Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

1 vuotias sai tarra-arkin käteensä ja siitä noin 1cm X 1cm

Vierailija
13.01.2019 |

kokoisen tarran suuhunsa. En saanut suuta auki ja tarraa pois vaan kerkesi sen nielaisemaan. Juotiin kovasti vettä päälle siinä toivossa että kulkeutuu eteenpäin. Tuleeko se itsestään ulos vai kuinka helposti saattaa jäädä matkalle tekemään tuhoa? Pelkään pikkuiseni puolesta :'(

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis et saa 1-vuotiaan lapsen suuta auki? Sanotko sä sille vauvalle, että pliis avaisitko nyt suun, ole kiltti?? Itse ainakin olen kerran pelastanut oman lapseni, joka sai kyläpaikassa ollessamme kurkkuunsa karkkipaperin jämän ihan vaan puristamalla poskista sormilla, niin että suu aukesi ja sitten kaivoin paperin pois.

Tämäpä kun osaa pitää huulensa ja hampaansa niin tiukasti kiinni ettei sinne niin vain mennä. Tahallaan en alkanut kovakouraisesti kun pelkästä yrittämisestä tuli jo kauhea itku. En tiedä säikähtikö itsekin outoa tunnetta kurkussa vai satutinko jo yrittäessäni suutaan auki.

ap

Kauheassa itkussa on usein suu melkoisen ammollaan.

Vierailija
22/27 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat huolestua kaikesta vähän liian herkästi. Ei nyt yksi tarra mitään pahaa tee. Itse olen lapsena syönyt kolikonkin ja senkin kanssa vain odoteltiin että tulee itsestään läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat huolestua kaikesta vähän liian herkästi. Ei nyt yksi tarra mitään pahaa tee. Itse olen lapsena syönyt kolikonkin ja senkin kanssa vain odoteltiin että tulee itsestään läpi.

En yleensä mutta tämä nyt jostain syystä säikäytti kun lukenut netistä juttuja mitä kaikkea joku esine saanut aikaan vatsassa. Eikä täällä ole mitään noinkaan isoa vielä ennen syöty niin oikein tiennyt kuinka viisain toimia.

ap

Vierailija
24/27 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neiti...................

Ei nyt rouvakaan.

Vierailija
25/27 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö perinteinen keino ole pitää nenästä kiinni jotta suu aukeaa. Tavalllinen neuvo silloinkin jos imeväisikäinen tarraa hampailla nänniin kiinni.

Vierailija
26/27 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi huolissaan.

Minulla 4 lasta ja itsekin vähän hysteriaan taipuvainen mutta niin sitä vaan 14 vuodessa on oppinut rennoksi.

Kyllä tuollainen paperi nyt mahassa sulaa. Aika myrkkyä ne vatsahapot on.

Itsellä nyt puolitoista vuotias poika ja hänen suustaan olen viimeksi kaivanut kissanruokaa, semmoisen nappulan, kun oltiin kylässä.

Sormi vaan sieltä posken puolelta suuhun kun ei niitä poskihampaita vielä juuri ole ja kyllä se suu aukeaa.

Nykyään kyllä jo tiputtaa itse pois suusta kun sanon että hyi olkoon 😀 Paitsi sohvan alta löytynyttä suklaakonvehtia 😉

Vierailija
27/27 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Prinsessalla tuli vauvana lehden silput teksteineen läpi.