Miksi nyrkkeilijät lenkkeilee hassusti "varpaillaan" ja tekee provosoivia koukkuja ilmaan?
Tuli vaan mieleen kun näin tuollaisen pururadalla. Eikö kannattavampaa olisi juosta täysiä niin saa juoksusta sen tehon irti ja nyrkkeillä sitten salilla ja hyppiä narullakin sielä salilla, niin ei tarvitsisi juosta niin omituisesti.
Kommentit (34)
Et voi yhden perusteella puhua monikossa.
Nyrkkeilyssä voidaan liikkua koko ajan. Hypitään pienesti eestaas. Se on eri tekniikka kuin juoksu.
Joku oli katsonut Rokin eilen telkkarista ja lähtenyt lenkille.
Et nähnyt mitään nyrkkeilijää missään.
Vierailija kirjoitti:
Nyrkkeilyssä voidaan liikkua koko ajan. Hypitään pienesti eestaas. Se on eri tekniikka kuin juoksu.
Juostessakin voidaan liikkua kokoajan. Miksi siis juosta varpaillaan?
Mä lyön lenkillä sarjoja ilmaan, jotta saan lisää nopeutta ja liikettä myös ylävartaloon. Tosin teen tämän maalla missä ei ole ketään muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyrkkeilyssä voidaan liikkua koko ajan. Hypitään pienesti eestaas. Se on eri tekniikka kuin juoksu.Juostessakin voidaan liikkua kokoajan. Miksi siis juosta varpaillaan?
Mikset kysynyt siltä? Mistä me voidaan tietää, mitä joku lenkkeilijä jossain meinaa?
Vierailija kirjoitti:
Mä lyön lenkillä sarjoja ilmaan, jotta saan lisää nopeutta ja liikettä myös ylävartaloon. Tosin teen tämän maalla missä ei ole ketään muita.
Kuvitteletko olevasi kovakin?
Tuli vähän sellainen olo siitäkin jannusta että kuvitteli olevansa oikein kovakin.
Jännä juoksutyyli nyrkkeilijöillä.
Ehkä en tajua ja kyse ei edes ole juoksemisesta tai taloudellisesta askelluksesta. Olen itse juoksija.
T: Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyrkkeilyssä voidaan liikkua koko ajan. Hypitään pienesti eestaas. Se on eri tekniikka kuin juoksu.Juostessakin voidaan liikkua kokoajan. Miksi siis juosta varpaillaan?
Se oli ninja ja ninjat juoksee varpaillaan hiljaa.
Ei kannata ärsyttää ninjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli vähän sellainen olo siitäkin jannusta että kuvitteli olevansa oikein kovakin.
Ehkä en tajua ja kyse ei edes ole juoksemisesta tai taloudellisesta askelluksesta. Olen itse juoksija.
Mitä tekemistä sillä on kovuuden kanssa? Juoksen ihan normaalisti mutta myös lyön sarjoja. Olen kamppailu-urheilija ja treenaan joka päivä. Jos voin lenkillä kehittää itseäni paremmaksi teen sen.
Muistelisin aikanaan harrastaessani juoksunopettajan painottaneen, että juostessa kantapään ei kuulu osua maahan. Lisäksi nyrkkeilijät matsissa pysyttelevät kirjaimellisesti varpaillaan, joten kai heidän täytyy sitä varvas treeniä tehdäkin.
Oletko myös ihmetellyt, miksi esimerkiksi jalkapallomaalivahdit punnertavat "hassusti sormillaan" eikä kämmenet lattiassa kuten useimmat?
Vierailija kirjoitti:
Muistelisin aikanaan harrastaessani juoksunopettajan painottaneen, että juostessa kantapään ei kuulu osua maahan. Lisäksi nyrkkeilijät matsissa pysyttelevät kirjaimellisesti varpaillaan, joten kai heidän täytyy sitä varvas treeniä tehdäkin.
Oletko myös ihmetellyt, miksi esimerkiksi jalkapallomaalivahdit punnertavat "hassusti sormillaan" eikä kämmenet lattiassa kuten useimmat?
Kai sitä silti voi juosta normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekemistä sillä on kovuuden kanssa? Juoksen ihan normaalisti mutta myös lyön sarjoja. Olen kamppailu-urheilija ja treenaan joka päivä. Jos voin lenkillä kehittää itseäni paremmaksi teen sen.
