*~*TAMMENTERHOT vk20*~*
Huomenta Tammenterhot! Se on taas jännä viikko edessä...
Aloitin uuden pinon vaikka en olekaan kirjoitellut kuin esittelyn, toivottavasti ette pahastu..
Kamalasti plussaneita viime viikolla, seuraavana tammikuuna taitaa olla kunnon ryysis synnärille, hyvähyvähyvä!!! (heh,ehkä olis parempi aloitus ollut " Operaatio-ruuhkautetaan-synnärit-tammikuussa) Onnittelut vaan kaikille!
Sitten vähän omaa napaa.. Mulla on uus lempinimi,Kärty-Kerttu! Jatkuvasti kuulemma kärtyän ja oon ärtyny. Johtuu ehkä ihan älyttömästä väsymyksestä, eikös seki oo " hyvä" merkki? Äitienpäivä oli hyvä tekosyy ottaa päikkärit, pariinki otteeseen, hereillä olin yhteensä ehkä n.7 tuntia koko päivänä. No eilen (kp24/26-28) menin sitten testaamaan kun tilasin netistä useamman kappaleen ja mieskin jo piinaili, että säilytätkö niitä niinku muistona vai aattelitko joskus testaillakin?! Illalla tekasin 2 tunnin pissatauon jälkeen (2 kahvipannun jälkeen on hankala oottaa 4 tuntia pissalle pääsyä, ja muutenki oon viime viikolla ollu vessassa tämän tästä) ja kun ei viivaa tullut housujen laiton ja käsien pesun aikana, niin heitin testin roskiin. Kävin tupakilla ja olin jotain roskiin laittamassa niin pakkohan se oli katsoa testiä uudestaan. Ihan älyttömän haalea viiva näkyi (enemmän toisessa laidassa), mutta aivan kuin se olisi liikkunut keskemmäs! Mene ja tiedä, mitä tuokin tarkoittaa... Uudestaan haluttais jo testata, mutta olis jo viimeinen testi, mitenköhän sitä malttais odottaa torstaihin?!
Mutta se siitä...
Nyt alan aamutoimiin ja unohdan (ainaki yritän) kaapissa olevan testin!
Oikein kovasti plussatuulia kaikille ja tarrasukkia pienille!
Kommentit (33)
Ja onnea girl kovasti, plussalta tuo vaikuttaa!!!
Täällä ollaan jo luovuttu toivosta, en enää yhtään testiä tee, negoja ne on kuitenki! Kp tänään 27/26-28 ja koko ajan mielessä pyörii, että kohta ne menkat kuitenki alkaa... Se " punajuuri" haamu sai toiveet niin korkealle, että nyt ei uskalla testata, jos se näyttää negaa niin sitä se varmaan myös on... Toisaalta tää epätietosuus rassaa mieltä ainaki yhtä pahasti!
Ja jos plussa tuleekin niin silti joutuu jännäämään muutaman viikon (alkuraskauden ultraa)ennen kuin uskaltaa iloita siitä. Viimeksi maaliskuussa siellä kävi kehnosti, kun kävin kuukaudessa 3 kertaa ultrassa niin viimeisessä todettiin vauvan kuolleen ja sairaalassa tyhjennettiin sitten kohtu. Silloin tiesin alusta asti, ettei kaikki ollut hyvin ja siksi ultria oli niin monta. Plussauksen jälkeen (joka toivottavasti tapahtuu pian) varmaan olen ihan hysteerinen olojeni ja oireitteni kans, ja vasta ultran jälkeen uskaltaa huokaista helpotuksesta, jos siis siellä kaikki on hyvin.
Mutta plussarikasta päivää ja viikkoa kaikille!
--Number4-- (*miettii, meneekö apteekkiin vai ei*)
tosiksi ; tein + testin tana aamuna!
Onnittelut PLUSSASTA!!!
toivotteleepi M@ndi
nyt muut vaan perässä :)
Plussa onnea kaikille,tasapuolisesti!!!
L+5&hearts
Kävin sitten hakees apteekista pari Predictorin testiä
(tuli ainakin päivän lenkki tehtyy, kun en jaksanu miestä odottaa kotiin jotta olisin voinu mennä autolla)
Mutta kuiteskin taas HAAMU, no kaipa tuota silti pitää uskoo et se on kuitenkin se PLUSSA!!!
Esikoisesta oli kans haamu KP 27/26 mut viikon päästä tosta ihan kunnon plussa...
=) =) =)
No kummittelee tuolla kaapissa viel se toinen testi et pitänee loppu viikosta tuhlata se pois.
Plussa onnea kaikille!!!
-Girl-
Täällä pms jäytää vatsaa, joten ei taida tulla tammikuista meille. Mutta jos nyt ei tätiä näy, testailen ylihuomenna.
Muille parempaa onnea,
t lennard
Täällä ei vieläkään mitään oireita, mutta eihän kaikilla tämänkään pinon plussanneilla ole ollut, joten odotellaan toiveikkaana... Nyt kp 23/28. Eilen kuulin kahden ystävän raskausuutiset ja kohta tapaan kolmennen pallomahaisen ystävättären. Jospa se olisi tarttuvaa...
Onnea kaikille iloisia ++++ saaneille! :)
A
-piinailija
on. tätiä ei näy, on myöhässä kolmatta päivää. Lämmöt on koholla, kurkku kipeä, vatsaa pistelee/nipistelee, ikenistä ja nenästä vuotaa verta. Muutenkin jotenkin ihan hirveä olo. Vähän on orastavaa päänsärkyäkin ja lihakset kipeitä. Aamuinen testi oli nega. Ovis oli FF:n mukaan kyllä 1.5.
Tuo verenvuoro vähän ihmetyttää (siis nenästä ja ikenistä). Tuskin se sentään raskausoire on? Hampaita olen hoitanut niinkuin ennenkin ja nukkunut olen kunnolla. Tarttis varmaan käydä mittauttamassa hemoglobiini? Ennen se on ollut kyllä tosi korkea (162), jospa olisi vähän tippunut.
kp 31 kunniaksi negan :S
ei tätiäkään, mutta taidanpa jo vaihtaa palstaa helmikuulle. Onnea muille testailijoille!
len
Ja onnittelut plussanneille! Minäkin sitten tein aamupisusta sen testin tuossa taannoin ja negahan se oli. Ei haamun haamua. Mut eipä oo vieläkään menkat alkanu. Mitään oireita ei ole, paitsi pms. Joten varmaan siirryn kohta tuonne helmikuun puolelle. kp on jotain 34/28-30.
ja ryminällä siirryttiin maaliskuisiin. Kp:t 2/35 eli ihan ruohonjuuritasolla ollaan. Mies ehdotti että mentäis yksityiselle tutkimuksiin. Aamulämpöjen mittailut olen jo suosiolla jättänyt pois, ne kun aiheuttaa vaan lisää stressiä.
kyllä tuo plussalta kuulostaa =) pitelen peukkuja että seuraavassa testissä viiva vahvistuu !
Marlett