Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kertoisin tunteistani?

Vierailija
13.01.2019 |

Kerrottakoon alkuun sen verran, että Ap on mies joka ei ihan kauhea mestari ole näissä naisasioissa. Nokkelimmat sen ehkä päättelivätkin jo otsikosta. Mutta tilanne on se, että olen kiinnostunut eräästä naisesta, ja vaikuttaa siltä, että hänkin olisi ehkäpä kiinnostunut minusta. Ongelma on kuitenkin se, että olen ihan toivottoman ujo ja voisi sanoa jopa, että pelottaa paljastaa todelliset tunteensa naiselle. Asiaa ei tosiaan auta se, että sen ujouden lisäksi olen rehellisesti sanottuna ihan paska muutenkin näissä naisiin liittyvissä jutuissa. En tiedä yhtään miten pitäisi toimia. Välillä pohdin, että olenkohan jotenkin jälkeenjäänyt tai kehitysvammainen, että minulta puuttuu joku lisääntymisvietti tai vastaava. En tiedä, mutta pariutumisasiat tuntuvat minulle joltain ylitsepääsettömän vaikealta ja mahdottomalta ymmärtää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan edelleen apua.

Vierailija
2/3 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olette jo puheyhteyksissä? Tästähän on sitten hyvä jatkaa.

Kaikkia ihmisiä, niin naisia kuin miehiä, puhuttelee se, että toinen osoittaa aitoa kiinnostusta sinuun ihmisenä. Kuuntele, kysele ja keskustele naisen kanssa. Mahdollisimman normaalia juttelua. Kerro myös omista näkemyksistäsi luentevissa kohdissa, ettet jää pelkän kyselijän ja kuuntelijan rooliin.

Koska olet ujo, kannattaa edetä rauhallisesti. Romanttisella spektaakkelilla luot vain itsellesi ja sitä kautta myös toiselle turhia paineita. Olisiko luontevaa pyytää tätä naista seuraksi esim. lenkille, tai vielä ovelammin auttamaan jossain asiassa? Kuten vaikka jonkun huonekalun ostossa makutuomariksi. Loisit arkisen tilanteen, missä pääsisitte olemaan yhdessä ja tutustumaan paremmin. Tästä olisi hyvä jatkaa tilannetta kuulostellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olette jo puheyhteyksissä? Tästähän on sitten hyvä jatkaa.

Kaikkia ihmisiä, niin naisia kuin miehiä, puhuttelee se, että toinen osoittaa aitoa kiinnostusta sinuun ihmisenä. Kuuntele, kysele ja keskustele naisen kanssa. Mahdollisimman normaalia juttelua. Kerro myös omista näkemyksistäsi luentevissa kohdissa, ettet jää pelkän kyselijän ja kuuntelijan rooliin.

Koska olet ujo, kannattaa edetä rauhallisesti. Romanttisella spektaakkelilla luot vain itsellesi ja sitä kautta myös toiselle turhia paineita. Olisiko luontevaa pyytää tätä naista seuraksi esim. lenkille, tai vielä ovelammin auttamaan jossain asiassa? Kuten vaikka jonkun huonekalun ostossa makutuomariksi. Loisit arkisen tilanteen, missä pääsisitte olemaan yhdessä ja tutustumaan paremmin. Tästä olisi hyvä jatkaa tilannetta kuulostellen.

Nainen on opiskelutoverini ja olenkin häntä autellut erinäisissä asioissa. Niin opiskeluun littyvissä kuin muissakin. Melkolailla mainitsemasi asiat olen tehnyt, mutta olen ikäänkuin jumittanut itseni sinne "friendzonelle".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi