Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko kukaan saanut Turkin tuliaisina taikalamppua

Vierailija
15.01.2019 |

olen lastenhoitajana päiväkodissa ja se olisi kiva.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mutta henki siihen pitää ostaa katukauppiaalta.

Vierailija
2/3 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai juu sinulla on? Myisitkö sen minulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin Irakilaisesta toribasaarista 2000 luvun alussa.

Hotellin valuuttabaarissa aloin illalla puhdistamaan sitä kankaalla pyyhkimällä ja luulin aluksi olevani kännissä ja nähneeni näkyjä kun sen sisältä ilmaantui savun seasta lampun henki.

Laitoin kännin piikkiin, kunnes seuraavana aamuna aamumaljaa kumotessani päätin uudistaa puhdistamisen.

Henki ilmestyi ja antoi minulle kolme toivomusta.

Olen aina ollut kaikkea muuta kuin itsekäs ihminen ja huumorintajuani on kehuttu hyväksi mutta myös oudoksi, joten päätin hieman pilailla hengen kustannuksella ja parantaa Irakilaisten asemaa heidän kotimaassaan.

Ensimmäinen toiveeni oli pillua jokaiselle Irakin jätkälle ja 500 euroa kuukaudessa diskorahaa.

Toisena toiveena esitin ajatollahin tilalle lestadiolaista johtajaa maalle, sillä Sharia vaikutti aika kovalta ja ajattelin vaikka lestankin olevan kansalaisiaan kohtaan inhimillisempi.

Kolmantena toiveenani esitin puolustusvoimien muuttamista piccolojärjestelmäksi, sillä sotilaat olivat puolihulluja ja ajattelin heitä vähemmän vaaralliseen työhön, hotellin portieereiksi.

Henki kertoi vaatimusteni olevan kovia mutta toteutettavissa mutta aikaa se vie, sekä häipyi takaisin lamppuunsa.

Kännäsin seuraavan viikon ja palatessani kotiin, löysin matkalaukustani Irakin tuliaiseni, lampun ja sen hengen

Nyt jälkeenpäin ajatellen olisi kannattanut jättää se lamppu Irakiin lähtiessäni.

Sori siitä.