Kannettavan yhdistäminen tulostimeen? Auttakaa hölmöä
Hei, huomenna pitäisi käydä tulostamassa töissä omalta läppäriltäni pari valokuvaa. Mietin vain että miten "yhdistän" läppärini tulostimeen että saan kuvat tulostettua?
Kommentit (13)
Usb-A-Usb-b kaapelilla yhdistät ja jos ei automaattisesti läppäri sitä tunnista, niin lisäät laitteen windowsin laitehallinnasta
Vierailija kirjoitti:
Usb-A-Usb-b kaapelilla yhdistät ja jos ei automaattisesti läppäri sitä tunnista, niin lisäät laitteen windowsin laitehallinnasta
Eli siis toisinsanoen asennat tulostimen ajurit, jos eivät automaattisesti asennu kun yhdistät tulostimen
mitä museovehkeitä teillä on? minä ainakin voin millä tahansa omalla laitteellani tulostaa mistä tahansa mitä vain haluan.
Vai voisitko helpottaa hommaa ja lähettää kuvat vaikka s-postiin tai pilveen ja avata tulostettavat kuvat työkoneella?
Eiköhän helpointa liene kopioida ne kuvat muistitikulle, ja tulostaa omalta työkoneelta...
Tai lähetä kuvat sähköpostina työkoneellesi ja tulosta siitä.
Ota kuva näytölle, aseta läppäri (tulostin/kopiokoneeseen) niin, että skanneri lukee kuvan näytöstä.
Kuulostaa hankalalta, mutta kyllä siihen tottuu.
Vierailija kirjoitti:
mitä museovehkeitä teillä on? minä ainakin voin millä tahansa omalla laitteellani tulostaa mistä tahansa mitä vain haluan.
Jaa minne tahansa vai?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tulostan hellani avulla saunan kiukaasta. Täällä laalaa-maassa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus nekin on asennettu.
Missään itseään kunnioittavassa firmassa ei kenenkään kotilaitteita kiinnitetä firman tietoteknisiin laitteisiin.
Et tietenkään yhdistä omaa läppäriäsi työpaikan verkkoon. Ota ne kuvat tikulle ja tökkää työpaikan koneeseen. On kuitenkin syytä olla varma, ettei tikussa ole viruksia tai muita haittaohjelmia. Voi nimittäin tulla sanomista.
Kaapelilla.