Tuohan provosoi muita ja on noloa lyödä ilmaan. Antaa koviksen vaikutelman ja että haastat esimerkiksi minua ottamaan matsia. Itsellä tuli sellainen olo että "hui" pitääkö tuolle näyttää kumpi on kovempi.
Juostessa kädet heiluu puolelta toiselle eikä mitään lyödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan provosoi muita ja on noloa lyödä ilmaan. Antaa koviksen vaikutelman ja että haastat esimerkiksi minua ottamaan matsia. Itsellä tuli sellainen olo että "hui" pitääkö tuolle näyttää kumpi on kovempi.
On noloa jos jää siitä kiinni, mut sit ei auta kuin jatkaa. En tee sitä julkisesti mutta silti teen aina.
Seuraavalla kerralla lyöt nopeasti sitä takaraivoon ja sanot että vielä olisi opeteltavaa, kun et väistänyt. Paitsi jos on ninja niin ottaa sun nytkin kiinni hampailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etköhän itse ole väkivaltainen luonne, jos provosoidut jonkun urheiluharrastuksesta?
Ap voisi keskittyä rauhassa omiin suorituksiinsa.
Mulla on tapana tehdä thoneja, eli tornadopotkuja samalla kun lenkkeilen. Teen niitä erityisesti liukkailla keleillä ilman nastoja lenkkitossuissa.
Kierähdetään takakautta yksi akseli ja kiertopotku ympäri. Tulee kova voima potkuun ja on yksi tuhovoimaisimpia kamppailulajin liikkeitä törnadokick.
Jäällä siksi että se parantaa tasapainoa, varpaankärjillä siksi että se lisää potkuun voimaa kun lopuksi ponnahtaa ilmaan potkun seurauksena.
Jos potkun osaa hyvin niin ei se ole edes noloa jos joku näkee. Siinäpä ihailee hienoa potkua. Harva sitä osaa suorittaa molemmin puolin vaivatta jäällä. Eli en todellakaan häpeile näyttää korkeita spagaattipotkujakaan leuanvetotangon vierellä. Yleensä leukojen välillä leipäilen ojentelemalla jalkoja spagaattiasentoihin ja pidän ne jalat sielä ilmassa. Harva sitäkään osaa paitsi karaten ammattilaiset.
tuskin VARPAILLAAN juoksi. Tähän ei edes balettitanssijat pysty. Olisikos juossut päkiöillään eli päkiäjuoksua.
Eiköhän kaikki saa treenata lajinsa ominaisuuksia tukevalla tavalla. Kamppailulajeissa on tapana hölkätä ja lyödä samalla ilmaan rentoja lyöntejä ihan ylävartalon lämmittelemiseksi.
Soita ihmeessä 112 jos pelottaa.
Viimekesänä me kavereiden kanssa nähtiin puistossa ninjatyyppejä, jotka harjoitteli ilmeisesti ninjajuttuja.
Juostiin siitä ohi ilman paitaa lihakset kireänä ja vähän naureskeltiin että mitä noikin nyt kuvittelee olevansa.
Eikö noi tuollaiset ninjajutut sovi paremmin salille?
Olisihan se ollut noloa jos oltais poikien kanssa ilman paitaa siihen jääty painimaan näiden kanssa niiin olis ninjat lennelleet nurmikolla.
Ilman paitaa lenkillä 2018 kesä kirjoitti:
Viimekesänä me kavereiden kanssa nähtiin puistossa ninjatyyppejä, jotka harjoitteli ilmeisesti ninjajuttuja.
Juostiin siitä ohi ilman paitaa lihakset kireänä ja vähän naureskeltiin että mitä noikin nyt kuvittelee olevansa.
Eikö noi tuollaiset ninjajutut sovi paremmin salille?
Olisihan se ollut noloa jos oltais poikien kanssa ilman paitaa siihen jääty painimaan näiden kanssa niiin olis ninjat lennelleet nurmikolla.
Jos olisitte painineet ninjojen kanssa ilman paitaa, niin olisiko taustalla ja läheisyydessä ollut sadettimia?
Vierailija kirjoitti:
tuskin VARPAILLAAN juoksi. Tähän ei edes balettitanssijat pysty. Olisikos juossut päkiöillään eli päkiäjuoksua.
Ninjat pystyvät.
Pakkoliikkeet sekä tourette.