Miten se nainen isketään?
olen ihastunut itseäni 25 v nuorempaan kaunottareen mutten tiedä miten isken hänet, nainen kyllä vilkulee minua oudosti aina kun nähdään kirkossa tosin en tieddä katsooko hän minua vain koska tuijotan hänen kauneuttaan?
Kommentit (26)
Käy parturissa, vaihda haalarit farkkuihin, kumisaappaat vaihdat oikeisiin kenkiin ja risaset paidat vaihdat kunnon paitoihin. Ole oma itsesi, mutta älä ole oma itsesi jos päässä pyörii pllu plly daisarit ja alapäähuumoria viljelet ja joka toinen sana on vttu.
Ole kohtelias ja näytä, että olet kiinnostunut hänestä. Hän kyllä aistii sen jos et ole. Älä mene tiskille ja ota molemmille juomaa ja maksat ne vaan menet tiskille ja käännät katseesi häneen ja kysyt? saisinko tarjota jotain juomista. Näin hänen pää viestittää, että et pidä pummina ja ala miettimään täh! pyysinkö minä tarjoamaan jotain. Kun olet selkeästi viestittänyt sen hänelle, niin hän joko kieltäytyy ja maksaa itse tai sanoo kyllä kiitos, mutta voin tarjota seuraavat.
Älä valehtele. Jos sinulla ei ole purjenevettä, omakotitaloa, hienoa autoa tai muka matkustelet neljä kertaa vuodessa eksoottisiin paikkoihin, niin ne tulee kyllä ilmi ja se on vain ajankysymys. Ja kun se paljastuu, niin menee luotto ja alkaa pohtimaan mitäs muuta olet selitellyt.
Älä leveile ja kehu taistelutaitojasi kuinka kova jätkä olet snägärillä tai jos joku tulee inisemään. Viisas ei mene tappeluihin vaan korrektisti ohjaa daaminsa epämielyttävästä tilanteesta sivummalle.
M42v
Miten minä saisin iskettyä 47-vuotiaan miehen?
T. Hilda-mummu 70v. maalta.
Trumpin mukaan tarvii vaan ottaa p*llusta kiinni.
Ja kyllä, tämä mies on USA:n presidentti.
Puhu kuin palstan latino ja näytä häneltä. Muuten ei mitään tsäänssiä. Tota tyyppiä naiset rakastaa.
Hyvällä supliikilla. Kun saa naisen nauramaan jutuilleen eikä itselleen, parantaa se kemiaa huomattavasti.
Vierailija kirjoitti:
Käy parturissa, vaihda haalarit farkkuihin, kumisaappaat vaihdat oikeisiin kenkiin ja risaset paidat vaihdat kunnon paitoihin. Ole oma itsesi, mutta älä ole oma itsesi jos päässä pyörii pllu plly daisarit ja alapäähuumoria viljelet ja joka toinen sana on vttu.
Ole kohtelias ja näytä, että olet kiinnostunut hänestä. Hän kyllä aistii sen jos et ole. Älä mene tiskille ja ota molemmille juomaa ja maksat ne vaan menet tiskille ja käännät katseesi häneen ja kysyt? saisinko tarjota jotain juomista. Näin hänen pää viestittää, että et pidä pummina ja ala miettimään täh! pyysinkö minä tarjoamaan jotain. Kun olet selkeästi viestittänyt sen hänelle, niin hän joko kieltäytyy ja maksaa itse tai sanoo kyllä kiitos, mutta voin tarjota seuraavat.
Älä valehtele. Jos sinulla ei ole purjenevettä, omakotitaloa, hienoa autoa tai muka matkustelet neljä kertaa vuodessa eksoottisiin paikkoihin, niin ne tulee kyllä ilmi ja se on vain ajankysymys. Ja kun se paljastuu, niin menee luotto ja alkaa pohtimaan mitäs muuta olet selitellyt.
Älä leveile ja kehu taistelutaitojasi kuinka kova jätkä olet snägärillä tai jos joku tulee inisemään. Viisas ei mene tappeluihin vaan korrektisti ohjaa daaminsa epämielyttävästä tilanteesta sivummalle.
M42v
Iso peukku. Näin toimittiin ennen somea ja hyvin toimi! 👍
N49
Kateellinen kirjoitti:
Puhu kuin palstan latino ja näytä häneltä. Muuten ei mitään tsäänssiä. Tota tyyppiä naiset rakastaa.
Se onkin fiksu ja kohtelias.
treffit kirjoitti:
Trumpin mukaan tarvii vaan ottaa p*llusta kiinni.
Ja kyllä, tämä mies on USA:n presidentti.
Ja sillä määrällä mitä sillä on pätäkkää naiset menee jonoon odottamaan kopelointia. Onko sekin Trumpin vika?
Ennen lyötiin nuijalla ja raahattiin luolaan. Nykyään houkutellaan päihteillä.
eikö 5 uron halpiskebab kelpaisi?
joo ja kyllä pidän bootseja sekä fakkuja ja nahkatakkia
ap
Metsäsusi47 kirjoitti:
ap
Jäit sinne 90-luvulle?
viet raxiiin syömäään 11,95 e maksaa lounas, muista ottaa muovipussi mukaan johon lastaat vielä mukaan pizzapaloja ja kanankoipia sitten illlalla syötte vielä toisen kerran niistä aterian
Miten minä saisin iskettyä n 10 vuotta nuoremman, komean personal trainer-miehen? Olen tuijotellut häntä ja hän vilkaisee minua välillä oudon näköisenä. Onko hän kiinnostunut? Olen vasta alkanut käydä salilla ja yritän tiputtaa painoa.
N52
Metsäsusi47 kirjoitti:
ap
Mulle kelpaisi :)
Sen sijaan toi sun asukombinaatio on vähän...Kummelin Speedy ja Saku.
Vierailija kirjoitti:
Miten minä saisin iskettyä 47-vuotiaan miehen?
T. Hilda-mummu 70v. maalta.
Juotat känniin ja lyöt jollain nuijalla tajuttomaksi.
Ysärihemmo ISKEE... kirkossa.
No hakeudut kirkossa vähän likemmäksi. Huom. ei liikaa supliikkia, se on hövelöä!! Sun täytyy ensin totutella.
naiset rakastuu aia renttuihin eli kävelet rentunfarkuissasi hipinoloisesti vaan niin kohta nainen juoksee perääsi ja kertoo rakastuneensa
purista pyllystä, kyllä se siitä heltyy ja nauraa