Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kristilliset arvot

Vierailija
15.01.2019 |

Joudun usein työssäni kuuntelemaan omituisia vaateita ja perusteluna, miksi asia pitäisi tehdä hänen tahtonsa ja ennen kaikkea lompakkonsa mukaisesti, on pyytäjän kristilliset arvot. Tässä kohtaa minusta tulee jostain syystä hyvin yhteistöhaluton.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristityt ovat haalineet kaikenlaisia hyviä asioita maailmalta ja tekopyhästi pitävät niitä ominaan. Ne on niin aivopesty luulemaan, että ne on nimenomaan kristillisiä arvoja, vaikka samat ihmisyyden arvot on joka puolella. 

Mitä aloittajan asiaan tulee, niin tokihan kristityn arvoihin kuuluu anteeksianto. Esimerkiksi vuokrarästien. Jumalattomien vuokrarästejä ei tarvi antaa anteeksi.

Vierailija
22/33 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maassamme on tehty järkyttävä määrä ihmisoikeusrikkomuksia papiston toimesta. Alkaen jo sieltä itsenäisyytemme alkuajoista. Näistä pappien tukemista ja jopa alulle panemista julmuuksista olemme saaneet viime vuoden aikana lukea.

Tänä päivänä, kun seuraa molempien valtionkirkkojen korkeiden virkamiesten esiintymistä edustustilaisuuksissa, ei voi välttyä ajatukselta alkoholiongelmista. Nämä uskonnolliset johtajat sitten kovalla palkalla puhuvat ympäripyöreitä julkisuudessa ja keskittyvät lähinnä oman varallisuutensa kasvattamiseen. Ei siinä mitään pahaa, että pyrkii vaurastumaan, mutta kun se sanoma näyttää hukkuvan tuon elostelun alle.

En myöskään hyväksy lahkolaissaarnaajia, joiden keskuudessa tuntuu olevan epäilyttävän paljon lasten hyväksikäyttöä ja nämä rikollisseurakunnat pyrkivät käsittelemään asiat sisäisesti, ohi Suomen lain.

Lopuksi voin vain todeta, että uskonnot ovat hyväksikäytön välineitä heikompien kustannuksella. Taustalla on aina oman hyödyn ja vallan tavoittelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tea party movement kirjoitti:

Kristityt antavat varastamisen anteeksi.

Jos nyt mennään näkemään ajankohtaisen kiina vierailun ihmisoikeuksiin niin osaako Sauli Niinistö kertoa että mitä eurooppa on varastanut ja mitä mieltä suomi on tästä heidän ihmiskunnan pahuuden lähteen jatkamisesta? Buddhat ovat jo liian kauan halunneet tietää mikä on euroopan tulevaisuus kuin kristityt antavat varastamisen anteeksi.

Kiina vierailulla Niinistö vain mumisi tästä selkärangattomasta vierailusta ja sai olonsa hyvin turhautuneeksi kuten näimme, olisikohan Juha Sipilä ollut selkärankaisempi ja ryhdimpi kiinassa?

Kiinan presidentti kumminkin halusi nähdä jotain positiivista ihmiskunnan arvokkaimmasta metallista jonka suomi on varastanut.

Nyt jäi hieman epäselväksi viittauksesi buddhiin, siis heitähän on 34, dalai lama on yksi elävä buddha, Karmapa toinen, mutta missä ja kuka buddha on halunnut tietää tuon mainitsemasi asian. Kuulostaa tosi oudolta, koska buddhalaisen käsityksen mukaan omistaminen ei ole ollenkaan tärkeää....

Se ketä tässä tahtoo nähdä olen minä eikä ketään muu. Kuulostaa kuulostaa... ei paljon olla nähty näiden seinien sisällä mitään. Tämä näkeminen on tullut tutuksi jo minulla ja se on mitätöntä kuten buddhat arvostavat, ehkä olenkin yksi buddha buddhien mielestä. Tosin tuollaisen ituhippi aivon on vaikeaa olla tekemättä mitään median silmiin sopimattomaksi. Onko kuningatar buddha kuin hänellä on ihmiskunnan maailmankaikkeuden kruunu päässä? Kyllä teistä huomaa heti tuo arvojen menettämisen, kulkee teidän verissä. Näkee jo tuollaisesta id-iootista kommentista. Olusit vain ollu kommentoimatta id-iootti.

