1 vuotias sai tarra-arkin käteensä ja siitä noin 1cm X 1cm
kokoisen tarran suuhunsa. En saanut suuta auki ja tarraa pois vaan kerkesi sen nielaisemaan. Juotiin kovasti vettä päälle siinä toivossa että kulkeutuu eteenpäin. Tuleeko se itsestään ulos vai kuinka helposti saattaa jäädä matkalle tekemään tuhoa? Pelkään pikkuiseni puolesta :'(
Kommentit (27)
Taidat huolestua kaikesta vähän liian herkästi. Ei nyt yksi tarra mitään pahaa tee. Itse olen lapsena syönyt kolikonkin ja senkin kanssa vain odoteltiin että tulee itsestään läpi.
Vierailija kirjoitti:
Taidat huolestua kaikesta vähän liian herkästi. Ei nyt yksi tarra mitään pahaa tee. Itse olen lapsena syönyt kolikonkin ja senkin kanssa vain odoteltiin että tulee itsestään läpi.
En yleensä mutta tämä nyt jostain syystä säikäytti kun lukenut netistä juttuja mitä kaikkea joku esine saanut aikaan vatsassa. Eikä täällä ole mitään noinkaan isoa vielä ennen syöty niin oikein tiennyt kuinka viisain toimia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Neiti...................
Ei nyt rouvakaan.
No eikö perinteinen keino ole pitää nenästä kiinni jotta suu aukeaa. Tavalllinen neuvo silloinkin jos imeväisikäinen tarraa hampailla nänniin kiinni.
En olisi huolissaan.
Minulla 4 lasta ja itsekin vähän hysteriaan taipuvainen mutta niin sitä vaan 14 vuodessa on oppinut rennoksi.
Kyllä tuollainen paperi nyt mahassa sulaa. Aika myrkkyä ne vatsahapot on.
Itsellä nyt puolitoista vuotias poika ja hänen suustaan olen viimeksi kaivanut kissanruokaa, semmoisen nappulan, kun oltiin kylässä.
Sormi vaan sieltä posken puolelta suuhun kun ei niitä poskihampaita vielä juuri ole ja kyllä se suu aukeaa.
Nykyään kyllä jo tiputtaa itse pois suusta kun sanon että hyi olkoon 😀 Paitsi sohvan alta löytynyttä suklaakonvehtia 😉
Meidän Prinsessalla tuli vauvana lehden silput teksteineen läpi.
Kauheassa itkussa on usein suu melkoisen ammollaan.