Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia ihmiskunta ja maapallo pitää yrittää pelastaa

Vierailija
13.01.2019 |

Mitä me menetämme vaikka koko maapallo ja ihmiskunta hajoaisi tuusannuuskaksi.

Ehkä sitten joskus triljoonan vuoden päästä taas jossain pamahtaa ja syntyy uusi maailma. Kaikkihan me kuolemme kuitenkin. Miksi huolestua jos tää plänti nyt katoaa ja me sen mukana.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tuho on nopea niin eipäs silloin kukaan menetä mitään. Mutta jos ne jälkipolvet joutuu kitumaan kun kaikki vaikka saastuu niin onhan se hiukan kurjaa.

Vierailija
2/18 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi muuten hauska nähdä naamat kun joku poliitikko jossain vaalipaneelissa pamauttaisi että eipä tässä kannata huolehtia, kaikkihan me kuollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskunta ja maapallo eivät ole sama asia. Ihmiskunta tuhoaa itsensä mutta maapalloa emme onneksi pysty tuhoamaan, se jatkaa meidän jälkeemme.

Vierailija
4/18 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maapallo vielä vuosimiljardeja täällä killuu - ihmiskunta onneksi ei. Maapallo huokaisee syvään helpotuksesta, kun meistä loisista pääsee. 

Vierailija
5/18 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä olen. Olen myös vakuuttunut että ihmiskunta liukuu kohti tuhoaan yhä kiihtyvää vauhtia. Se on mielestäni vain hyvä asia. Ihminen ei ole olemassaolonsa aikana tehnyt mitään muuta kuin tuhonnut, sotinut, tappanut, vihannut. Ahnehtinut lisää ja lisää. 

Olen nähnyt omin silmin miten esim. viidakko on muutamassa vuodessa jo vallannut tilansa takaisin kun ihmisten rakentamat "upeat" kivilinnat ovat autioituneet. Se on hieno ja lohduttava näky. Ihmisen aika tulee olemaan suhteellisen lyhyt, mutta varmasti tuhoisin mitä maapallolla on koettu. Luonto ei ole virheetön, jotain on jossain vaiheessa mennyt perusteellisesti pieleen. Mutta onneksi luonto on ylivoimaisen voimakas, ihminen on kirppu ja hiekanjyvä luonnon raivon edessä.

Vierailija
6/18 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilmastonmuutos aiheuttaa ihmiskunnan tuhon tai ihmispopulaation jyrkän vähenemisen, niin muutoshan on pelkästään positiivinen. Luonnonsuojelijoiden pitäisi kannattaa ilmastonmuutoksen edistämistä.

Vierailija
7/18 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme mitään. Eikä varsinkaan planeetta Maa menetä mitään. Koko muu eläimistö alkaa voimaan paljon paremmin, kun ihminen ei ole täällä aiheuttamassa tuhoa.

Iso osa ihmisistä vaan ajattelee asiaa vääristyneesti.

Syynä on illuusio, jossa ihminen kuvittelee olevansa jotenkin erityinen verrattuna muihin eliöihin.

Ainoa erityispiirre on tietoisuus omasta olemassaolosta.

Ehkä tästä syystä haluaa luoda ajatuksissaan mielikuvan jatkuvuudesta ja ikuisesta elämästä esim. lapsien kautta.

Olemme vain laji, joka ehkä pyyhkiytyy pois planeetalta omien tekojensa ansiosta.

Paljon on myös muita lajeja hävinnyt ihmisen toimien takia. 

Ehkä seuraavaksi on meidän vuoromme.

Ei kannata murehtia liikaa, eletään nyt päivä kerrallaan ja nautitaan elämästä omien rakkaiden kanssa. Niin kauan kuin sitä riittää.

Vierailija
8/18 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee hienoja ajatuksia! Mä haluun kuolla heti, ennen iltaista hampaiden pesua ja omaan sänkyyn menoa peiton alle.

Vierailija
9/18 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia, koska jotkut ovat keksineet, että se on hyvä bisnes ja ihmisiä on niin paljon että kun lietsotaan massahysteriaa ja maksetaan tiedemiehille, että tekevät tilastoja ilmastosta tms. niin aina löytyy niitä jotka uskovat ja luovuttavat omaisuuttaan. Ihminen on älykäs ja sympatiaa tunteva petoeläin, joka tappaisin ja pettäisi lajitoverinsa koska tahansa, jos saisi sillä itselleen etua ja hyötyä. Kaikki muu on anti anti-propagandaa ja paskapuhetta.

Vierailija
10/18 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän ilmassa on hiilidioksiidia ja lämpöä, sitä paremmin kasvit yhteyttävät. Lämpeneminen estää myös jääkausia. Se että ihminen on viime 100 vuoden aikana pystynyt hallitsemaan ja säätelemään asteen tarkkuudella maapallon lämpötiloja on ihan 100% valetta.

Vierailija
11/18 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme asiaa, jotka tuhoavat ihmiskunnan. Ahneus, raha ja uskonnot.

Vierailija
12/18 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että sinä kuolet kun tulet vanhaksi, ei tarkoita etteivätkö muut jatkaisi elämistä. Oletko jotenkin kateellinen, että syntyvillä on vielä koko elämä edessä? Katkeruudessasi tuhoat heiltäkin elinmahdollisuudet?

Vierailija
13/18 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joutaa poistua sotkemasta ja rääkkäämästä.

Joo ja en lisäänny.

Joo ja enkä "aloita" itsestäni. (yleensä käsketään aloittaa itsestään, eli käsketään tekemään itsemurha, jos toivoo ihmiskunnan tuhoutumusta)

Vierailija
14/18 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ehkä sellainen moraalinen dilemma, että haluaa antaa takaisin sitä luonnolle, mitä on itse käyttänyt elämiseen. Eli kasvattelen puita ja yritän auttaa erilaisia ekosysteemejä ja lajien monimuotoisuutta pitää yllä. Ei siksi, että minä jotenkin selviäisin, vaan että jätän elämästäni täällä vähemmän jälkiä, tavallaan.

Todellisuudessa ei millään ole oikeasti mitään merkitystä.

Vierailija
15/18 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että sinä kuolet kun tulet vanhaksi, ei tarkoita etteivätkö muut jatkaisi elämistä. Oletko jotenkin kateellinen, että syntyvillä on vielä koko elämä edessä? Katkeruudessasi tuhoat heiltäkin elinmahdollisuudet?

En. Minä elän omaa elämääni tässä omassa yhteiskunnan lokerossani onnellisesti ja sitten kun kuolen, niin ei ole minun ongelmani mitä teille saatana n persereijille kuuluu. Syyllistätte varmaan koiranpentujakin siitä kun ne on olemassa.

Vierailija
16/18 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme asiaa, jotka tuhoavat ihmiskunnan. Ahneus, raha ja uskonnot.

Koska kaikki nämä 3 asiaa aiheuttavat ihmisten kuolemia.

Vierailija
17/18 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Suomi on vieläkin semmonen lintukoto että oksat pois.

Vierailija
18/18 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapallon kannalta olisi parasta mitä voi tapahtua jos ihmiskunta tuhoutuisi.Ei ihmiskuntaa tarvitse pelastaa,mutta maapallo on monien muidenkin elämänmuotojen koti.Toivottavasti emme saa kaikkea elämää hävitettyä täältä ennen kuin tuhoamme itsemme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän