Miksi eksä tuo tyttöystävänsä aina esille, kun juttelemme?
Juttelemme esim. tyttäremme hankinnoista messengerissä. Emme ole ns. ystäviä tai muuten tekemisissä. Puhumme vain lasten asioista, mutta hän tuo jollain tavalla tyttöystävänsä esille joka kerta. En ymmärrä yhtään miksi näin? Asiallisia pohdintoja kiitos, av:n kyökkipsykologeilta.
Kommentit (24)
Ettet enää kuvittelisi mitään. Koska rakastamastaan ihmisestä haluaa puhua. Koska haluaa tehdä sinut mustikseksi tai korostaa, että näin sitä vaan uusi saatiin.
Koska ero sattui häneen, hän haluaa että se sattuu sinuunkin. Miehet toipuu hitaammin kun ne ei puhu...
Hän joko yrittää tehdä sinut mustasukkaiseksi tai kuvittelee sinun haikailevan hänen peräänsä. Kolmas vaihtoehto on, ettö hän on itse mustasukkainen sinun uudesta puolisostasi ja korostaa siksi omaa suhdettaan ja haluaa sinunkin olevan mustasukkainen.
Vierailija kirjoitti:
Ettet enää kuvittelisi mitään. Koska rakastamastaan ihmisestä haluaa puhua. Koska haluaa tehdä sinut mustikseksi tai korostaa, että näin sitä vaan uusi saatiin.
Varmaan muuten näin, mutta minä olin se joka suhteen lopetti ja olen myös itse suhteessa. Ei tulisi mieleeni puhua eksälle hänestä, vaikka rakastan nykyistäni.
Niin tai sit hän on rakastunut ja ajattelee kaikessa tyttöystäväänsä. Tai on kokenut ettet kunnioita hänen uutta perhettään ja (ihan oikein) korostaa että se on olemassa ja tärkeä osa hänen ja myös yhteisen lapsenne elämää
Vierailija kirjoitti:
Yrittää välittää sinulle viestiä ettei kiinnosta
Tai ehkä yrittää kertoa itselleen ettei kiinnosta. Jos vanha suhde on loppuunkäsitelty ja uusi onni aitoa, ei sitä tarvitse kenellekään korostaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin tai sit hän on rakastunut ja ajattelee kaikessa tyttöystäväänsä. Tai on kokenut ettet kunnioita hänen uutta perhettään ja (ihan oikein) korostaa että se on olemassa ja tärkeä osa hänen ja myös yhteisen lapsenne elämää
Kuten aloituksessa sanoin, juttelemme asiallisesti lapseen liittyvistä asioista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Yrittää välittää sinulle viestiä ettei kiinnosta
Kiinnosta mikä? Olemme kumpikin tahoillamme suhteessa ja puhumme lapsen asioista. Lapsen asiat kiinnostaa ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten aloituksessa sanoin, juttelemme asiallisesti lapseen liittyvistä asioista.
Ap
No, jutelkaa sitten, äläkä pohdi, mitä hän milläkin mahdollisesti "viestittää". Mitä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo, jutelkaa sitten, äläkä pohdi, mitä hän milläkin mahdollisesti "viestittää". Mitä väliä?
Pohdinpas jos huvittaa :D
Jossain määrisenhän eksää saatetaan kaivata pitkäänkin. On ihan tavallista ajatella eksää, nähdä unia yms. pitkäänkin eron jälkeen. Voi olla, ettei ole vielä ihan sinut menneisyyden kanssa.
Onko tyttis ihan tuore tapaus? Jos jossakin alkuhuumassaan vaan vouhkaa?
Luulen kyllä että jätettynä osapuolena haluaa vaan jotenkin saada sinut reagoimaan ja mustasukkaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko tyttis ihan tuore tapaus? Jos jossakin alkuhuumassaan vaan vouhkaa?
Luulen kyllä että jätettynä osapuolena haluaa vaan jotenkin saada sinut reagoimaan ja mustasukkaiseksi.
On kyllä aika tuore tyttis. Pari viikkoa ennen tämän löytymistä kertoi vielä rakkaudestaan mua kohtaan, mutta ehkä tämä uusi nyt korvasi ne tunteet.
Ap
Syitä voi olla kaikenlaisii.. miksi et ota puheeksi exällesi? Nosta kissa pöydälle vaa 🐈
Jätä se sika