Vierailija
24/33 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ketä tässä tahtoo nähdä olen minä eikä ketään muu. Kuulostaa kuulostaa... ei paljon olla nähty näiden seinien sisällä mitään......

Lääkitys??

Vierailija
25/33 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ketä tässä tahtoo nähdä olen minä eikä ketään muu. Kuulostaa kuulostaa... ei paljon olla nähty näiden seinien sisällä mitään......

Lääkitys??

Se on teidän ainoa toivo itsemurhaani.

Vierailija
26/33 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt monenmoista miestä tässä elämäni aikana. On pettäjää, narsistia, psykopaattia, hyväksikäyttäjää yms., mutta kyllä kaiken maailmallisen pahuuden huipentuma on ollut deittailu tosissaan kristityn kanssa. Ihan sairasta touhua hänellä ja ystävillään, ja koska aivot ovat triggeroitu niin vahvasti taistelemaan vastaan kaikkea mihin niitä ei ole opetettu uskomaan, lähinnä sain naurukohtauksia aikaan kun otin kantaa epäkohtiin suhteessa ja hänen käytöksessään. Rukoilen joka ilta että kaikki kirkot poltettaisiin :)

Vierailija
27/33 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanissa samurai perinne elää buddhismin ansiosta ja kiinalaiset tykkäävät mennä japaniin juomaan omasta teekannusta kuin japanilainen juo samaa teetä eri asteisena eri lehdistä ja he kättelevät japanilaiseen pohjautuvaan katolilaisuuden kunnioitukseen ja kiinalainen tiesi tämän hyvistä tee lehdistä ja samurai omasta itsemurhasta joka on olematon koska he juovat teetä.

Vierailija
28/33 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristityt ovat haalineet kaikenlaisia hyviä asioita maailmalta ja tekopyhästi pitävät niitä ominaan. Ne on niin aivopesty luulemaan, että ne on nimenomaan kristillisiä arvoja, vaikka samat ihmisyyden arvot on joka puolella. 

Mitä aloittajan asiaan tulee, niin tokihan kristityn arvoihin kuuluu anteeksianto. Esimerkiksi vuokrarästien. Jumalattomien vuokrarästejä ei tarvi antaa anteeksi.

Jumala sanoo Raamatussa, että hän on laittanut lakinsa jokaisen sydämeen, siis oikean ja väärän käsityksen.

Jokainen ihminen on syntinen, mutta Jeesukseen uskova ja kastettu saa syntinsä anteeksi, koska Jeesus on ne synnittömänä ristillä sovittanut.

Vierailija
29/33 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähtisilmä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein osaa kuvitella, millaisissa tilanteissa kuulet tuollaista, mutta kerronpa silti pari ajatustani.

"Kristilliset arvot" ovat yleisiä käyttäytymissääntöjä, joita oli olemassa ennen kristinuskoa ja joita olisi olemassa, jollei kristinuskoa olisi koskaan keksitty. Minäkin olen rehellinen ja kohtelias, mutta uskonnoilla ei sen kanssa ole mitään tekemistä.

Toisekseen. Muiden ihmisten mielikuvituskaverit liikuta minua millään tavalla.

Höpsis - sinä olet syntynyt kristityssä maassa ja saanut siksi myös kristillisen kasvatuksen. Kyllä kristilliset arvot ovat todelliset, siinä koko elämä ja käytös pohjautuu Raamatun totuuksiin.

Osasin minäkin ennen uskoontuloani käyttäytyä hyvin, koska vanhempani ovat saaneet kristillispohjaisen kasvatuksen ja laitkin Suomessa pohjautuvat kristinuskoon -  mutta se on ihan eri asia, kuin tuntea ja seurata Elävää Vapahtajaa Jeesusta Kristusta, Hän ei ole mikään uskonto, vaan elävä Jumala.

