Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen viime aikoina kiinnittänyt huomiota naisten ihoihin - suurin osa ei näytä hoitavan ihoaan lainkaan!

Vierailija
13.01.2019 |

Jokaisen naisen pitäisi käydä vähintään parin kuukauden välein kasvohoidossa, lisäksi kotona viikottain laadukkailla tuotteilla ihon KUORINTA. Todella monella samea tunkkainen iho! Ja ei, ei johdu ihotyypistä vaan ihosta näki suoraan että sitä ei ole kuorittu vuosikausiin.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen naisen pitäisi käydä vähintään parin kuukauden välein kasvohoidossa, lisäksi kotona viikottain laadukkailla tuotteilla ihon KUORINTA. Todella monella samea tunkkainen iho! Ja ei, ei johdu ihotyypistä vaan ihosta näki suoraan että sitä ei ole kuorittu vuosikausiin.

Ja sä varmaan sit maksat tuon lystin mulle.

Vierailija
2/31 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuorinut (ikä 56v. ), joten mahtaa olla tunkkainen :D

Taidat olla omaa yritystä perustava kosmetogi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä kasvohoidossa tehdään? T. 45 v, jolla samea ja harmaa iho. Mitä voisi tehdä kotikonstein?

Vierailija
4/31 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, heti kun joku sponsoroi mulle nämä kalliit ylellisyydet.

Vierailija
5/31 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kuorinut (ikä 56v. ), joten mahtaa olla tunkkainen :D

Taidat olla omaa yritystä perustava kosmetogi?

Kosmetologi... tätä se ihon kuorimattomuus teettää. Ei oikein sormetkaan toimi. Ovat kovin tunkkaiset nekin. 

Vierailija
6/31 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida ap vaan omaa naamaasi niin oikein säteilet muiden tunkkaisten naisten rinnalla. Voi elämän kevät...

Vierailija
7/31 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori siitä. Pitää kyllä paikkansa mun kohdalla.

Vierailija
8/31 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa. Esimerkiksi minä hoidan ihoani enemmän kuin keskivertotallaaja, silti ihoni näyttää aika karsealta. Se on silti huomattavasti paremman näköinen kuin hoitamattomana jolloin naamani on suorastaan hirveä.

Terveisin ruusufinninen ja jättihuokoset omistava atoopikko

Vierailija
9/31 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla ongelmat...

Vierailija
10/31 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä kasvohoidossa tehdään? T. 45 v, jolla samea ja harmaa iho. Mitä voisi tehdä kotikonstein?

Laadukaat kotituotteet riittää alkuun. Ostat kuorinta-aineen, jossa rakeita (esim. Lumenella tehokas kuorinta). Kostutat ihoa ja sillä kuorit hellävaraisesti. Sen jälkeen laitat iholle savinaamion (Lumenella myös tällainen todella tehokas, ainakin itsellä toimii). Tämän jälkeen jotain kosteuttavaa voidetta. Ja tadaa, lupaan että ihosi suorastaan HEHKUU! 

Ja sama setti kerran viikossa. Muutoin riittää ihan normihoito, eli puhdistus ja voide.

Vierailija
11/31 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kuulla, millaisen viiltävän analyysin ap on tehnyt miesten ihonhoidosta?

Vierailija
12/31 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ystaväni kosmetologi sanoi minulle joskus etten hyödy kasvohoidoista yhtään. Sanoi näin kun kerroin etten ole ikinä käynyt. Hän ei tee hoitoja vaan on edustaja.

Toisaalta hoidan hyvin ihoani, olen aina hoitanut. Pakko, olen kuivaihoinen atoopikko.

Vierailija
13/31 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa. Esimerkiksi minä hoidan ihoani enemmän kuin keskivertotallaaja, silti ihoni näyttää aika karsealta. Se on silti huomattavasti paremman näköinen kuin hoitamattomana jolloin naamani on suorastaan hirveä.

Terveisin ruusufinninen ja jättihuokoset omistava atoopikko

Mä tulin peesaamaan, mulla sama tilanne ja iho näytyää juuri nyt mun mielestä upealta. Samat jutut mullaki ruusufinni ja atopia.

Vierailija
14/31 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori siitä. Pitää kyllä paikkansa mun kohdalla.

Sinun parastasi minä vain ajattelen! Olet varmaan jo nyt kaunis, mutta ihonhoidon jälkeen hehkuvalla iholla olet vielä kauniimpi! <3

Vierailija
15/31 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laadukaat kotituotteet riittää alkuun. Ostat kuorinta-aineen, jossa rakeita (esim. Lumenella tehokas kuorinta). Kostutat ihoa ja sillä kuorit hellävaraisesti. Sen jälkeen laitat iholle savinaamion (Lumenella myös tällainen todella tehokas, ainakin itsellä toimii). Tämän jälkeen jotain kosteuttavaa voidetta. Ja tadaa, lupaan että ihosi suorastaan HEHKUU! 

Ja sama setti kerran viikossa. Muutoin riittää ihan normihoito, eli puhdistus ja voide.

Ei kukaan enää suosittele jotain mekaanista kuorintaa, vaan happoja, esim. mantelihappo on tarpeeksi mieto monille ohutihoisille suomalaisille.

En ymmärrä miksi kyttäät muiden ihoja ja annat jotain neuvoja, kun et osaa edes alkeita itse.

Vierailija
16/31 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan enää suosittele jotain mekaanista kuorintaa, vaan happoja, esim. mantelihappo on tarpeeksi mieto monille ohutihoisille suomalaisille.

En ymmärrä miksi kyttäät muiden ihoja ja annat jotain neuvoja, kun et osaa edes alkeita itse.

Mekaaninen kuorinta sopii kyllä rasvaiselle ja paksulle iholle.

Vierailija
17/31 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Oulussa ei ole pakko näyttää hyvältä, saa olla oma iho eikä kukaan ole huomautellut. En käy ikinä naamahoidoissa.

Vierailija
18/31 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mekaaninen kuorinta sopii kyllä rasvaiselle ja paksulle iholle.

No, ei kyllä sovi, se tekee mikrorepeämiä paksullekin iholle.

Paksulle ja rasvaiselle sopii parhaiten esim. bha, joka tunkeutuu sen huokosen sisälle ja pienentää sitä.

Vierailija
19/31 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kemikaalia kemikaalin perään iholle, niin tervettä ja hyvännäköistä tulee! Pesu mikromuoveilla ja öljyteollisuuden jäämillä ja lopuksi vielä voitelu kemikaaleilla, ettei iho kuivu! Hieno homma.

Vierailija
20/31 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nykyään hoida ihoa kuin vedellä. Ennen kuorin ja naamioin, rasvasin ja pesin aineella. Kasvovettäkin käytin pitkään. Ihan samalta se iho näyttää nyt kuin silloin; välillä voi huonosti ja välillä hyvin. Mulla voi hyvin, jos juon paljon vettä enkä syö suklaata. En kyllä tiedä, mitä tarkoittaa samea iho eli voihan se sellainen olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi