 14kk aikana?
Naisehdokkaita sarjassa oli 18, ja jos heistä 3 on raskaana niin onhan tuo prosentuaalisestikin jo ihan merkittävä lukumäärä.
Tarkoitus ei ole niinkään keskittää keskustelua tähän Bachelor-teemaan, vaan siihen että onko oikeasti ihan luonnollista että parikymppiset naiset perustavat perheen alle vuodessa?
Tässä vielä linkki alkuperäiseen uutiseen:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e73ac3c3-7a00-4f7a-b835-68acaf…
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Minusta surullista että noin nopeasti hankitaan lapsia. Ei tuossa vaiheessa vielä tunne kumppaniaan kunnolla.
Sama. Kumppani voi olla sopiva, mutta melkeinpä yhtä varmasti ei sitten yhtään sopiva.
Jaa, eikö ne olleet vielä siinä pahassa iässäkään.
Ymmärrän jos lapsia hankittaisiin nopeasti jos biologinen kello tikittää hyvin kovaa. Toisinsanoen jos naisella on ikää 30v+++ niin ymmärrän, että lisääntymispäätökset voidaan tehdä hyvinkin nopeasti (juurikin vaikka vuoden tuntemisen jälkeen). Katsoin artikkelista, että ilmeisesti vanhin (?) noista naisista on 26v., siinä vaiheessa ei pitäisi vielä olla näin kova kiire.
En katsonut itse ohjelmaa, mutta toisaalta kuvittelisin, että ohjelmaan eivät hakeudu ne kaikista fiksuimmat yksilöt...
Kyllä toi vähän kauhistuttaa... Olen itse 27v, ja aloin seurustelmaan tuossa muutama vuosi takaperin ja pitäisin normaalina sitä, että ollaan ainakin se 2-3v yhdessä ilman vauvantekoprojektia.
Riikka vaikutti ainakin asialliselta ja fiksulta.
Minusta surullista että noin nopeasti hankitaan lapsia. Ei tuossa vaiheessa vielä tunne kumppaniaan kunnolla.