Höpsistä ihan vaan itsellesi. Raamattu perustuu inhimilliseen käsitykseen oikeasta ja väärästä, ei suinkaan toisinpäin. Uskonnosta riippumatta ihmisillä on hyvinkin samanlainen käsitys oikeasta ja väärästä, vaikka ei olisi koskaan kuulutkaan kristillisyydestä.

Vierailija
30/33 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala sanoo Raamatussa, että hän on laittanut lakinsa jokaisen sydämeen, siis oikean ja väärän käsityksen.

Jokainen ihminen on syntinen, mutta Jeesukseen uskova ja kastettu saa syntinsä anteeksi, koska Jeesus on ne synnittömänä ristillä sovittanut.

Ohis.

Minulla ei ole syntejä. Synti on nimittäin kristittyjen keksintö, yksinoikeus ja murhe, ja minä olen uskonnoton. Harmittaako? Varmasti harmittaa. :)

Vierailija
31/33 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähtisilmä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein osaa kuvitella, millaisissa tilanteissa kuulet tuollaista, mutta kerronpa silti pari ajatustani.

"Kristilliset arvot" ovat yleisiä käyttäytymissääntöjä, joita oli olemassa ennen kristinuskoa ja joita olisi olemassa, jollei kristinuskoa olisi koskaan keksitty. Minäkin olen rehellinen ja kohtelias, mutta uskonnoilla ei sen kanssa ole mitään tekemistä.

Toisekseen. Muiden ihmisten mielikuvituskaverit liikuta minua millään tavalla.

Höpsis - sinä olet syntynyt kristityssä maassa ja saanut siksi myös kristillisen kasvatuksen. Kyllä kristilliset arvot ovat todelliset, siinä koko elämä ja käytös pohjautuu Raamatun totuuksiin.

Osasin minäkin ennen uskoontuloani käyttäytyä hyvin, koska vanhempani ovat saaneet kristillispohjaisen kasvatuksen ja laitkin Suomessa pohjautuvat kristinuskoon -  mutta se on ihan eri asia, kuin tuntea ja seurata Elävää Vapahtajaa Jeesusta Kristusta, Hän ei ole mikään uskonto, vaan elävä Jumala.

Näin juuri. Esimerkiksi japanilaiset ovat moraalittomia ja huonokäytöksisiä eikä heillä ole mitään lakeja, koska eivät ole kristittyjä eivätkä saaneet kristillistä kasvatusta. 

Kyllä se joissain asioissa heillä lainsäädännössäkin näkyy, että heillä on keisari jumalana.

Aivan kuten meilläkin näkyy, että on raha jumalana. Talousrikoksista saa paljon kovemmat tuomiot kuin väkivaltarikoksista. 

Tarkasti havaittu! 👍🏼

Vierailija
32/33 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis.

Minulla ei ole syntejä. Synti on nimittäin kristittyjen keksintö, yksinoikeus ja murhe, ja minä olen uskonnoton. Harmittaako? Varmasti harmittaa. :)

Nyt erehdyt. Tai et ymmärrä mitä synti on. Synti on vääriä asenteita, ajatuksia ja (niiden seurauksena tekoja). Jos siis väität että sinulla ei ole mitään edellä mainituista, olet mielestäsi täydellinen ihminen.

Olen tavannut muutaman tällaisen. Muut kutsuvat heitä narsisteiksi.

Vierailija
33/33 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis.

Nyt erehdyt. Tai et ymmärrä mitä synti on. Synti on vääriä asenteita, ajatuksia ja (niiden seurauksena tekoja). Jos siis väität että sinulla ei ole mitään edellä mainituista, olet mielestäsi täydellinen ihminen.

Olen tavannut muutaman tällaisen. Muut kutsuvat heitä narsisteiksi.

Ei uskonnottomilla ole syntejä. Kaikenlaisia asenteita, ajatuksia ja tekoja tietenkin on, mutta "synti" koskee vain uskovaisia, tässä tapauksessa kristittyjä. Ei sinuakaan koske haram, halal tai Gangesjoessa kylpeminen, etkä varmasti pidä druidien tavoin tammea pyhänä puuna. Vai mitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi