Mistä löytyy yli 40 v mies, joka haluaa asua suhteessa omillaan?
En halua kotiini yhtään ylimääräistä passattavaa tai lisätyötä itselleni. Olen tullut siihen tulokseen, että kaikkein järkevintä olisi seuraavassa suhteessa asua omissa asunnoissa ja treffailla aina kun hyvältä tuntuu ja silti suhde olisi pysyvä ja vakituinen parisuhde.
Kommentit (77)
Täällä. Vois elää kuin sinkku, mutta olla suhteessa winwin. M43
Minä, mutta et halua kanssani suhteeseen.
Luultavasti meitä on muitakin.
Mä löysin yli 4 kymppisenä baarista. 8 vuotta ollaan onnellisesti seurusteltu, kummallakin omat asunnot. Paras suhde ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsit väärin. Ei voi elää kuin sinkku, koska parisuhteessa kuitenkin oltaisiin. Siinä edellytän uskollisuutta. ap
Vierailija kirjoitti:
Mä löysin yli 4 kymppisenä baarista. 8 vuotta ollaan onnellisesti seurusteltu, kummallakin omat asunnot. Paras suhde ikinä!
Huoh, en jaksaisi lähteä baareilemaan. Löytääköhän baareista edes sellaisia miehiä, jotka ei siellä tykkää notkua? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsit väärin. Ei voi elää kuin sinkku, koska parisuhteessa kuitenkin oltaisiin. Siinä edellytän uskollisuutta. ap
Jos seksiä tarkoitat niin miehet ei saa seksiä sinkkuna kuin naiset, eli ei tuo ole olennaista. Vai tarkoititko jotain muuta uskollisuudella?
Vierailija kirjoitti:
Tuotahan se juuri ei tarkoita. Keski-ikäisiä häntäheikkejä olisi kyllä jonoksi asti.
-eri-
Vierailija kirjoitti:
Sussa on ilmeisesti jotain isoja vikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos seksiä tarkoitat niin miehet ei saa seksiä sinkkuna kuin naiset, eli ei tuo ole olennaista. Vai tarkoititko jotain muuta uskollisuudella?
Tiedän monia pettäviä varattuja miehiä. Miksei sinkkumiehet muka saa yhtälailla seksiä kuin varatut? Vai onko sinkut syystä sinkkuja, eivätkä siksi ole kelvanneet kenellekään?
Minä löysin nettideittipalstalta (ei tinder, maksullinen) ja ollaan onnellisesti seurusteltu neljä vuotta, asuen edelleen omissa asunnoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sussa on ilmeisesti jotain isoja vikoja.
Iso vika. En ole koskaan ollut suhteessa.
Täällä toinen M43 ja minä haluaisin tuollaseen suhteeseen, vaikkakin olen ollut aiemmissa suhteissa juuri se, joka on hoitanut kotitöistä enemmän kuin puolet.
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin nettideittipalstalta (ei tinder, maksullinen) ja ollaan onnellisesti seurusteltu neljä vuotta, asuen edelleen omissa asunnoissa.
En halua liittyä maksullisiin deittipalveluihin. Maksuttomia voisin ensin kokeilla. ap
Yksi kaveri löysi eliittikumppaneista
Vierailija kirjoitti:
Yksi kaveri löysi eliittikumppaneista
Onko se maksullinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh, en jaksaisi lähteä baareilemaan. Löytääköhän baareista edes sellaisia miehiä, jotka ei siellä tykkää notkua? ap
Pikkujouluaikaan ja kesäisin terassilta löytyy helpoiten satunnaisesti baarissa käyviä miehiä eli nyt on aika huonoa aikaa sen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävisi oikein hyvin jos seksiä olisi myös.
Toinen m43v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua liittyä maksullisiin deittipalveluihin. Maksuttomia voisin ensin kokeilla. ap
Miksi? Varmaan tiedät että laatua harvemmin saa ilmaiseksi.
Miten tällainen asia kannattaa mainita treffi-ilmoituksessa? ap