Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyy yli 40 v mies, joka haluaa asua suhteessa omillaan?

Vierailija
13.01.2019 |

En halua kotiini yhtään ylimääräistä passattavaa tai lisätyötä itselleni. Olen tullut siihen tulokseen, että kaikkein järkevintä olisi seuraavassa suhteessa asua omissa asunnoissa ja treffailla aina kun hyvältä tuntuu ja silti suhde olisi pysyvä ja vakituinen parisuhde.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

19 kirjoitti:

Kerro aapee itsestäsi lisää, missä asut ym. Täällä olisi mies vailla naista ja ehdottamasi järjestely kävisi hyvin.

Asun pääkaupunkiseudulla. Millainen sulhoehdokas siellä huhuilee? ap

Duunarimies lappeenrannasta.

Vierailija
42/77 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä. Vois elää kuin sinkku, mutta olla suhteessa winwin. M43

Ja tarkoitin tällä vapautta elää kuin sinkku, että ei joku ole koko ajan vaatimassa tekemään sitä tai tätä, eli ns miesluola, eli oma asunto.

Tuohan kuulostaa juuri siltä mitä naisetkin hakevat. Ei tarvitse keskustella sukista eikä tiskeistä, ei siitä miehen rakkaasta lökösohvasta eikä peli-tai elokuvahuoneesta. Kumpikin saa olla kotonaan niin kuin parhaaksi näkee, ja saa olla yhdessä juuri sen verran kuin tuntuu mukavalta. Jos haluaa omaa rauhaa, sanoo niin ja lähtee kotiin.

-eri-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat vain, että haet kumppania pelkkään seurusteluun. Asumista ei voi olettaa, kuin avioliitossa!

Vierailija
44/77 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitaisi olla omillaan? Eiko yhteistyo kiinnosta, vai oletko kykenematon sellaiseen? Ilmeisesti siksi vailla miesta?

Vierailija
45/77 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tällainen asia kannattaa mainita treffi-ilmoituksessa? ap

"40v nainen etsii vakituista fuckbuddya tositarkoituksella."

En etsi fuckbuddya, vaan ihan oikeaa parisuhdetta. ap

Vierailija
46/77 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua kotiini yhtään ylimääräistä passattavaa tai lisätyötä itselleni. Olen tullut siihen tulokseen, että kaikkein järkevintä olisi seuraavassa suhteessa asua omissa asunnoissa ja treffailla aina kun hyvältä tuntuu ja silti suhde olisi pysyvä ja vakituinen parisuhde.

Onnea etsintään. Minulle tällainen suhde ei sopisi, tarvitsen niin paljon läheisyyttä (EI seksiä, vaan läheisyyttä), että tämä olisi hyvin epätyydyttävä vaihtoehto. Ehkä sitten löytyy miehiä, jotka tulevat toimeen vain satunnaisten tapaamisten kanssa. 

Miksi mies tuo passattavaa tai lisätyötä? Eikö toisesta ihmisestä kuitenkin ole apua kaikenlaisissa arjen asioissa? Siis eivätkö miehet tee osuuttaan vai ovatko tehneet "väärin", jolloin kuitenkin "joudut" paikkaamaan heidän jälkiään? 

No, ehkä tämä ei ole vain minua varten. Toivottavasti jollekin toimii.

Vierailija
47/77 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

19 kirjoitti:

Kerro aapee itsestäsi lisää, missä asut ym. Täällä olisi mies vailla naista ja ehdottamasi järjestely kävisi hyvin.

Asun pääkaupunkiseudulla. Millainen sulhoehdokas siellä huhuilee? ap

Duunarimies lappeenrannasta.

Turhan kaukana asut. Pidän jatkuvaa matkustamista stressaavana. ap

Vierailija
48/77 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioeron jälkeen olen huomannut kuinka mukavaa on asua omassa talossaan juuri siten kuten itse haluaa. Minulla on vielä persoonassa vaativuutta, mikä saattaa aiheuttaa kitkaa suhteessa jos joku uusi nainen asuisi nyt samassa talossa minun kanssani. Sinänsä kaverit ovat naureskelleet että minulla olisi emännän paikka vapaana, kun on uudehko melko iso 170/220m2 omakotitalo nyt yksin asuttavana ja talo on vielä velaton. Työskentelen melko menestyvänä yksityislääkärinä mutta ikää on vasta 38v. Seuraava parisuhde saisi olla sellainen että molemmat asuvat omissa asunnoissaan, mutta toki tarvittaessa voi olla yötä toisen luona jne. Itse asiassa isäni isällä oli oman avioeronsa jälkeen juuri tällainen suhde lopun ikäänsä noin 20 vuoden ajan kuolemaansa saakka.

Vierailija
49/77 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä. Vois elää kuin sinkku, mutta olla suhteessa winwin. M43

Ja tarkoitin tällä vapautta elää kuin sinkku, että ei joku ole koko ajan vaatimassa tekemään sitä tai tätä, eli ns miesluola, eli oma asunto.

Tuohan kuulostaa juuri siltä mitä naisetkin hakevat. Ei tarvitse keskustella sukista eikä tiskeistä, ei siitä miehen rakkaasta lökösohvasta eikä peli-tai elokuvahuoneesta. Kumpikin saa olla kotonaan niin kuin parhaaksi näkee, ja saa olla yhdessä juuri sen verran kuin tuntuu mukavalta. Jos haluaa omaa rauhaa, sanoo niin ja lähtee kotiin.

-eri-

Juuri näin. ap

Vierailija
50/77 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet suhteessa se Cherry Picker ei se ehka toimi.  Jos taas olet valmis sijoittamaan omaasi, saatat saada korkojen kera takaisin.

Itse ajattelen nain. En edes kaipaa "kirsikan" tavoittelijoita.

Miten muuten se menisi?? Olen se sama 52 vuotias.

Vierailija
51/77 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tapailu tai yhdessäolo ole ollenkaan satunnaista.

Välillä ollaan useita päiviä ja öitä yhdessä jomman kumma luona.

Mä asun keskustan tuntumassa, ja jos käydään leffassa tai teatterissa tai drinkillä lähdetään meiltä tai tullaan meille. Siis mun luo.

Miehellä taas kotona myös tilaa ulkona eli pihaa on, grilli ja sauna ja takka. Niistä nautitaan myös siellä.

Yhdessä myös matkustellaan.

Arjessa meillä on välillä ihan eri työrytmit, joten on ihanaa kun ei tarvitse herätä viideltä kun mies lähtee töihin, esimerkkinä mainittakoon. Ei sekään aina häiritse mutta on mukavaa kun saa itse päättää.

Paljon tehdään myös arkisia asioita, käydään kaupassa ja tehdään ruokaa yhdessä.

Välillä ihanaa olla vaan yksin kotosalla.

Välimatkaa meillä julkisilla noin 20 min.

Vierailija
52/77 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea etsintään. Minulle tällainen suhde ei sopisi, tarvitsen niin paljon läheisyyttä (EI seksiä, vaan läheisyyttä), että tämä olisi hyvin epätyydyttävä vaihtoehto. Ehkä sitten löytyy miehiä, jotka tulevat toimeen vain satunnaisten tapaamisten kanssa. 

Miksi mies tuo passattavaa tai lisätyötä? Eikö toisesta ihmisestä kuitenkin ole apua kaikenlaisissa arjen asioissa? Siis eivätkö miehet tee osuuttaan vai ovatko tehneet "väärin", jolloin kuitenkin "joudut" paikkaamaan heidän jälkiään? 

Varmaan jotkut miehet tekevätkin. Varmaan me jotka halutaan asua erillään, ollaan koettu elämä erilaisen miehen kanssa. Ainakin mä erottuani huomasin, että kotityöt puolittui, ruokaan meni vähemmän rahaa, ja ostin tikkaat että sain eteisen lamput vaihdettua. Sinäpä aika pitkälti se.

Jos asuu lähekkäin, läheisyyttä saa vaikka melkein joka päivä, jos molemmat niin haluaa. Mutta halutessaan saa myös viettää koti-iltaa tai tyttöjen iltaa.

Eikä tarvitse siivota kuin omat jälkensä, ja jos haluaa säästää, voi niin tehdä vaikka ruuastaan tms.

(Ei ap)

Vierailija
53/77 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioeron jälkeen olen huomannut kuinka mukavaa on asua omassa talossaan juuri siten kuten itse haluaa. Minulla on vielä persoonassa vaativuutta, mikä saattaa aiheuttaa kitkaa suhteessa jos joku uusi nainen asuisi nyt samassa talossa minun kanssani. Sinänsä kaverit ovat naureskelleet että minulla olisi emännän paikka vapaana, kun on uudehko melko iso 170/220m2 omakotitalo nyt yksin asuttavana ja talo on vielä velaton. Työskentelen melko menestyvänä yksityislääkärinä mutta ikää on vasta 38v. Seuraava parisuhde saisi olla sellainen että molemmat asuvat omissa asunnoissaan, mutta toki tarvittaessa voi olla yötä toisen luona jne. Itse asiassa isäni isällä oli oman avioeronsa jälkeen juuri tällainen suhde lopun ikäänsä noin 20 vuoden ajan kuolemaansa saakka.

