Mun mies on tosi tyly ja tympeä
Mun mies on usein vieraille ihmisille todella tyly, tympeä ja epäkohtelias. Tänään meillä kävi pari ihmistä ostamassa ja hakemassa erään huonekalun, ja siinä olkkarissa juteltiin mukavia ja tehtiin kauppoja. Puolisoni käveli ohi tervehtimättä ja mitään puhumatta. Jotakin äyskäisi pihaan parkkeeratusta autosta. Jotain sanoakseni kysäisin mieheltäni jotain ja hän murahti mullekin jotain tyyliin 'en tiedä, en oo nähny' ja painui ovesta pihalle.
Kauheaa, kun aina vieraiden ja sukulaisten seurassa joudun jännittämään, että millä tuulella mies on. Aamulla hän on aivan superäkäinen aina, oikein haastaa riitaa joskus, ja sen takia välttelen aamulla häntä tai ainakin puhumista.
Minullekin hän on epäkohtelias ja usein tosi tyly, vähättelee joskus pisteliäästi mielenkiinnon kohteitani, eikä oikeastaan koskaan sano mitään positiivista muusta huomioinnista puhumattakaan.
Osaa toisinaan ja omien kavereidensa seurassa olla mukava, humoristinen jne, mutta vähänkin vieraampiin ihmisiin tai mun ystäviin ja sukulaisiin suhtautuu hirveän negatiivisesti ja jäykästi, ei yleensö puhu mitään.
En tiedä. Harkitsen eroamista taas kerran. Paska fiilis.
Kommentit (16)
Munkin mies on tyly.
Onneksi mulla on myös yhteys täydelliseen rakkauteen eli Jeesukseen uskoni kautta.
Raamatussa kerrotaan Jumalan vihaavan eroa. Siinä suurin syy pysyä yhdessä mieheni kanssa.
Tsemp tsemp sinnekin!
Miehen mielestä sinä taas saatat olla rasittava hölisijä. Aina suupäänä oleva lörppösuu.
Toiset on introvertteja toiset ekstrovertteja.
Kestät aikasi, sitten tulee se ns. viimeinen niitti ja eroatte.
Jos sä itse olet sosiaalinen ja iloinen ihminen, niin on tosi raskasta elää kärttyisen negailijan kanssa.
Tsemppiä. Teet oikean päätöksen kun aika on sulle oikea.
Vierailija kirjoitti:
Miehen mielestä sinä taas saatat olla rasittava hölisijä. Aina suupäänä oleva lörppösuu.
Toiset on introvertteja toiset ekstrovertteja.
Introverttius ei tarkoita sitä, että on tyly ja töykeä.
terv. introvertti
Ei ihme, että oot "taas kerran" eroamassa jos tämä on sun tapa ratkaista ongelmia. Haukut vaan toista selän takana. Mitäpä jos ihan aikuismaisesti ottaisit asian puheeksi miehen kanssa. Ilman syyttelyjä. Tuskin sinäkään täydellinen olet. Keskustelisitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset on introvertteja toiset ekstrovertteja.Introverttius ei tarkoita sitä, että on tyly ja töykeä.
terv. introvertti
Ei mutta ap saattaa tulkita epäkohteliaaksi toisen luonteen, vain koska se eroaa hänen omastaan. Minä sain tästä kuvan, että mies viihtyy hiljaisuudessa ja omassa rauhassa. Ap tulkitsee rauhankaipuun ja tilankaipuun töykeydeksi.
Monet ekstrovertit on juuri tuollaisia. Jos toinen ei ole suunapäänä koko ajan tai jaksa kuunnella toisen tauotonta juttelua, niin sitten leimataan mörökölliksi.
Se johtuu sun tympeästä lemupepusta. Miehesi on tympääntynyt siihen ja kälätykseesi.
Luultavasti jos asiasta sanoo, niin mies kieltää olevansa tyly ja tympeä, vaan ihan normaali.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti jos asiasta sanoo, niin mies kieltää olevansa tyly ja tympeä, vaan ihan normaali.
Sinäkin saatat kuvitella olevasi normaali ja toisten mielestä sun suu käy ko-ko ajan.
Eksä oli tommonen. On kauheen raskasta kun toinen alkaa kiroamaan heti herättyä ja kaikki ottaa päähän. Jos itsellä oli iloinen fiilis niin ei ollut pitkään jos siitä erehtyi kertomaan.
Lopulta mun naama otti kuulema niin paljon päähän että hänen oli pakko käydä panemassa eksäänsä.
0/5 Provo ja taas jotain mies vihaa
En voi koskaan tajuta miten joku haluaa olla yhdessä tylyn ja tympeän ihmisen kanssa. Mutta kaipa siinä jotain rakastettavaa on enemmän, ei sitä muuten voi ymmärtää.
Itse en kyllä katselisi kotonani tympeää ja töykeää käytöstä. Mies joko opettelisi terapiassa tai vaikka käytöskoulussa miten ihmisten kanssa ollaan, tai todennäköisemmin lähtisimme eri suuntaan.
Introvertti olen itsekin, mutta töykeys, epäkohteliaisuus ja käytöstapojen puute on kyllä ihan eri asia.
Miten ihmeessä olet päätynyt yksiin tollaisen miehen kanssa?