Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mulle oli maksettu täysi palkka...

Vierailija
15.01.2019 |

oon sairauslomalla ollut maaliskuusta.....kelan rahoilla jo. Pitää huomenna soittaa töihin. Miksi mulle maksettu palkka?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut on irtisanottu ja olet saanut lomakorvauksen? Tai sitten ohjelma napsautti sinut automaattisesti vuoden vaihduttua palkansaajaksi ja laskija unohti poistaa palkkasi. 

Vierailija
2/15 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako tuosta mitään korvauksia jos on vahinko? On kerran aiemmin peritty lomarahat pois kun oli maksettu ylimääräistä?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

saako tuosta mitään korvauksia jos on vahinko? On kerran aiemmin peritty lomarahat pois kun oli maksettu ylimääräistä?

ap

Mitä korvauksia pitäisi saada??

Vierailija
4/15 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kokisit olevasi oikeutettu korvauksiin, mikäli kyseessä on vahinko?

Vierailija
5/15 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei tietenkään saa mitään korvauksia,mistä edes sait tuollaista päähäsi?

Ja liikamaksut ilman muuta peritään takaisin.

Vierailija
6/15 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa korvauksia, jos on maksettu liikaa palkkaa. Miksi saisi?

Oletko julkisella sektorilla töissä? Esim. kunnalla. Tammikuussa maksettiin/maksetaan ns. kertakorvaus kaikille, joilla työsuhde viime vuonna kestänyt tietyn ajan. On n. 9 prossaa palkasta. Tarkista palkkakuittisi.

Vierailija
7/15 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska joudun itse maksamaan nettipankista tai pankista rahat takaisin. Tulee ylimääräistä hommaa, lisäksi olen todella pienillä rahoilla nyt ollut ja sitten tulee tilille rahaa niin kyllä se suoraan sanoen vituttaa maksaa takaisin, varsinkin kun kerran aiemminkin joutunut tekemään sen.

Ja vielä se että mitään ei ole minulle soitettu ym otettu yhteyttä jos irtisanoivat.

ap

Vierailija
8/15 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko julkisella sektorilla töissä? Esim. kunnalla. Tammikuussa maksettiin/maksetaan ns. kertakorvaus kaikille, joilla työsuhde viime vuonna kestänyt tietyn ajan. On n. 9 prossaa palkasta. Tarkista palkkakuittisi.

oon julkisella töissä. Palkkakuitissa lukee vaan raha palkka

ap

Vierailija
9/15 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita huomenna työpaikalle.

Etkö näe palkkalaskelmaa vaikka nettipankista? Kyse voi olla siitä kertakorvauksesta. Se lukee palkkalaskelmassa.

Vierailija
10/15 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sinua on irtisanottu ilman kertomista. Siellä on sattunut joku virhe. Kysy, josko voit maksaa osissa. Ikävä tilanne!

Vierailija
11/15 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siinä ainakin se kertakorvaus ja lomarahat oli myös maksettu, pitää tosiaan huomenna soittaa...

ap

Vierailija
12/15 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska joudun itse maksamaan nettipankista tai pankista rahat takaisin. Tulee ylimääräistä hommaa, lisäksi olen todella pienillä rahoilla nyt ollut ja sitten tulee tilille rahaa niin kyllä se suoraan sanoen vituttaa maksaa takaisin, varsinkin kun kerran aiemminkin joutunut tekemään sen.

Ja vielä se että mitään ei ole minulle soitettu ym otettu yhteyttä jos irtisanoivat.

ap

Jos olet maaliskuusta asti ollut saikulla ja sinulla on vielä työ, olisi kohtuullista että et ole hankala asiassa.

Vierailija
13/15 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oon julkisella töissä. Palkkakuitissa lukee vaan raha palkka

ap

On näitä ennenkin tapahtunut. Väärin maksettu raha ei ole sinun omaasi.

Kun näet virheen, huomaa sen pian joku muukin. Ja sitten maksat takaisin, joten paras kun hoidat asian heti.

Vierailija
14/15 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lomapäiväthän kertyy myös sairausloman ajalta (jonkun aikaa), jos ne oli niitä? Vuosilomahan jäi sulta pitämättä kun oot kerran saikulla?

Soita palkanlaskentaan ja kysy.

Vierailija
15/15 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos olet maaliskuusta asti ollut saikulla ja sinulla on vielä työ, olisi kohtuullista että et ole hankala asiassa.

niin, sairauslomahan ei ole koskaan omavalinta vaan lääkärin määräämä.

ap