Te joita mikään ei kiinnosta: miten saatte ajan kulumaan?
Minua ei ole koskaan mikään kiinnostanut, joten elämä on sietämättömän tylsä ja aika kulkee aina todella hitaasti. Ryyppäämällä tylsyyden lieventäminen ei toimi. Myöskään kellon tuijottaminen ei saa kelloa kulkemaan yhtään nopeampaa. Pitäisi keksiä jotain muuta. No, moni varmaan ehdottaisi kannabista, mutta ihan hyvä olisi jos keksisi jotain muutakin. Mutta mitä? Tällä palstalla taitaa olla aika monta kohtalotoveria, ihmisiä joille elämä on silkka riesa joka täytyy odottaa loppuun, koska mikään ei vaikuta tekemisen arvoiselta. Miten te saatte aikanne kulumaan? Miten vältätte tylsyydestä hulluksi tulemisen? Miten lievennätte koko elämän mittaista tylsyyskidutusta edes hieman? Kertokaa omia kokemuksianne, havaintojanne, niksejänne.
Jos sinua kiinnostaa jokin niin turhaan ehdotat yhtään mitään, älä tule tänne pätemään, turhaan sanoisit jotain "fiksua" sellaisesta asiasta josta et tiedä mitään, josta sulla ei ole kokemusta ja jota et voi osata kuvitella. Vietä ensin parikymmentä vuotta tylsyydessä ja tule sitten pätemään.
Kommentit (31)
Tästä noin puolen tunnin Raamatun läpikäymissessio kerrallaan. Suosittelen.
Minä saan kyllä pleikkarilla tunnit juoksemaan niin ettei tahdo riittääkään. Pitää vain valita kiinnostava peli, niitä kun on hyvin erilaisia. Itse pidän juonivetoisista jutuista.
Etsin vaa hauskoja harvinaisia videoita, katson 70 luvun jutut, dokementteja, mietin, haaveilen, nousen ylös teen jotain maramara tanssi ja lössähdän takasin.
Tää nykymaailma on kaukana siitä mikä mielestäni olisi kiva ja mieluisa. Kun sivistymättömyyden mukaan mennä niin luvassa maailmanloppu.
Työt, tv-sarjat ja leffat, nukkuminen, netti, sängyssä makaaminen.
tunnen aikalailla samoin. oon 37v ja on tylsää ja ulkona tulee paniikkikohtauksia. olispa ees ryyppykaveri. joku 5 vuotta sitten erosin, jonka jälkeen ei oo enää ollu samallalailla kavereita ku ennen. yks kaveri jolla on muksu ja miesystävä ja työpaikka. ite oon työkyvyttömyyseläkkeellä. kulutan aikani musalla ja ryypiskelyllä .. aikaseen menen aina nukkumaan ku en jaksa yksin valvoa. mä en kuitenkaan usko että tylsyys ja masennus kestäis kokoelämää, yleensä jossain kohtaa menee ohi ku antaa vaan ajan kulua..
joo toi rukous olis hyvä. etenkin silloinku on yksin. oon kokenut jotain yliluonnollista hyvää rukouksessa. suosittelen kyl myös
Ei elämä ole tylsää, se vaan menee tosi nopeasti.
Mulla toimii onneksi alkoholin tissuttelu. Ilman sitä on sietämättömän tylsää ja yksinäistä. Mutta 20 vuotta jo tissuteltu ja näin mennään loppuun asti.
Hoidan koliikki vauvaa. Huomaan ettei ole aikaa eikä kiinnostusta tehdä enää mitään. Lapsen isä tekee pitkää päivää, kolmivuorotyö.
Tällä hetkellä vauva on keinussa jotta saan 10 min itselleni, eli juon kahvia ja syön leivän
En ole aikoihin jaksanut kiinnostua yhtään mistään. Kuolema saisi tulla.
Lue Raamattua, kuuntele Radio Deitä ja rukoile.