Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko isäsi tapellut fyysisesti?

Vierailija
13.01.2019 |

Tuli vain mieleen kysyä, kun paljonhan niitä nyrkkisankareita on, jotka grillijonoissa ja muuallakin nujakoivat.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isästä en tiedä mutta isoisä on tappanut venäläisiä lähitaistelussa Syvärin itäpuolella huhtikuussa 1942.

Vierailija
2/16 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isästä en tiedä mutta isoisä on tappanut venäläisiä lähitaistelussa Syvärin itäpuolella huhtikuussa 1942.

Miten tämä liittyy aloitukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, äidin kanssa.

Vierailija
4/16 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Pisti armeijassa nokkavaa alikessua nenille oikeen kunnolla. Sit pisti mun äitii. Sit pisti mun tätii. Sit pisti mua. Varmaan löytyis lisääki.

Vierailija
5/16 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Luulisin, että sodassakin tappeli, emme tosin siitä keskustelleet. Äidin kanssa sitten myöhemmin, ja myös ainakin minun ja vanhemman siskoni kanssa. Nuorempi taisi säästyä.

Vierailija
6/16 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mun kanssa. Mätkittiin toisiamme niin että veri lensi.

Vierailija
7/16 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Isä oli säyseä luonne.

Vierailija
8/16 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai loistoidean mennä umpikännissä mustalaisten kämpälle levittelemään rahojaan.Sitten olikin enää turhaa valittaa poliisille ryöstöstä,tapahtui kauan sitten.

Vierailija
9/16 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1937 syntynyt Pohjanmaalla. Kylän pojat tappelivat, samoin veljekset keskenään. Poikien "kuului" tapella ja lujaa.

Vierailija
10/16 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Pisti armeijassa nokkavaa alikessua nenille oikeen kunnolla. Sit pisti mun äitii. Sit pisti mun tätii. Sit pisti mua. Varmaan löytyis lisääki.

Oliko äidin ja tädin pistäminen luonteeltaan jotenkin kokonaan erilaista kuin sen alikessun ja sinun pistäminen?

Jopa kokonaan toisella ruumiinosalla tehty?

Vierailija
11/16 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun isoäidin isä tappoi miehen jo ennen sotia. Katsottiin itsepuolustukseksi ja selvisi lyhyellä tuomiolla.

Vierailija
12/16 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun isoäidin isä tappoi miehen jo ennen sotia. Katsottiin itsepuolustukseksi ja selvisi lyhyellä tuomiolla.

No perkele. Otti varaslähdön siis.

Vierailija
13/16 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole (paitsi sodassa ja sielläkin taisi tappelut olla enemmän strategisia kuin fyysisiä).

Vierailija
14/16 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se olis muille miehille pärjännyt.

Minua kyllä nöyryytti ja häpäisi. Oli raukalla valta edes johonkin, pieneen tyttöön.

Vierailija
15/16 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole (paitsi sodassa ja sielläkin taisi tappelut olla enemmän strategisia kuin fyysisiä).

Kyllä ne saattoivat olla etulinjan jalkaväellä useinkin ihan painia elämästä ja kuolemasta.

Vierailija
16/16 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No perkele. Otti varaslähdön siis.

Niin teki ja oli muutenkin varsin aikaansaapa mies.