Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pukeutumisapua? Millainen yläosa mustan nahkahameen pariksi baariin?

Vierailija
15.01.2019 |

Jalkaan laitan mustat sukkikset ja mustat korkeat nilkkurit.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vartalonmyötäinen yläosa tai alaosa mutta ei molempia. Siispä silkkipaita tms. 

Vierailija
2/13 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina vartalonmyötäinen yläosa tai alaosa mutta ei molempia. Siispä silkkipaita tms. 

Helma hameen pälle vai alle? Minkä värinen? Onko musta ihan tylsä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuubitoppi.

Vierailija
4/13 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit laittaa ihan mitä tahansa haluat, kunhan sulla itselläsi on mukava olo siinä asussa. 

Jos ton vinkin sijasta haluat konkreettista jeesiä niin ehkä lähtisin miettimään että minkä mallinen kroppa on ja sitä kautta että mikä imartelis sitä sun vartalontyyppiä. Pinterestissä voi olla hyviä vinkkejä, itse käytän sitä paljon kun pohdin erilaisia asukokonaisuuksia.

Vierailija
5/13 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään liian näyttävää tai kireää, tai olet ylipyntätty. Laita joku löysähkö värikäs paita.

Vierailija
6/13 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkki- tai sifonkipaita tai mieluiten body, jos omistat. Ehdottomasti ainakin pitkähihainen, ettei tule liian tyrkkyä vaikutelmaa. Vartalonmyötäinen poolo myös hyvä valinta, sen kanssa voi laittaa vielä jonkun näyttävän korun. Värit mieltymysten mukaan. 

Vierailija
7/13 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se hame minkä mittainen?

Vierailija
8/13 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helma hameen pälle vai alle? Minkä värinen? Onko musta ihan tylsä?

Riippuu sun vyötäröstä: helma alle jos vyötärö on katseenkestävä.

Sellainen väri joka käy juuri sinulle. Mustan hameen kanssa käy oikeastaan mikä vain väri, mutta harvalle suomalaiselle musta väri käy kasvoja vasten.

Ja ei valkoista kauluspaitaa, tulee muuten tarjoilija fiilis.

Vierailija
9/13 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hameen mallista. Onko istuva ja suora, siis ihonmyötäinen? A-linjainen? Pituus?

Jos tiukka niin yläosa saa olla "löysä" ja päinvastoin. Ja sukkikset, mikä denier eli näkyykö iho läpi vai kintut pikimustat?

Ja voi olla musta, mutta itse valitsisin yläosan jonka kankaassa jokin juju, ainakin osassa kangasta. Läpikuultavuutta, pitsiä, paljetteja tms.

Vierailija
10/13 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja voi olla musta, mutta itse valitsisin yläosan jonka kankaassa jokin juju, ainakin osassa kangasta. Läpikuultavuutta, pitsiä, paljetteja tms.

Jos on tavallisesta baarista kyse, eikä mistään juhlista, on minusta aivan liikaa nahkahame ja korkokengät ja paljettitoppi. Suurin osa ihmisistä on baarissa farkuissa ja villapaidassa, että tuollainen tälläytyjä kyllä pistää silmään. Mutta jos sitä haluaa niin antaa palaa.

Vierailija
11/13 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hame on tuohon polvien yläpuolelle ja tyköistuva. Sukkahousut läpinäkymättömät. Kiitos paljon vinkeistä. Taidan etsiä jonkun kuviollisen mustan ohuen paitapuseron.

Vierailija
12/13 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon sen verran simppelin pukeutumisen ihminen, että mun mielestä se että se on nahkahame on jo riittävän näyttävää, varsinkin jos meinaat yhdistää siihen korkkarit. Mun mielestä ei tarvitse olla enää mitään yksityiskohtia paidassa vaan laittaisin jonkun mustan pitkähihaisen. Musta poolokauluksinen olis ainakin trendikäs, siihen vielä hiukset kiinni ja jotkut ehkä isommat korvikset tai sitten vaan jotkut ihan simppelit missä on joku juju. Itse en missään nimessä laittaisi mitään sifonkipaitaa tai paitapuseroa, mieluummin jonkun yksinkertaisen pitkähihaisen vartalonmyötäisen tai vaihtoehtoisesti jonkun neuleen tuomaan siihen vähän kontrastia. Mun mielestä tollaisen hameen ja sifonkipaidan yhdistelmä on aivan liian tätimäinen ja muistuttaa enemmän jotakin virkailijan työasua. 

Mutta nää on ihan täysin makuasioita ja riippuu ihan täysin siitä että millainen sun tyyli muuten on ja missä sinä tunnet olosi mukavaksi.

Vierailija
13/13 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta paita joka voi olla nahkaa tai musta pitsipaita joka voi olla pitkähihainen tai lyhythihainen ja lyhythihaisen paidan kanssa bolero