Istumatyö ja kipeät pohkeet
Ei mitenkään superkipeät, mutta kipeähköt. Huomaan, että kipu alkanut samoihin aikoihin kun vaihdoin toimistotyöhön. Mikä teillä samasta vaivasta kärsineet on auttanut?
Kommentit (4)
Veritulppa, varma tieto. Kuolet luultavasti muutamassa kuukaudessa. Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Hei, mulla on ihan sama! Kirjoitinkin tästä joskus tänne, mutta kehotettiin käymään lääkärissä. No en ole käynyt, mutta olen alkanut taas urheilla 3-4x/vko, eikä kivut ole vaivanneet. Oon muuten tainnut myös käyttää enemmän tennareita kuin korkosaappaita, mutta luulen liikunnan olleen kuitenkin se apu. Ehkä ei veri pääse jotenkin kunnolla kiertämään, kun istuu päivät.
Hei kiitos vastauksesta! Sen vielä utelisin, että minkälaista liikuntaa harrastat? T. ap
Työergonomia kuntoon. Jännität jalkojasi huomaamatta. Ei liikunnasta tietenkään haittaa ole.
Hei, mulla on ihan sama! Kirjoitinkin tästä joskus tänne, mutta kehotettiin käymään lääkärissä. No en ole käynyt, mutta olen alkanut taas urheilla 3-4x/vko, eikä kivut ole vaivanneet. Oon muuten tainnut myös käyttää enemmän tennareita kuin korkosaappaita, mutta luulen liikunnan olleen kuitenkin se apu. Ehkä ei veri pääse jotenkin kunnolla kiertämään, kun istuu päivät.