Sinä ymmärsit, millaista suhdetta olen hakemassa. Miehellä ei tarvitse olla mitään huippulukaalia, kunhan vain viihtyy omassa kodissaan ja siellä pystyy viettämään aikaa myös yhdessä. Viihdyn omassa kodissani loistavasti ja haluan pitää sen myös omassa hallinnassani. Uskon, että parisuhde pysyy parempana, kun kummallakin on myös omaa tilaa ja aikaa, eikä arkisia murheita tarvitse liittää suhteeseen. ap

Vierailija
54/77 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies--- kirjoitti:

Jos olet suhteessa se Cherry Picker ei se ehka toimi.  Jos taas olet valmis sijoittamaan omaasi, saatat saada korkojen kera takaisin.

Muuta ei taalla ole tarjolla.

Vierailija
55/77 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies--- kirjoitti:

Saisko saman suomeksi. Mikä tarkoitat tuolla cherry picker -vertauksella?

Vierailija
56/77 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se tapailu tai yhdessäolo ole ollenkaan satunnaista.

Välillä ollaan useita päiviä ja öitä yhdessä jomman kumma luona.

Mä asun keskustan tuntumassa, ja jos käydään leffassa tai teatterissa tai drinkillä lähdetään meiltä tai tullaan meille. Siis mun luo.

Miehellä taas kotona myös tilaa ulkona eli pihaa on, grilli ja sauna ja takka. Niistä nautitaan myös siellä.

Yhdessä myös matkustellaan.

Arjessa meillä on välillä ihan eri työrytmit, joten on ihanaa kun ei tarvitse herätä viideltä kun mies lähtee töihin, esimerkkinä mainittakoon. Ei sekään aina häiritse mutta on mukavaa kun saa itse päättää.

Paljon tehdään myös arkisia asioita, käydään kaupassa ja tehdään ruokaa yhdessä.

Välillä ihanaa olla vaan yksin kotosalla.

Välimatkaa meillä julkisilla noin 20 min.

Kuulostaa hyvältä. Tällaisen suhteen minäkin haluaisin. Tarvitsen paljon unta ja minua häiritsee, jos toinen herättää joka aamu ennen oman kellon soittoa tai en saa tarvittaessa nukkua päiväunia, jos on paha univaje päällä. ap

Vierailija
57/77 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan jotkut miehet tekevätkin. Varmaan me jotka halutaan asua erillään, ollaan koettu elämä erilaisen miehen kanssa. Ainakin mä erottuani huomasin, että kotityöt puolittui, ruokaan meni vähemmän rahaa, ja ostin tikkaat että sain eteisen lamput vaihdettua. Sinäpä aika pitkälti se.

Jos asuu lähekkäin, läheisyyttä saa vaikka melkein joka päivä, jos molemmat niin haluaa. Mutta halutessaan saa myös viettää koti-iltaa tai tyttöjen iltaa.

Eikä tarvitse siivota kuin omat jälkensä, ja jos haluaa säästää, voi niin tehdä vaikka ruuastaan tms.

(Ei ap)

Veit sanat suustani. ap

Vierailija
58/77 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako asia tuoda esiin deittiprofiilissani vai saanko kimppuuni kaikki häntäheikit, joilla on monta naista kierroksessa samaan aikaan? ap

Vierailija
59/77 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehkä keskustelisin kasvokkain, niin saisi omalla tavalla ja äänenpainoilla asiat kertoa.

Tekstinä mies ottaa siitä juuri sen mitä haluaa.

Ja ehkä just sen seksiosan tai vapaudenkuvitelman.. siis väärällä tavalla.

Asioista ja ihmisistä on helppo tehdä ennakkoluuloja.

Vierailija
60/77 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

52v mies kirjoitti:

Miksi pitaisi olla omillaan? Eiko yhteistyo kiinnosta, vai oletko kykenematon sellaiseen? Ilmeisesti siksi vailla miesta?

Jos 'yhteistyö' tarkoittaa lisää stressiä, huolta ja kuormittavuutta, niin ei kiinnosta todellakaan. Uskallan väittää, että suurimmalle osalle yhteistaloudessa miehen kanssa asuville naisille niin on käynyt. Kun on sen jälkeen saanut asua omillaan, niin on saanut huomata, miten ongelmatonta ja helppoa elämä voikaan olla, eikä tee enää mieli palata siihen rasittavampaan elämään. Miksi ihmeessä pitäisikään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme