Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni mullistanut havainto

Vierailija
13.01.2019 |

Hei siskot! Elämäni mullistava havainto, jonka haluan jakaa kanssanne on se, että ihmissuhteet muuttuvat paljon tyydyttävämmiksi, kun lakkaa odottamasta muilta YHTÄÄN mitään. Odotustaso siis neutraali nolla, ja kaikki tämän ylimenevä on plussaa. Olen elänyt näin vuoden alusta ja koen suurta tyytyväisyyttä KAIKISSA ihmissuhteistani. :) Kannattaa kokeilla!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Pitänee testata...

Vierailija
2/4 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tajunnut tuon myös, mutta siihenkin pitää oppia. Tosin odotukseni muilta on se että osaisivat vain käyttäytyä eivätkä aina ole niin toxic. Sen takia olen rajoittanut ihmiskontaktejani ja harvoin tapaan ystäviä. Minulle on sopinut tämä parhaiten kun kaikilta ihmisiltä ei voi edes perus käytöstapoja ja molemminpuolista kunnioitusta odottaa :D Muuten en mitään muuta vaadi kuin se että ollaan ihmisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en mahda sille mitään, että odotan ihan peruskäytöstapoja. Ja kyllä petyn jos toinen ei koskaan osaa esim. pitää ovea auki, sanoa kiitos ja hyvää päivää, muitaa muita jne. Mitä järkeä ihmissuhteissa edes on, jos ei saa mitään odottaa toiselta? No ehkä jollekin masentuneelle, joka ei itsekään jaksa ottaa toisia huomioon niin tuollainen ihan-sama-ihmissuhde toimii, että on edes jotain ihmiskontaktia.

Ne ihmiset, joilta ei saa mitään odottaa, saavat lähtöpassit.

Vierailija
4/4 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ku tajusit nyt, mä oon aina ollu tollanen. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän