Voi ei - Lähes metrin levyiset farkkujen lahkeet tekee paluun
Rihannakin sen jo tietää.
https://www.iltalehti.fi/streetstyle/a/000c21c5-b07f-4bf3-a7b3-ebf3d027…
Kommentit (19)
Aivan sama, itse en osta tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
kuuluisat viimeiset sanat
Parempi tuokin silti kuin revityt farkut, jotka ovat junteista juntein ja kamalista kamalin muoti-ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Parempi tuokin silti kuin revityt farkut, jotka ovat junteista juntein ja kamalista kamalin muoti-ilmiö.
Totta.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin sanoin pillifarkuista aikanaan...
Vierailija kirjoitti:
Todelliset seksitappajat
Eipä joudu sitten ainakaan tekemään rikosilmoituksia seksuaalisesta ahdistelusta. Kätevää!
No vähän lököt oli, mutta kiva jos tulee muitakin kuin näitä pillejä jotka ovat reidestä yhtä kapeat kuin nilkasta, Sais sentäs farkut jalkaan eikä iänikuisia verkkareita.
Miksei bootcutit tule, niitä ois kaapissakin vielä. Kuka tommosia lököjä tahtoo pitää.
Hyi yrjö.
Otsikon perusteella luulin, että kyse olisi ihanista trumpettilahkeista.
Nuohan on hyvännäköiset toisin kuin pillihousut joka kintuissa. Miehistä tekee ihan luuserin näköisen.
Leveet lahkeet jee.
Tulis ees perus suorat lahkeet tai bootcut. Just kiersin 5 kauppaa (joista kaks farkkuihin keskittynyttä) enkä löytäny muita kuin tiukkoja/pillejä farkkuja. Kuljetaan sit vanhoissa vaikka ne kohta hajoo päälle.
Vierailija kirjoitti:
Miksei bootcutit tule, niitä ois kaapissakin vielä. Kuka tommosia lököjä tahtoo pitää.
Niistähän vouhkattiin jo muutama vuosi sitten, että ovat tulossa takaisin.
Ei pahemmin kaupoissa näkynyt, parista vaatekaupasta onnistuin bongaamaan yhdet bootcutit. Ja nopeasti nekin katosivat.
Harmittaa kun itselleni just bootcut paras malli, nyt on pakko käyttää pillejä kun muita ei vaan löydy.
Vierailija kirjoitti:
Tulis ees perus suorat lahkeet tai bootcut. Just kiersin 5 kauppaa (joista kaks farkkuihin keskittynyttä) enkä löytäny muita kuin tiukkoja/pillejä farkkuja. Kuljetaan sit vanhoissa vaikka ne kohta hajoo päälle.
Leviksellä on kokoajan sekä bootcutteja, että suoralahkeisia farkkuja mallistossa. Awink, awink.
Tekee paluun? Milloin tuollaiset farkut ovat edes olleet muotia? On mennyt minulta ohi. Leveälahkeisia on totta kai nähty, mutta nuo ovat kuitenkin alaspäin kapenevat ja silti leveät. Ei noita voi edes verrata minulla 80-luvulla olleisiin housuihin, joissa oli muotolaskokset vyötäröllä (ne pussittivat aika lailla).
Rumat on.
Meillä 70-luvun nuorilla oli sentään ylhäältä tiukat ja alhaalta leveät kuten Gösta lauloi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistähän vouhkattiin jo muutama vuosi sitten, että ovat tulossa takaisin.
Ei pahemmin kaupoissa näkynyt, parista vaatekaupasta onnistuin bongaamaan yhdet bootcutit. Ja nopeasti nekin katosivat.Harmittaa kun itselleni just bootcut paras malli, nyt on pakko käyttää pillejä kun muita ei vaan löydy.
Osta netistä, ei Suomen vaatekaupoista löydy mitään.
Todelliset seksitappajat