Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutettiin ja uudessa talossamme asuu todella kohteliaita lapsia, toisin kuin edellisessä paikassa

Vierailija
13.01.2019 |

Muutettiin (toiseen kaupunkiin), ja olen huomannut, että tässä uudessa kerrostalossamme asuu todella kohteliaita ja mukavia lapsia, mutta siis erityisen iloisesti olen ihmetellyt miten kohteliaita kaikki ovat. Tervehtivät, kiittävät, avaavat alaoven ja pitävät sitä auki (jos minulla on vaikka toisessa kädessä kantamuksia), kun sanon kiitos niin vastaavat ole hyvä jne eivätkä koskaan huutele mitään hölmöyksiä. Edellisessä asuinpaikassamme talossa asui samoin kuin tässä uudessa talossa paljon lapsiperheitä, mutta siellä lapset lähinnä huutelivat kaikenlaisia typeryyksiä eivätkä vastanneet ystävällisiin tervehdyksiin mitään. Täytyy sanoa, että onpa todella hyvä mieli tästä uudesta paikasta. Näiden lasten vanhempiin en ole vielä ehtinyt tutustua kun ollaan asuttu tässä vasta hetki, mutta ehkä jos tunnistat itsesi äiti tai isä ja lapsesi tästä aloituksesta niin kiitos sinulle!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis minullakin on yksi lapsi itsellä, ja näistä uusista naapurilapsista rupesin vielä entistä enemmän ajattelemaan, että kuinka tärkeää on itsekin panostaa siihen, että kasvattaa omankin lapsen kohteliaaksi. Olen siis niin pyrkinyt aina tekemäänkin, mutta nyt siis oikein tässä ajattelin asiaa varta vasten. Ap

Vierailija
2/6 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä se on niin, että kun muutin köyhemmältä alueelta varakkaammalle, huomasin saman eron. Toisaalta huomasin sen vanhemmissakin, että ei sen puoleen voi lapsia syyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien koulutustaso ja varallisuustaso määrittää aika pitkälle miten kohteliaiksi ja sivistyneesti käyttäytyviksi lapsensa kasvattavat. Toki poikkeuksia on, mutta keskimäärin näin.

Vierailija
4/6 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurustossakin on kohteliaita lapsia, paitsi yksi mikä tulee isälleen viikonloppusin. Se istuu lumihangessa ja huutelee naapureille ja ohikulkijoille hävyttömyyksiä.

Vierailija
5/6 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän naapurustossakin on kohteliaita lapsia, paitsi yksi mikä tulee isälleen viikonloppusin. Se istuu lumihangessa ja huutelee naapureille ja ohikulkijoille hävyttömyyksiä.

Höh. Mutta ehkä hän ei voi kovin hyvin?

Vierailija
6/6 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lika barn leka best. Ap muutti juurilleen Westendiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi